Книга Бізнес та саморозвиток (комплект із 5 книг)

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книга 1. Прогрес. Десять причин з нетерпінням чекати на майбутнє

Юхан Норберг, відомий шведський політолог та економіст, науковий співробітник Інституту Катона, народився в Стокгольмі в 1973 році. Себе характеризує як ліберала в рамках класичної європейської традиції (Лок, Сміт і т. д.). Його книжка «На захист глобального капіталізму» (2001) була переведена на багато мов і сьогодні користується великою популярністю у всьому світі.

За версією впливового британського журналу The Economist, який публікується з 1843 року, книжка Норберга «Прогрес. Десять причин з не­терпінням чекати на майбутнє» визнана однією з найкращих книг 2016 року з питань економіки.

Аналізуючи офіційні дані ООН, Світового банку та ВООЗ, автор простежує, як далеко світ просунувся у вирішенні таких проблем, як бідність, війна, нерівність, голод, насильство, говорить про те, що необхідно зробити, щоб прогрес продовжувався.

Українські читачі знайдуть у книжці ідеї, які допоможуть побудувати в Україні набагато динамічнішу економіку та набагато справедливіше суспільство.

Книга 2. Різнобарвний менеджмент

У книзі популярно викладена «інтегральна динаміка» - теорія еволюції людського мислення, організацій і великих соціальних систем. Текст заснований на курсі лекцій, який читається автором у провідних українських бізнес-школах, але істотно перевищує його за обсягом. Книга розрахована на підприємців і керівників-практиків, зацікавлених у розвитку власних навичок менеджменту та вдосконаленні своїх компаній і організацій.

Книга 3. А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн

Мортен Мюнстер — скандинавський авторитет у поведінковому дизайні. Його часто запрошують як поведінкового експерта до різних медіа, а ще він надзвичайно приємний, симпатичний і має унікальне почуття гумору.

Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь — поведінковий дизайн.

Барак Обама, Google й інші для зміни поведінки вирішили застосувати цей доказовий підхід, і ви, прочитавши «А Софія з маркетингу вже пішла», зможете зробити те саме.

У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.

Книга 4. В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти

Томас Еріксон (нар. 1965) — шведський письменник, психолог з соціальних комунікацій, біхевіорист та особистий тренер.

Як письменник він дебютував у 2011 році з кримінальною серією про біхе­віориста Алекса Кінга.

Томас написав дві науково-популярні книги про спілкування та поведінку людей — «В оточенні ідіотів» і «В оточенні психопатів».

«В оточенні ідіотів» — бестселер 2015—2018 років. Томас Еріксон поділяє людей на чотири кольорові типи. Він описує логіку поведінки, темперамент, систему цінностей представників кожного з кольорів.

Чому одних людей ми розуміємо з півслова, а інших не розуміємо взагалі? Чому дуже успішні люди інколи здаються нам ідіотами і психопатами? Як подивитися на себе очима інших людей і навчитися розуміти навіть тих, хто на нас абсолютно не схожий?

Книга допомагає краще сприймати людей з різними типами поведінки й ефективно з ними спілкуватись і може стати настільною для керівників, психологів, менеджерів усіх рівнів..

Книга 5. В оточенні психопатів, або Як уникнути маніпуляцій з боку інших

Шведський журналіст і письменник, психолог із соціальних комунікацій Томас Еріксон став усесвітньо відомим після виходу книги «В оточенні ідіотів». Автор винайшов свою модель поділу людей на психологічні типи,  на чотири кольори за логікою поведінки і темпераментом.

Проте є люди, яких не можна віднести до жодного типу. Йдеться про психопатів, з якими потрібно поводитися вкрай обережно.

Нова книга Томаса Еріксона дає відповіді на питання: що твориться в голові психопата і чим він відрізняється від інших людей; як «вирахувати» психопата; як захиститися від його маніпуляцій?

Звичайно, не кожен психопат є божевільним серійним убивцею. Але більшість  з них — серед нас: у вашому районі, на роботі або навіть у вашій родині. Настав час раз і назавжди дізнатися, як вони маніпулюють вами, — поки не стало надто пізно!

Продавець товару
Код товару
1388493
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Книга 1. Прогрес. Десять причин з нетерпінням чекати на майбутнє

Юхан Норберг, відомий шведський політолог та економіст, науковий співробітник Інституту Катона, народився в Стокгольмі в 1973 році. Себе характеризує як ліберала в рамках класичної європейської традиції (Лок, Сміт і т. д.). Його книжка «На захист глобального капіталізму» (2001) була переведена на багато мов і сьогодні користується великою популярністю у всьому світі.

