Книга Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

7 Відгуків

Книга Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

7 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

— Книга стала бестселером за версіями журналів WALL STREET JOURNAL і USA TODAY

Що важливіше для успіху сучасного бізнесу: люди чи прибуток?

Дейл Партридж доводить, що соціально відповідальний бізнес і хороші взаємини з працівниками більше не крайність, не вигадка і не другорядність. Автор розповідає про сім основних принципів, завдяки яким йому вдалося створити компанію з багатомільйонним обігом і зробити справжню революцію на ринку. Ви дізнаєтеся про нові, соціально свідомі бізнес-моделі, які не тільки необхідні суспільству, а й надзвичайно вигідні підприємцям.

«Якщо ви плануєте стати найкращим у своїй сфері - говоріть правду, - розповідає Світлана Павелецька, партнерка видавництва #книголав. - Немає нічого важливішого за чесність у стосунках і немає нічого небезпечнішого та спокусливішого за брехню. Неважливо, розповідаєте ви про поразки чи про успіхи - люди зможуть зрозуміти, коли ви чесні з ними. А люди – це головна запорука успіху, адже без команди неможливо отримати прибуток. Ця книжка саме про те, чому стосунки варто ставити вище, ніж розрахунки».

Ця захоплива й практична книжка розповідає про всі «що» та «як» сучасного бізнесу і відкриває шлях до створення стабільного світу, в якому цінують чесність, а не обман, прозорість, а не закритість, справжність, а не штучність.

Продавець товару
Код товару
832551
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
3000
Опис книги

— Книга стала бестселером за версіями журналів WALL STREET JOURNAL і USA TODAY

Що важливіше для успіху сучасного бізнесу: люди чи прибуток?

Дейл Партридж доводить, що соціально відповідальний бізнес і хороші взаємини з працівниками більше не крайність, не вигадка і не другорядність. Автор розповідає про сім основних принципів, завдяки яким йому вдалося створити компанію з багатомільйонним обігом і зробити справжню революцію на ринку. Ви дізнаєтеся про нові, соціально свідомі бізнес-моделі, які не тільки необхідні суспільству, а й надзвичайно вигідні підприємцям.

«Якщо ви плануєте стати найкращим у своїй сфері - говоріть правду, - розповідає Світлана Павелецька, партнерка видавництва #книголав. - Немає нічого важливішого за чесність у стосунках і немає нічого небезпечнішого та спокусливішого за брехню. Неважливо, розповідаєте ви про поразки чи про успіхи - люди зможуть зрозуміти, коли ви чесні з ними. А люди – це головна запорука успіху, адже без команди неможливо отримати прибуток. Ця книжка саме про те, чому стосунки варто ставити вище, ніж розрахунки».

Ця захоплива й практична книжка розповідає про всі «що» та «як» сучасного бізнесу і відкриває шлях до створення стабільного світу, в якому цінують чесність, а не обман, прозорість, а не закритість, справжність, а не штучність.

Відгуки
7 Відгуків
djama2828
6 грудня 2023 р
1 бал
Не зрозуміло..
Чому книга має близько 225 сторінок, якшо основну думку можна було б висловити на 15-20. В ній цінна мораль, але в загальному, то лише переливання із пустого в порожнє, із прикладом компанії Apple, однієї з "чесних та добропорядних". Не вартує уваги, як на мене.
icon-like
Андрій Урманець
3 жовтня 2021 р
4 бали
Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Книга дуже корисна. Вона розповідає про здавалося б банальні речі, про які ми забуваємо. Розповідає про чотири ери в яких може перебувати бізнес Ера Чесності, Ера Ефективності, Ера Обману, Ера Вибачення. Якісно зроблена і красиво оформлена книга з виділеними цитатами золотистими буквами на обкладинці. Суть книги в тому, щоб ставити людей вище за прибуток, не йти на шахрайства, щоб збільшити свій прибуток, не зменшувати якість за гроші. Бути добрими до інших, ризикувати як треба. В книзі розповідається як мати гроші для себе і давати на благодійність. Автор не тільки говорить, він і сам має власний інтернет магазин. Ось вам декілька цитат із книги: "Те, як ви витрачаєте гроші має значення." "Мій близький друг щомісяця відкладає 20 % своїх грошей на спеціальний рахунок. Роблячи черговий внесок він не знає напевно, на що підуть гроші, але рахунок дозволяє йому давати, коли така потреба виникає. Рахунок використовується для пожертв церквам та благодійним установам, допомоги друзям і незапланованих добрих учинків." " НЕ ШЕПОЧІТЬ — ВІЗЬМІТЬ МЕГАФОНА Й КРИЧІТЬ. ЗЧИНІТЬ ТАКИЙ ГАЛАС, ЩОБ ТІ, ХТО НЕ РОБИТЬ ДОБРА, ЗАТРЕМТІЛИ З ПЕРЕЛЯКУ. ДОБРІ СПРАВИ ВАШОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ — НЕ ДЕКОРАТИВНА ПОДУШКА НА ДИВАНІ, ЦЕ ЯСКРАВО-ЧЕРВОНІ ПАРАДНІ ДВЕРІ В ЦЕНТРІ ФАСАДУ." Книга мені сподобалась. Рекомендую
icon-like
Андрій
9 серпня 2021 р
5 балів
Лама систему
Ця книга буде актуальною у наш час, у час - повного безладу, коли багато компаній дозволяють собі занадто багато. Книга цікава, читається легко. Автор книги - Дейл, розповідає нам про принципи на яких варто створювати бізнес. Причому не відхиляючись від них. Бо як тільки зійдеш з "колії" - репутацію повернути буде важко. "Люди чи прибуток" - це дослідження, яке базується на історії бізнесу, на реальних фактах провірених роками. Для того, щоб компанія була "на плаву" потрібно чесним спочатку із собою. А потім бути чесним із клієнтами (споживачами), оскільки без них - буде крах. Потрібно ставити на перше місце саме людей, а не прибуток.
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
250 грн
Немає в наявності
Паперова книга