Диференціюйся або помри
Електронна книга | Код товару 938598
Автор
Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2000
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
240

Все про електронну книгу Диференціюйся або помри

Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.

Характеристики
Автор
Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2000
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
240
Рецензії
Купити - Диференціюйся або помри
Диференціюйся або помри
140 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Джек Траут
Джек Траут

Один з кращих маркетологів світу, автор всесвітньо відомих бестселерів: "Позиціонування: битва за впізнаваність", "Маркетингові війни", "Диференціюйся або вмирай!", "Великі бренди - великі проблеми". Консультує найбільші компанії на сучасному ринку, а саме: Audi, MasterCard, Xerox, IBM, BurgerKing, Ericsson, TetraPak, Procter & amp; Gamble, SouthwestAirlines і багато інших. Простою і доступною мов...

Детальніше

Рецензії Диференціюйся або помри

 
Характеристики Диференціюйся або помри
Автор
Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2000
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
240
ISBN
978-617-09-5384-1
Тип
Електронна
 

Про автора Диференціюйся або помри