За версією впливового британського журналу The Economist, який публікується з 1843 року, книжка Норберга «Прогрес. Десять причин з не­терпінням чекати на майбутнє» визнана однією з найкращих книг 2016 року з питань економіки.

Аналізуючи офіційні дані ООН, Світового банку та ВООЗ, автор простежує, як далеко світ просунувся у вирішенні таких проблем, як бідність, війна, нерівність, голод, насильство, говорить про те, що необхідно зробити, щоб прогрес продовжувався.

Українські читачі знайдуть у книжці ідеї, які допоможуть побудувати в Україні набагато динамічнішу економіку та набагато справедливіше суспільство.

Книга 2. Різнобарвний менеджмент

У книзі популярно викладена «інтегральна динаміка» - теорія еволюції людського мислення, організацій і великих соціальних систем. Текст заснований на курсі лекцій, який читається автором у провідних українських бізнес-школах, але істотно перевищує його за обсягом. Книга розрахована на підприємців і керівників-практиків, зацікавлених у розвитку власних навичок менеджменту та вдосконаленні своїх компаній і організацій.

Книга 3. А Софія з маркетингу вже пішла. Данський поведінковий дизайн

Мортен Мюнстер — скандинавський авторитет у поведінковому дизайні. Його часто запрошують як поведінкового експерта до різних медіа, а ще він надзвичайно приємний, симпатичний і має унікальне почуття гумору.

Щоб перемогти на виборах, Барак Обама скористався таємною конкурентною перевагою. Такі компанії, як Google, Amazon і Novo Nordisk, застосовують той самий підхід, щоб запровадити інновації, підвищення рівня дотримання вимог, покращення робочого середовища та збільшення продажів. Успішні менеджерські групи з провідних компаній почали застосовувати його як основну стратегію. То про який підхід ідеться? Відповідь — поведінковий дизайн.

Барак Обама, Google й інші для зміни поведінки вирішили застосувати цей доказовий підхід, і ви, прочитавши «А Софія з маркетингу вже пішла», зможете зробити те саме.

У цій книзі Мортен Мюнстер перетворив 40 років досліджень людської поведінки на легкодоступну методику, що полягає у чотирьох кроках, які можуть стати порятунком для всіх керівників і працівників, що прагнуть знайти альтернативу традиційним підходам.

Книга 4. В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти

Томас Еріксон (нар. 1965) — шведський письменник, психолог з соціальних комунікацій, біхевіорист та особистий тренер.

Як письменник він дебютував у 2011 році з кримінальною серією про біхе­віориста Алекса Кінга.

Томас написав дві науково-популярні книги про спілкування та поведінку людей — «В оточенні ідіотів» і «В оточенні психопатів».

«В оточенні ідіотів» — бестселер 2015—2018 років. Томас Еріксон поділяє людей на чотири кольорові типи. Він описує логіку поведінки, темперамент, систему цінностей представників кожного з кольорів.

Чому одних людей ми розуміємо з півслова, а інших не розуміємо взагалі? Чому дуже успішні люди інколи здаються нам ідіотами і психопатами? Як подивитися на себе очима інших людей і навчитися розуміти навіть тих, хто на нас абсолютно не схожий?

Книга допомагає краще сприймати людей з різними типами поведінки й ефективно з ними спілкуватись і може стати настільною для керівників, психологів, менеджерів усіх рівнів..

Книга 5. В оточенні психопатів, або Як уникнути маніпуляцій з боку інших

Шведський журналіст і письменник, психолог із соціальних комунікацій Томас Еріксон став усесвітньо відомим після виходу книги «В оточенні ідіотів». Автор винайшов свою модель поділу людей на психологічні типи,  на чотири кольори за логікою поведінки і темпераментом.

Проте є люди, яких не можна віднести до жодного типу. Йдеться про психопатів, з якими потрібно поводитися вкрай обережно.

Нова книга Томаса Еріксона дає відповіді на питання: що твориться в голові психопата і чим він відрізняється від інших людей; як «вирахувати» психопата; як захиститися від його маніпуляцій?

Звичайно, не кожен психопат є божевільним серійним убивцею. Але більшість  з них — серед нас: у вашому районі, на роботі або навіть у вашій родині. Настав час раз і назавжди дізнатися, як вони маніпулюють вами, — поки не стало надто пізно!

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
1524 грн
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки