Книга Менеджмент сервісу. Теорія та практика

Категория
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

От издателя:

У навчальному посібнику розглянуті питання надання споживачам матеріальних і нематеріальних послуг. Наведено відомості про організацію сервісного обслуговування технічно складних товарів, систему та види технічного обслуговування та ремонту машин на промисловому підприємстві, принципи організації і технології надання соціально-культурних та інформаційних послуг населенню. Наведено приклади вирішення практичних задач, які виникають при сервісному обслуговуванні техніки, розроблено питання для самоконтролю знань користувачів і завдання для індивідуальної та самостійної роботи. Навчальний посібник спрямовано для підвищення рівня освіти в галузі надання сервісних послуг і розраховано на спеціалістів галузі управління, аспірантів та студентів спеціальності «Менеджмент організацій».

Продавец товара
Код товара
167485
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки
Описание книги

От издателя:

У навчальному посібнику розглянуті питання надання споживачам матеріальних і нематеріальних послуг. Наведено відомості про організацію сервісного обслуговування технічно складних товарів, систему та види технічного обслуговування та ремонту машин на промисловому підприємстві, принципи організації і технології надання соціально-культурних та інформаційних послуг населенню. Наведено приклади вирішення практичних задач, які виникають при сервісному обслуговуванні техніки, розроблено питання для самоконтролю знань користувачів і завдання для індивідуальної та самостійної роботи. Навчальний посібник спрямовано для підвищення рівня освіти в галузі надання сервісних послуг і розраховано на спеціалістів галузі управління, аспірантів та студентів спеціальності «Менеджмент організацій».

Отзывы
Возникли вопросы? 0-800-335-425
250 грн
В наличии
Бумажная книга
mono-logo
Покупка по частям от 1000 грн
От 3-6 платежей Monobank
Доставка и оплата
Указать город доставки Чтобы видеть точные условия доставки