Книга Від нуля до одиниці

9 Отзывов

Книга Від нуля до одиниці

9 Отзывов
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Хто з нас не хотів отримати мільйон, не складав переліку того, що він зміг би купити, коли б на руках у нього опинилася зазначена сума? Мріяти корисно, бо мрії надихають, але всьому має бути свій час. Замисліться: доки ви тішите себе безплідними мріями, хтось вже вполював великого звіра у лісі сучасного бізнесу! І пожинає плоди своєї відваги.

Як не втрачати можливостей, якими повниться життя навколо нас, а, головне, як створювати для себе ці можливості самостійно - розповідає автор фундаментальної книги в області теорії підприємництва «Від нуля до одиниці. Як створити стартап, який змінить майбутнє »- Пітер Тіль. Метод Пітера Тіля, широко відомого підприємця та інвестора, має право бути названим парадоксальним, однак ті, хто вживають його на практиці, одностайно твердять про його дієвість. І в цьому немає нічого дивного, адже характерна риса більшості парадоксів в тому, що вони працюють! Як Вам, приміром, така заява пана Тіля: специфічну прикмету нашого часу, насправді, становить не стрімкий розвиток технологій, що штовхають людину до підкорення нових вершин, а, ганебне невігластво, дрімучий занепад думки і духу!

Виходячи з цієї тези, автор «Від нуля до одиниці ...» з несподіваної точки зору пояснює, як слід розпочинати свою справу так, щоб Ваш стартап мав стовідсоткові шанси на успіх. Ви зможете заздалегідь прорахувати цінність запланованого стартапу, аби ваші інвестиції не виявилися марними, побачите можливості розв’язання найбільшої дилеми сучасної капіталістичної економіки: як зберегти і примножити прибуток, коли всі доходи поглинають витрати на підтримання конкурентоспроможності вашого продукту? Заразом навчитеся цінувати внесок тих, хто перебуває поряд з вами, книга становить гарну профілактику від вульгарного «рендіанства». Раптово може виявитися, що знаменитий «атлант» не в змозі забезпечити себе самотужки, не вдаючись до послуг мільйонів непомітних істот, що вовтузяться поряд із ним. Отже, якщо хочете, аби бізнес стабільно тішив вас якомога довше, намагайтеся щонайбільше диференційувати свою продукцію, бо ж конкуренція швидко знищить монотоварну структуру, Київ надає більш ніж достатньо прикладів для підтвердження слушності цих висновків.

Продавец товара
Код товара
547113
Характеристики
Тип обложки
Твердый
Язык
Украинский
Описание книги

Хто з нас не хотів отримати мільйон, не складав переліку того, що він зміг би купити, коли б на руках у нього опинилася зазначена сума? Мріяти корисно, бо мрії надихають, але всьому має бути свій час. Замисліться: доки ви тішите себе безплідними мріями, хтось вже вполював великого звіра у лісі сучасного бізнесу! І пожинає плоди своєї відваги.

Як не втрачати можливостей, якими повниться життя навколо нас, а, головне, як створювати для себе ці можливості самостійно - розповідає автор фундаментальної книги в області теорії підприємництва «Від нуля до одиниці. Як створити стартап, який змінить майбутнє »- Пітер Тіль. Метод Пітера Тіля, широко відомого підприємця та інвестора, має право бути названим парадоксальним, однак ті, хто вживають його на практиці, одностайно твердять про його дієвість. І в цьому немає нічого дивного, адже характерна риса більшості парадоксів в тому, що вони працюють! Як Вам, приміром, така заява пана Тіля: специфічну прикмету нашого часу, насправді, становить не стрімкий розвиток технологій, що штовхають людину до підкорення нових вершин, а, ганебне невігластво, дрімучий занепад думки і духу!

Виходячи з цієї тези, автор «Від нуля до одиниці ...» з несподіваної точки зору пояснює, як слід розпочинати свою справу так, щоб Ваш стартап мав стовідсоткові шанси на успіх. Ви зможете заздалегідь прорахувати цінність запланованого стартапу, аби ваші інвестиції не виявилися марними, побачите можливості розв’язання найбільшої дилеми сучасної капіталістичної економіки: як зберегти і примножити прибуток, коли всі доходи поглинають витрати на підтримання конкурентоспроможності вашого продукту? Заразом навчитеся цінувати внесок тих, хто перебуває поряд з вами, книга становить гарну профілактику від вульгарного «рендіанства». Раптово може виявитися, що знаменитий «атлант» не в змозі забезпечити себе самотужки, не вдаючись до послуг мільйонів непомітних істот, що вовтузяться поряд із ним. Отже, якщо хочете, аби бізнес стабільно тішив вас якомога довше, намагайтеся щонайбільше диференційувати свою продукцію, бо ж конкуренція швидко знищить монотоварну структуру, Київ надає більш ніж достатньо прикладів для підтвердження слушності цих висновків.

