Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У зошиті подано інструкції для виконання фронтальних лабораторних робіт і робіт з фізичного практикуму, що їх пропонує чинна програма з фізики для 10 класу рівня стандарту. Роботи, що їх обере вчитель для виконання, мають відповідати програмі, за якою працює клас. Роботи дібрані так, щоб для їх виконання можна було використовувати як стандартне обладнання, так і прості саморобні прилади. Тому всі роботи можуть бути виконані у будь-якій школі. Залежно від мети роботи, кількості комплектів обладнання, складності, часу проведення роботи можуть виконуватися як фронтальні лабораторні роботи, роботи практикуму або домашні експериментальні дослідження.
На початку роботи подано запитання, які дозволять створити проблемну ситуацію та активізувати роботу учнів. В основній частині вказано потрібні теоретичні відомості й розписано покроково хід виконання досліджень. Виконання цих завдань дає змогу досягти достатнього рівня засвоєння теми.
У зошиті подано інструкції для виконання фронтальних лабораторних робіт і робіт з фізичного практикуму, що їх пропонує чинна програма з фізики для 10 класу рівня стандарту. Роботи, що їх обере вчитель для виконання, мають відповідати програмі, за якою працює клас. Роботи дібрані так, щоб для їх виконання можна було використовувати як стандартне обладнання, так і прості саморобні прилади. Тому всі роботи можуть бути виконані у будь-якій школі. Залежно від мети роботи, кількості комплектів обладнання, складності, часу проведення роботи можуть виконуватися як фронтальні лабораторні роботи, роботи практикуму або домашні експериментальні дослідження.
На початку роботи подано запитання, які дозволять створити проблемну ситуацію та активізувати роботу учнів. В основній частині вказано потрібні теоретичні відомості й розписано покроково хід виконання досліджень. Виконання цих завдань дає змогу досягти достатнього рівня засвоєння теми.