Книга Маркетингові дослідження

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

От издателя:

У підручнику висвітлено питання щодо сутності й процесів маркетингових досліджень. Основну увагу приділено підходам, методам, алгоритмам та інструментам, які використовують під час проведення маркетингових досліджень ринку, споживачів та підприємств-товаровиробників з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. Для підприємців, працівників маркетингових служб, викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Продавець товару
Код товару
174106
Опис книги

От издателя:

У підручнику висвітлено питання щодо сутності й процесів маркетингових досліджень. Основну увагу приділено підходам, методам, алгоритмам та інструментам, які використовують під час проведення маркетингових досліджень ринку, споживачів та підприємств-товаровиробників з метою підвищення ефективності маркетингової діяльності. Для підприємців, працівників маркетингових служб, викладачів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
80 грн
Немає в наявності
Паперова книга