Від нуля до одиниці
Паперова книга | Код товару 547113
Yakaboo 4.9/5
Автор
Ганс Пітер Тіль
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2015
Кількість сторінок
232
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Від нуля до одиниці

Хто з нас не хотів отримати мільйон, не складав переліку того, що він зміг би купити, коли б на руках у нього опинилася зазначена сума? Мріяти корисно, бо мрії надихають, але всьому має бути свій час. Замисліться: доки ви тішите себе безплідними мріями, хтось вже вполював великого звіра у лісі сучасного бізнесу! І пожинає плоди своєї відваги.

Як не втрачати можливостей, якими повниться життя навколо нас, а, головне, як створювати для себе ці можливості самостійно - розповідає автор фундаментальної книги в області теорії підприємництва «Від нуля до одиниці. Як створити стартап, який змінить майбутнє »- Пітер Тіль. Метод Пітера Тіля, широко відомого підприємця та інвестора, має право бути названим парадоксальним, однак ті, хто вживають його на практиці, одностайно твердять про його дієвість. І в цьому немає нічого дивного, адже характерна риса більшості парадоксів в тому, що вони працюють! Як Вам, приміром, така заява пана Тіля: специфічну прикмету нашого часу, насправді, становить не стрімкий розвиток технологій, що штовхають людину до підкорення нових вершин, а, ганебне невігластво, дрімучий занепад думки і духу!

Виходячи з цієї тези, автор «Від нуля до одиниці ...» з несподіваної точки зору пояснює, як слід розпочинати свою справу так, щоб Ваш стартап мав стовідсоткові шанси на успіх. Ви зможете заздалегідь прорахувати цінність запланованого стартапу, аби ваші інвестиції не виявилися марними, побачите можливості розв’язання найбільшої дилеми сучасної капіталістичної економіки: як зберегти і примножити прибуток, коли всі доходи поглинають витрати на підтримання конкурентоспроможності вашого продукту? Заразом навчитеся цінувати внесок тих, хто перебуває поряд з вами, книга становить гарну профілактику від вульгарного «рендіанства». Раптово може виявитися, що знаменитий «атлант» не в змозі забезпечити себе самотужки, не вдаючись до послуг мільйонів непомітних істот, що вовтузяться поряд із ним. Отже, якщо хочете, аби бізнес стабільно тішив вас якомога довше, намагайтеся щонайбільше диференційувати свою продукцію, бо ж конкуренція швидко знищить монотоварну структуру, Київ надає більш ніж достатньо прикладів для підтвердження слушності цих висновків.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Ганс Пітер Тіль
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2015
Кількість сторінок
232
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
Тверда
Рецензії
  •  
    Підприємцям-початківцям рекомендую 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Цікава книга Пітера Тіля, в якій відображений абсолютно не тривіальний погляд на долю та успіх стартапа. Він не перший, хто помічає, що саме історії провалу у багатьох компаній є схожими, тоді як історія успіху для кожного - своя. Проте автор зумів поєднати головні моменти, на які слід звернути увагу, розпочинаючи власну справу. І подав цю інформацію в досить оригінальній манері.
    Значну увагу автор виділяє на важливість технологій у розвитку компанії, а також їх істотної унікальності. Проте, маючи унікальний і цінний продукт, не варто забувати про слушність часу для початку реалізації вашої ідеї (загальної ситуації на ринку та в економіці). Також потрібно розуміти, яку частку ринку ви плануєте зайняти та які канали збуту використовувати.
    Пітер Тіль аналізує портрет інноватора та наголошує на важливості мати правильно побудовану команду.
    Окрему увагу він виділяє розгляду венчурних фондів, принципів їх роботи та взаємодії зі стартапами.
    Любителям альтернативних джерел енергії цікаво буде почитати цілий розділ, присвячений аналізу даного ринку, причин занепаду більшості екотехнологічних компаній та шаленого успіху Tesla.

    Загалом раджу цю книгу для всіх, хто планує відкрити власну справу чи створити стартап.
    Окремо порадувала книжна закладка - дуже зручно читати!
  •  
    Прочитати цю книгу корисно, книга легка, читається добре.
    "Від нуля до одиниці" - абсолютно приголомшлива книга. Вона наскрізь просякнута духом підприємництва. Пітер Тіль розповідає про стартапи, про значущість монополій, дає вичерпні приклади, розповідає чому одні проекти домагаються успіху, а інші приречені на провал. Мені здавалося, що люди, здатні бачити бізнес, в першу чергу, в кольорах новацій, а не грошей, вимерли разом з Фордом. Тіль довів, що це не так. У певному сенсі книга рве шаблони. Сьогодні не часто почуєш міркування, що прогресом рухають монополії, а не конкуренція, що ринкова вартість компанії визначається тим, скільки вона буде заробляти через 10 років, а не зараз і найближчими роками, що починати справу на великому ринку рівносильно зливання грошей в унітаз, що бути лідером компанії значить бути як зіркою, так і в якийсь момент козлом відпущення. Багато про що доводиться серйозно подумати. При цьому тут абсолютно немає води, роздуми ємні і зрозумілі, читається все на одному диханні. Ну а мотивацією і оптимізмом книга заряджає на всі 100.
    Прочитати цю книгу корисно, книга легка, читається добре.
Купити - Від нуля до одиниці
Від нуля до одиниці
Товар більше не виробляється
 
