Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Паперова книга | Код товару 832551
Yakaboo 5/5
Автор
Дейл Партрідж
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
240

Усе про книжку Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

— Книга стала бестселером за версіями журналів WALL STREET JOURNAL і USA TODAY

Що важливіше для успіху сучасного бізнесу: люди чи прибуток?

Дейл Партридж доводить, що соціально відповідальний бізнес і хороші взаємини з працівниками більше не крайність, не вигадка і не другорядність. Автор розповідає про сім основних принципів, завдяки яким йому вдалося створити компанію з багатомільйонним обігом і зробити справжню революцію на ринку. Ви дізнаєтеся про нові, соціально свідомі бізнес-моделі, які не тільки необхідні суспільству, а й надзвичайно вигідні підприємцям.

«Якщо ви плануєте стати найкращим у своїй сфері - говоріть правду, - розповідає Світлана Павелецька, партнерка видавництва #книголав. - Немає нічого важливішого за чесність у стосунках і немає нічого небезпечнішого та спокусливішого за брехню. Неважливо, розповідаєте ви про поразки чи про успіхи - люди зможуть зрозуміти, коли ви чесні з ними. А люди – це головна запорука успіху, адже без команди неможливо отримати прибуток. Ця книжка саме про те, чому стосунки варто ставити вище, ніж розрахунки».

Ця захоплива й практична книжка розповідає про всі «що» та «як» сучасного бізнесу і відкриває шлях до створення стабільного світу, в якому цінують чесність, а не обман, прозорість, а не закритість, справжність, а не штучність.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Дейл Партрідж
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
240
Цитата
“Люди чи прибуток” — це чудове дослідження, що відкриває унікальні перспективи, які може запропонувати лише той, хто сам створив щось виняткове»
Forbes
Рецензії
  •  
    Книга відкриває шлях до створення стабільного світу – чесного, порядного, прозорого, справжнього
    Книга хороша. Читати - цікаво, тримати в руках і бути її власником - приємно.
    Стиль викладу автора особливий, дещо прямолінійний, змістовний. Український переклад відмінний, закладка, винесені на окремі сторінки деякі фрази - усе це робить книгу дуже якісною. Незважаючи на те, що нічого кардинально нового з неї для себе не взяв, я впевнений, що, по-перше, прочитаю її ще кілька разів, а по-друге - в тому, що поки її не прочитає кожен, хто пов'язаний з людьми та прибутком - об'єктивно складно розраховувати на якісні зміни аспектів нашого життя.
    Чому так? Тому що - менеджмент - це все - це ключ, шлях, секрет, філософія не тільки бізнесу, а й життя людини, інструмент прогресу будь-якого суспільства. Це галузь знань навіть не про управління, і не про бізнес, а більше про людину, про відносини між людьми. Про відносини в бізнесі, але наголос тут ставимо на «відносинах», в бізнесі чи ні - питання другорядне. Бо саме якість людських відносин приносить успіх в будь-якому місці, де вони виникають. Цифри, стратегії, матриці, розрахунки, аналізи беззбитковості, MBA - все це апріорі вчорашній день. Любов, віра, емпатія, пристрасть, культура, повага, терпіння, спілкування, місія - це і є сучасний менеджмент. Це те, чого в нашому суспільстві майже немає, а в бізнесі й конспекті студента-менеджера – тим більше, і найближчим часом не очікується.
    Отже, книга «Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим.» про філософію ведення бізнесу. Вона сповнена цікавих прикладів з різних галузей економіки, суспільного життя, та підтверджує, що розуміння філософії бізнесу на порожньому місці не з'явиться ніколи - необхідно ще щось, як мінімум, відповідний світогляд (вроджений чи набутий), а в ідеалі, фундаментальна управлінська освіта. Тому, проблема полягає в тому, що складно навчитися управлінню бізнесом, запам'ятавши будь-які формули/правила. Перш за все, варто навчитися дивитися на навколишній нас світ по-особливому, виробити розуміння «здорового глузду». І лише так можливий особливий погляд на бізнес з перенесенням відповідної філософії на пов'язаних з бізнесом людей. Автор цікаво і дуже правдоподібно розповідає про життєвий цикл компаній з точки зору реалізації певних цінностей, що виражається в 4 епохах організаційної поведінки: Чесності, Ефективності, Обману, Вибачення.
    Також цікава і зручна систематизація ідей, викладених в книзі у вигляді 7 принципів, переконань, які характеризують по-справжньому успішні компанії на ринку:
    • люди мають значення;
    • правда перемагає;
    • прозорість звільняє;
    • оригінальність (самобутність) залучає;
    • якість говорить сама за себе;
    • щедрість винагороджується;
    • відвага підтримує.
    Особливість розуміння та практичного застосування цих принципів полягає в тому, що вони не прописані в документах компаній, досліджуваних автором - це не пишномовні лозунги, демонстративно розвішані на стінах офісів. Це не правила, обов'язкові для дотримання персоналом - це добра воля людей, зібраних під одним дахом для роботи в ім'я компанії, це їхня життєва позиція і місія, внесок в оточуючий їх світ, що реалізується прямо на робочому місці. Одночасно - це серйозні компоненти поведінки фірми, що вимагають до себе уваги, зусиль для інтерпретації менеджменту.
    В цілому, книга «Люди чи прибуток» дає можливість зрозуміти, що будь-який бізнес і поведінка фірми на ринку - це відображення життєвої позиції кожної окремої людини [співробітника організації], її виховання та культури, тобто всього того, що формує сім'я та суспільство.
    Від книги у мене залишились найкращі враження. Тому не можу не порекомендувати її всім, хто займається управлінням.
Купити - Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