Отзывы
9 Отзывов
Тарас Хамардюк Тарас Хамардюк
22 марта 2020 г
4 балла
Крута книженція
Гарний примірник для загального розвитку та осмислення деяких питань індивідуального і корпоративного розвитку в нову епоху підприємництва. Проти, маю сумніви щодо того, чи так воно все легко реалізується в українських архаїчно-хаотичних реаліях. В книжці є багато цікавого про корпоративну культуру, методи і способи заохочення і мотивації, підхід до аналізу здобутків і розробки починань (старт-апів). Гарно описаний підхід і розробка екологічно чистих технологій, масштаби осмислення цього бізнесу і деяка недалекоглядність всіх тих, хто на цьому думає легко заробити. Мені ще окремо доволі сильно сподобалися глави про технології, "машинізм" і комп'ютеризацію, їх роль у нинішньому світі та деяке перебільшення щодо їх значимості у загальному світогляді. Сьогоднішнє наше завдання полягає в тому, щоб знайти особливі способи створення нових ідей, які роблять майбутнє не тільки інакшим, але й кращим - перейти від нуля до одиниці;) Гарне філософське наповнення цієї книги наштовхує на позитивні міркування все ж. Читається швидко.
Dmitriy
21 августа 2019 г
4 балла
Мои рекомендации
До этой книги, которая получила огромный хайп и высокую оценку, по какой-то причине я думал о Питере Тиле как о бизнесмене, а не как о блестящем мыслителе. Я связывал его больше с его инвестиционной карьерой, чем с его опытом основателя Paypal и Palantir. В этой книге он носит обе шляпы, а также по очереди историк, футурист, культуролог и антрополог. Его идеи и рецепты настолько разнообразны, насколько конкретны и действенны. Самая большая тема в книге, как метко предполагает ее название, заключается в том, что амбициозные люди должны стремиться создавать в мире что-то новое, что потенциально способно продвинуть человечество на порядок. Мы должны создать что-то, где раньше был ноль - в отличие от перехода от 1 до n (или, более точно, от n-1 до n). Выделенные примеры перехода от 0 до 1 включают Google, Facebook, SpaceX и Paypal. Примеры перехода от n-1 к n включают множество чистых технологических компаний, созданных в последние несколько лет, а также рестораны, консалтинговые и юридические фирмы.
Аліна Сандурська
7 апреля 2019 г
5 баллов
Бизнес как он есть
В бизнесе у нас нет гарантированной методологии для обеспечения доминирования на рынке, а методология для следующего важного события, вероятно, еще не определена. Мы должны смотреть на каждый бизнес с разных точек зрения, и я верю, что Питер Тиль предлагает другую уникальную перспективу - не перспективу замены, а дополнительную. Исследования показывают, что прорывные инновации, как правило, происходят от новых начинающих компаний, и они, как правило, доминируют на новой рыночной нише, пока не будут резко расти или приобретаться. Итеративные инновации на конкретных рынках, как правило, доминируют должностные лица, которые обычно являются крупными многонациональными компаниями, если рынок является прибыльным. Поэтому я согласна с Питером Тилом в том, что начинающим предприятиям необходимо учитывать изменение шага стоимости на порядок по сравнению с существующими решениями, чтобы добиться успеха, что является трансформацией с нуля на единицу. Я считаю, что нам нужно начать с представления о том, как будет выглядеть успешный бизнес, и мы должны понять, что он будет значительно отличаться (в 10 раз) от существующих конкурентных решений. Как нам туда добраться? Понимая и выполняя путь выхода на рынок, который нужно строить, тестировать и изучать. Пример понимания Paypal и Thiel экономики и инвестиционного сообщества вокруг бума и спада DotCom был очень интересным. Ожидания инвесторов - это постоянная проблема, так как я слышала от одного инвестора, что он не встанет с постели, если компания не превратится в более чем 40 миллионов евро за 3 года, а другой сказал, что если вы покажете мне такие цифры, я кажется, я работал с нереальными идиотами. Вот так!
Возникли вопросы? 0-800-335-425
155 грн
Архивный товар
Бумажная книга