Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Паперова книга | Код товару 986461
Автор
Роберт Мак-Кі
Видавництво
Vivat
Серія книг
Бізнес
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Євгенія Голобородько
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі

Усе про книжку Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій.

Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно-орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Характеристики
Автор
Роберт Мак-Кі
Видавництво
Vivat
Серія книг
Бізнес
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Євгенія Голобородько
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Рецензії
Купити - Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

Звичайна ціна: 240 грн

Спеціальна ціна: 192 грн

Є в наявності
 

Рецензії Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

 
Характеристики Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху
Автор
Роберт Мак-Кі
Видавництво
Vivat
Серія книг
Бізнес
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Євгенія Голобородько
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
150x205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
9789669820365
Вага
200 гр.
Тип
Паперова