Менеджмент сервісу. Теорія та практика
Паперова книга | Код товару 167485
Автор
Марія Дорош, Євгеній Сахно, Аліна Ребенок
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
328 с. (таблиці, схеми)
Ілюстрації
Таблиці, Схеми
Формат
60x84/16 (~145x200 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Менеджмент сервісу. Теорія та практика

От издателя:

У навчальному посібнику розглянуті питання надання споживачам матеріальних і нематеріальних послуг. Наведено відомості про організацію сервісного обслуговування технічно складних товарів, систему та види технічного обслуговування та ремонту машин на промисловому підприємстві, принципи організації і технології надання соціально-культурних та інформаційних послуг населенню. Наведено приклади вирішення практичних задач, які виникають при сервісному обслуговуванні техніки, розроблено питання для самоконтролю знань користувачів і завдання для індивідуальної та самостійної роботи. Навчальний посібник спрямовано для підвищення рівня освіти в галузі надання сервісних послуг і розраховано на спеціалістів галузі управління, аспірантів та студентів спеціальності «Менеджмент організацій».

Характеристики
Автор
Марія Дорош, Євгеній Сахно, Аліна Ребенок
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
328 с. (таблиці, схеми)
Ілюстрації
Таблиці, Схеми
Формат
60x84/16 (~145x200 мм)
Палітурка
Тверда
Рецензії
Купити - Менеджмент сервісу. Теорія та практика
Менеджмент сервісу. Теорія та практика
250 грн
Є в наявності
 

Рецензії Менеджмент сервісу. Теорія та практика

 
Характеристики Менеджмент сервісу. Теорія та практика
Автор
Марія Дорош, Євгеній Сахно, Аліна Ребенок
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
328 с. (таблиці, схеми)
Ілюстрації
Таблиці, Схеми
Формат
60x84/16 (~145x200 мм)
Палітурка
Тверда
Шрифт
PeterburgC
Тираж
700
ISBN
978-966-364-948-1
Вага
290 гр.
Тип
Паперова