Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Зміст посібника відповідає вимогам Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та враховує особливості структури підручника з математики для 2 класу авторів Світлани Скворцової, Оксани Онопрієнко.
Видання є складовою навчально-методичного комплекту «Математика. 2 клас», який створено на базі підручника. Видання містить деталізовані проекти уроків 1-67 (І семестр).
У розробках реалізовано особистісно зорієнтований, діяльнісний і компетентнісний підходи до навчання другокласників; розкрито методику формування нових знань і способів дії, окреслено доцільні форми організації виконання завдань. Посібник супроводжується інтернет-підтримкою, яка включає: мультимедійні презентації до уроків, картки для усної лічби, структурнологічні схеми і пам’ятки.
Призначено для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти, методистів, студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів.
Зміст посібника відповідає вимогам Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко, та враховує особливості структури підручника з математики для 2 класу авторів Світлани Скворцової, Оксани Онопрієнко.
Видання є складовою навчально-методичного комплекту «Математика. 2 клас», який створено на базі підручника. Видання містить деталізовані проекти уроків 1-67 (І семестр).
У розробках реалізовано особистісно зорієнтований, діяльнісний і компетентнісний підходи до навчання другокласників; розкрито методику формування нових знань і способів дії, окреслено доцільні форми організації виконання завдань. Посібник супроводжується інтернет-підтримкою, яка включає: мультимедійні презентації до уроків, картки для усної лічби, структурнологічні схеми і пам’ятки.
Призначено для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти, методистів, студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів.