Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх
Паперова книга | Код товару 967091
Автор
Олексій Філановський
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
176
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140x210 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх

Техніка побудови бренду на прикладі українських компаній.

Тематика:

Бізнес, маркетинг.

Про книжку:

З одного боку, побудова успішного бренду — це мистецтво, а з іншого — чітко визначені кроки, які слід зробити компанії. Тому маркетолог має не лише креативно мислити, а й розуміти етапи створення та існування бренду. Як запустити бренд з нуля? Як перетворити звичайну торгову марку на ікону? Чи кожній компанії потрібен бренд?

Для кого книжка:

Для маркетологів, керівників маркетингових відділів, стратегів, бренд-маркетологів, власників бізнесів.

Чому ця книжка:

У цій книжці маркетолог Олексій Філановський на прикладах відомих українських та світових компаній пояснює, що таке бренд, як оцінити стан та перспективи власного бренду та спланувати його успішний розвиток.

Про автора:

Олексій Філановський — власник маркетингової агенції «Filberry». Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як «Прайм», «Істина», «Природне джерело», «Сніжна панда», «Bigl», «Crafta» й інших. Очолював процеc репозиціювання «Revo», «Shake», «Prom» і «Фокстрот».

Книжки на схожу тематику:

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік

Відгук:

«Філановський — найкращий експерт зі стратегічного маркетингу, з яким мені довелося працювати. Його глибокі й далекоглядні поради відіграли значну роль у розвитку бренду "Кабанчик"».
Роман Кірігетов, співзасновник сервісів Kabanchik.ua і Crafta.ua

Цитати:

Про нішевість
Нішевий бренд акцентує на власній унікальності та ексклюзивності. Він не масовий, як лідери ринку, але здатний забезпечити своїм симпатикам відчуття «обраності».

Про хайп
Управляти хайпом слід виходячи з доктрини компанії. Якщо вам властиве домінування, то ви маєте намагатися вийти з хайпу з лідерської позицією й масштабувати всі бізнес-процеси для забезпечення виконання всіх обіцянок бренду. Якщо ви дотримуєтеся доктрини послідовного зростання, то хайп — це час, коли ви напрацьовуєте лояльну базу, і повернення до лінійного росту після того, як хвиля спаде.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Олексій Філановський
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
176
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140x210 мм
Палітурка
Тверда
Рецензії
Купити - Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх
Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх
150 грн
Є в наявності
 

Рецензії Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх

 
Характеристики Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх
Автор
Олексій Філановський
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
176
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140x210 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7730-41-4
Вага
200 гр.
Тип
Паперова