Звичайна ціна: 200 грн

Спеціальна ціна: 90 грн

Є в наявності
 

Цитата Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

“Люди чи прибуток” — це чудове дослідження, що відкриває унікальні перспективи, які може запропонувати лише той, хто сам створив щось виняткове»
Forbes
 

Рецензії Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Книга відкриває шлях до створення стабільного світу – чесного, порядного, прозорого, справжнього
    Книга хороша. Читати - цікаво, тримати в руках і бути її власником - приємно.
    Стиль викладу автора особливий, дещо прямолінійний, змістовний. Український переклад відмінний, закладка, винесені на окремі сторінки деякі фрази - усе це робить книгу дуже якісною. Незважаючи на те, що нічого кардинально нового з неї для себе не взяв, я впевнений, що, по-перше, прочитаю її ще кілька разів, а по-друге - в тому, що поки її не прочитає кожен, хто пов'язаний з людьми та прибутком - об'єктивно складно розраховувати на якісні зміни аспектів нашого життя.
    Чому так? Тому що - менеджмент - це все - це ключ, шлях, секрет, філософія не тільки бізнесу, а й життя людини, інструмент прогресу будь-якого суспільства. Це галузь знань навіть не про управління, і не про бізнес, а більше про людину, про відносини між людьми. Про відносини в бізнесі, але наголос тут ставимо на «відносинах», в бізнесі чи ні - питання другорядне. Бо саме якість людських відносин приносить успіх в будь-якому місці, де вони виникають. Цифри, стратегії, матриці, розрахунки, аналізи беззбитковості, MBA - все це апріорі вчорашній день. Любов, віра, емпатія, пристрасть, культура, повага, терпіння, спілкування, місія - це і є сучасний менеджмент. Це те, чого в нашому суспільстві майже немає, а в бізнесі й конспекті студента-менеджера – тим більше, і найближчим часом не очікується.
    Отже, книга «Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим.» про філософію ведення бізнесу. Вона сповнена цікавих прикладів з різних галузей економіки, суспільного життя, та підтверджує, що розуміння філософії бізнесу на порожньому місці не з'явиться ніколи - необхідно ще щось, як мінімум, відповідний світогляд (вроджений чи набутий), а в ідеалі, фундаментальна управлінська освіта. Тому, проблема полягає в тому, що складно навчитися управлінню бізнесом, запам'ятавши будь-які формули/правила. Перш за все, варто навчитися дивитися на навколишній нас світ по-особливому, виробити розуміння «здорового глузду». І лише так можливий особливий погляд на бізнес з перенесенням відповідної філософії на пов'язаних з бізнесом людей. Автор цікаво і дуже правдоподібно розповідає про життєвий цикл компаній з точки зору реалізації певних цінностей, що виражається в 4 епохах організаційної поведінки: Чесності, Ефективності, Обману, Вибачення.
    Також цікава і зручна систематизація ідей, викладених в книзі у вигляді 7 принципів, переконань, які характеризують по-справжньому успішні компанії на ринку:
    • люди мають значення;
    • правда перемагає;
    • прозорість звільняє;
    • оригінальність (самобутність) залучає;
    • якість говорить сама за себе;
    • щедрість винагороджується;
    • відвага підтримує.
    Особливість розуміння та практичного застосування цих принципів полягає в тому, що вони не прописані в документах компаній, досліджуваних автором - це не пишномовні лозунги, демонстративно розвішані на стінах офісів. Це не правила, обов'язкові для дотримання персоналом - це добра воля людей, зібраних під одним дахом для роботи в ім'я компанії, це їхня життєва позиція і місія, внесок в оточуючий їх світ, що реалізується прямо на робочому місці. Одночасно - це серйозні компоненти поведінки фірми, що вимагають до себе уваги, зусиль для інтерпретації менеджменту.
    В цілому, книга «Люди чи прибуток» дає можливість зрозуміти, що будь-який бізнес і поведінка фірми на ринку - це відображення життєвої позиції кожної окремої людини [співробітника організації], її виховання та культури, тобто всього того, що формує сім'я та суспільство.
    Від книги у мене залишились найкращі враження. Тому не можу не порекомендувати її всім, хто займається управлінням.
 
Характеристики Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Автор
Дейл Партрідж
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (140х210 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
3000
ISBN
978-966-97639-7-6
Тип
Паперова