Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Цей альбом продовжує і розвиває ідеї, закладені в посібники «Я прикрашаю світ» для 1, 2 і 3 класів, тобто відповідає ідеям інтеграції і гармонії, на яких грунтується концепція Нової української школи. 3 ними можна працювати, орієнтуючись на обидві Типові освітні програми НУШ (і за редакцією О. Я. Савченко, за редакцією Р. Б. Шияна). А за темами тижня він пов'язаний з підручником для 4-го класу «Я досліджую світ» авторок: І. Грущинська, 3. Хитра, І. Дробязко (УОВЦ «Оріон», 2021). Через творчість діти будуть міркувати над важливими темами: природа й екологія, культура й історія рідного краю, України і світу, традиції сім'ї і народу, емоційний інтелект. Вони також ознайомляться з творчістю відомих митців, культурними багатствами нашої країни, замисляться над тим, як мистецтво пов'язано з реальним життям. В альбомі запропоновано використовувати різні матеріали: фарби гуаш, акварель, кольорові фломастери, олівці, клей ПВА з пензликом, двосторонній кольоровий папір, різноманітні додаткові матеріали (серветки, блискітки і таке інше). Звертаємо вашу увагу на якість матеріалів, з якими працюватимуть діти, оскільки від них залежить і отримане зображення. Важливими для юних художників і художниць є елементи, розташовані на тлі. Вони допоможуть їм у створенні власних зображень. До речі, тематика робіт в альбомі дібрана таким чином, щоб не залишити байдужими ані хлопчиків, ані дівчаток. Родзинкою цієї серії навчальних посібників є те, що всі малюнки-зразки виконані однолітками ваших учнів і учениць, що надає зображенням особливої особистісної зорієнтованості і природності, а також є прикладом психологічної апробації запропонованих завдань.
Цей альбом продовжує і розвиває ідеї, закладені в посібники «Я прикрашаю світ» для 1, 2 і 3 класів, тобто відповідає ідеям інтеграції і гармонії, на яких грунтується концепція Нової української школи. 3 ними можна працювати, орієнтуючись на обидві Типові освітні програми НУШ (і за редакцією О. Я. Савченко, за редакцією Р. Б. Шияна). А за темами тижня він пов'язаний з підручником для 4-го класу «Я досліджую світ» авторок: І. Грущинська, 3. Хитра, І. Дробязко (УОВЦ «Оріон», 2021). Через творчість діти будуть міркувати над важливими темами: природа й екологія, культура й історія рідного краю, України і світу, традиції сім'ї і народу, емоційний інтелект. Вони також ознайомляться з творчістю відомих митців, культурними багатствами нашої країни, замисляться над тим, як мистецтво пов'язано з реальним життям. В альбомі запропоновано використовувати різні матеріали: фарби гуаш, акварель, кольорові фломастери, олівці, клей ПВА з пензликом, двосторонній кольоровий папір, різноманітні додаткові матеріали (серветки, блискітки і таке інше). Звертаємо вашу увагу на якість матеріалів, з якими працюватимуть діти, оскільки від них залежить і отримане зображення. Важливими для юних художників і художниць є елементи, розташовані на тлі. Вони допоможуть їм у створенні власних зображень. До речі, тематика робіт в альбомі дібрана таким чином, щоб не залишити байдужими ані хлопчиків, ані дівчаток. Родзинкою цієї серії навчальних посібників є те, що всі малюнки-зразки виконані однолітками ваших учнів і учениць, що надає зображенням особливої особистісної зорієнтованості і природності, а також є прикладом психологічної апробації запропонованих завдань.