Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Пропонований навчальний посібник — елемент дидактико-методичного комплекту, який рекомендується використовувати на уроках математики фронтально під час пояснення, закріплення, узагальнення знань, умінь і навичок учнів.
Посібник укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, типових освітніх програм та чинних підручників з математики для 3 класу. Він містить ілюстрований матеріал, що охоплює теми:
Запропоновано теоретичний матеріал у вигляді правил, схем, пояснень. Подано зразки розв’язування задач, рівнянь; додавання і віднімання та множення і ділення чисел у межах 1000; позначення частини числа дробом; розв’язування задач на знаходження периметра трикутника і т.п.
Посібник містить схеми задач, які можна доповнювати різними числовими даними.
Даний матеріал допоможе вчителеві узагальнити знання учнів, удосконалити й поглибити їх уміння, створити проблемну ситуацію на уроці та організувати пошукову діяльність третьокласників.
Учитель може використовувати таблиці згідно з календарним планом один або декілька разів на певних етапах уроку з огляду на його цілі.
Пропонований навчальний посібник — елемент дидактико-методичного комплекту, який рекомендується використовувати на уроках математики фронтально під час пояснення, закріплення, узагальнення знань, умінь і навичок учнів.
Посібник укладено відповідно до Державного стандарту початкової освіти, типових освітніх програм та чинних підручників з математики для 3 класу. Він містить ілюстрований матеріал, що охоплює теми:
Запропоновано теоретичний матеріал у вигляді правил, схем, пояснень. Подано зразки розв’язування задач, рівнянь; додавання і віднімання та множення і ділення чисел у межах 1000; позначення частини числа дробом; розв’язування задач на знаходження периметра трикутника і т.п.
Посібник містить схеми задач, які можна доповнювати різними числовими даними.
Даний матеріал допоможе вчителеві узагальнити знання учнів, удосконалити й поглибити їх уміння, створити проблемну ситуацію на уроці та організувати пошукову діяльність третьокласників.
Учитель може використовувати таблиці згідно з календарним планом один або декілька разів на певних етапах уроку з огляду на його цілі.