Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Посібник складено відповідно до нової (2011 р.) програми з математики для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріал узгоджено зі змістом підручників М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка (К.: «Генеза», 2013) і Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницької (К.: «Освіта», 2013) з математики для 3 класу.
Посібник призначений для організації самостійної роботи учнів на уроках, мета якої — виявити недоліки у знаннях учнів. Наведено два варіанти самостійних робіт. Виконання окремої роботи розраховано на 5–7 хвилин. Учитель оцінює правильність виконання завдань в балах. Учень здійснює самооцінку й домальовує колобку, зображеному біля графи для оцінки, відповідний вираз обличчя.
Посібник складено відповідно до нової (2011 р.) програми з математики для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів. Матеріал узгоджено зі змістом підручників М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка (К.: «Генеза», 2013) і Ф. М. Рівкінд, Л. В. Оляницької (К.: «Освіта», 2013) з математики для 3 класу.
Посібник призначений для організації самостійної роботи учнів на уроках, мета якої — виявити недоліки у знаннях учнів. Наведено два варіанти самостійних робіт. Виконання окремої роботи розраховано на 5–7 хвилин. Учитель оцінює правильність виконання завдань в балах. Учень здійснює самооцінку й домальовує колобку, зображеному біля графи для оцінки, відповідний вираз обличчя.