Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Навчально-методичний комплект з курсу “Логіка в задачах і прикладах” включає:
1. Методично-дидактичний посібник “Методичні рекомендації щодо вивчення курсу “Логіка в задачах і прикладах” в 1-4 класах”.
2. Календарно-тематичне планування курсу.
3. Робочі зошити (1 кл., 2 кл., 3 кл., 4 кл.).
Програма курсу містить розділи: “Предмети навколо нас. Поняття множини”; “Судження”; “У світі цифр і чисел”; “Величини. Міри довжини, часу, об’єму, площі”; “У світі геометрії”; “Задачі підвищеної складності”.
У зошитах дібрано цікаві завдання, спрямовані на вироблення в учнів уміння планувати свою роботу, виділяти істотне в логічних завданнях, порівнювати, аналізувати, що сприяє розвитку кмітливості, допитливості, винахідливості, вмінню вести дискусії, висловлювати альтернативні думки.
Виклад матеріалу починається зі створення проблемних ситуацій, що спонукає дітей до розумової діяльності, розвиває логічне мислення.
Відповідає Державному стандарту початкової освіти та типовим освітнім програмам.
Для учнів і вчителів початкових класів.
Навчально-методичний комплект з курсу “Логіка в задачах і прикладах” включає:
1. Методично-дидактичний посібник “Методичні рекомендації щодо вивчення курсу “Логіка в задачах і прикладах” в 1-4 класах”.
2. Календарно-тематичне планування курсу.
3. Робочі зошити (1 кл., 2 кл., 3 кл., 4 кл.).
Програма курсу містить розділи: “Предмети навколо нас. Поняття множини”; “Судження”; “У світі цифр і чисел”; “Величини. Міри довжини, часу, об’єму, площі”; “У світі геометрії”; “Задачі підвищеної складності”.
У зошитах дібрано цікаві завдання, спрямовані на вироблення в учнів уміння планувати свою роботу, виділяти істотне в логічних завданнях, порівнювати, аналізувати, що сприяє розвитку кмітливості, допитливості, винахідливості, вмінню вести дискусії, висловлювати альтернативні думки.
Виклад матеріалу починається зі створення проблемних ситуацій, що спонукає дітей до розумової діяльності, розвиває логічне мислення.
Відповідає Державному стандарту початкової освіти та типовим освітнім програмам.
Для учнів і вчителів початкових класів.