Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Бумажная книга | Код товара 986461
Автор
Роберт Мак-Ки
Издательство
Vivat
Серия книг
Бізнес
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Евгения Голобородько
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые

Все о книге Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій.

Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно-орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Характеристики
Автор
Роберт Мак-Ки
Издательство
Vivat
Серия книг
Бізнес
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Евгения Голобородько
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые
Рецензии
Купить - Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

Обычная цена: 240 грн

Особое предложение: 192 грн

Есть в наличии
 

Рецензии Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

 
Характеристики Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Автор
Роберт Мак-Ки
Издательство
Vivat
Серия книг
Бізнес
Язык
Украинский
Год издания
2019
Переводчик
Евгения Голобородько
Количество страниц
240
Иллюстрации
Черно-белые
Формат
150x205 мм
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
ISBN
9789669820365
Вес
200 гр.
Тип
Бумажная