Інформація про автора
Питер Тиль
Питер Тиль

Американський підприємець, інвестор і письменник. Один із засновників платіжної системи PayPal, співзасновник низки інвестиційних фондів, а також один з перших зовнішніх інвесторів, що вклали гроші в такі компанії, як Facebook і Instagram. Купити книги Пітера Тіля варто читачам, які хочуть створити власний стартап, але не знають, з чого потрібно починати. У творах автор розповідає про найбільш важ...

Детальніше

Рецензії Від нуля до одиниці

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Підприємцям-початківцям рекомендую 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Цікава книга Пітера Тіля, в якій відображений абсолютно не тривіальний погляд на долю та успіх стартапа. Він не перший, хто помічає, що саме історії провалу у багатьох компаній є схожими, тоді як історія успіху для кожного - своя. Проте автор зумів поєднати головні моменти, на які слід звернути увагу, розпочинаючи власну справу. І подав цю інформацію в досить оригінальній манері.
    Значну увагу автор виділяє на важливість технологій у розвитку компанії, а також їх істотної унікальності. Проте, маючи унікальний і цінний продукт, не варто забувати про слушність часу для початку реалізації вашої ідеї (загальної ситуації на ринку та в економіці). Також потрібно розуміти, яку частку ринку ви плануєте зайняти та які канали збуту використовувати.
    Пітер Тіль аналізує портрет інноватора та наголошує на важливості мати правильно побудовану команду.
    Окрему увагу він виділяє розгляду венчурних фондів, принципів їх роботи та взаємодії зі стартапами.
    Любителям альтернативних джерел енергії цікаво буде почитати цілий розділ, присвячений аналізу даного ринку, причин занепаду більшості екотехнологічних компаній та шаленого успіху Tesla.

    Загалом раджу цю книгу для всіх, хто планує відкрити власну справу чи створити стартап.
    Окремо порадувала книжна закладка - дуже зручно читати!
  •  
    Прочитати цю книгу корисно, книга легка, читається добре.
    "Від нуля до одиниці" - абсолютно приголомшлива книга. Вона наскрізь просякнута духом підприємництва. Пітер Тіль розповідає про стартапи, про значущість монополій, дає вичерпні приклади, розповідає чому одні проекти домагаються успіху, а інші приречені на провал. Мені здавалося, що люди, здатні бачити бізнес, в першу чергу, в кольорах новацій, а не грошей, вимерли разом з Фордом. Тіль довів, що це не так. У певному сенсі книга рве шаблони. Сьогодні не часто почуєш міркування, що прогресом рухають монополії, а не конкуренція, що ринкова вартість компанії визначається тим, скільки вона буде заробляти через 10 років, а не зараз і найближчими роками, що починати справу на великому ринку рівносильно зливання грошей в унітаз, що бути лідером компанії значить бути як зіркою, так і в якийсь момент козлом відпущення. Багато про що доводиться серйозно подумати. При цьому тут абсолютно немає води, роздуми ємні і зрозумілі, читається все на одному диханні. Ну а мотивацією і оптимізмом книга заряджає на всі 100.
    Прочитати цю книгу корисно, книга легка, читається добре.
  •  
    Нові ідеї в бізнесі
    На перший погляд мені здалося, що це книга написана не геніальним мислителем-інноватором, а черговим пихатим підприємцем. Я більше пов'язував його з його інвестиційною кар'єрою. У цій книзі окрім бізнесмена автор ще приміряє на себе образи історика, футуриста, культурного психолога і антрополога. Його ідеї та роздуми є дуже широкими, конкретними та дієвими. Книга містить дуже широкий спектр тем: від ідеальної кількості осіб в раді директорів стартапу до майбутнього людства. Головним повідомленням книги є те, що амбітні люди повинні прагнути до створення нових речей у світі. Автор поділяє майбутнє світу на чотири категорії, за двома осями - невизначеним та визначеним, а також оптимізмом проти песимізму. Детермінований світогляд говорить про те, що ми можемо вплинути на те, як складеться наше майбутнє, а невизначений світогляд про те, що справи більш-менш керовані долею. Якщо ви хочете прочитати щось чітке і всеосяжне і не боїтеся ставити під сумнів вже наявну ділову мудрість та робити сміливі замітки для створення нових компаній, продуктів та речей, то це книга саме для вас.
  •  
    Книга для підприємців, які хочуть створювати справді щось інноваційне
    Це не звичайна книга про бізнес, хоча б тому, що автором є не просто підприємець, а й інвестор, який допоміг стати стартапам із Кремнієвої долини стати успішними бізнесами.
    Коли ви хочете створювати те, що вже давно дії, то ви рухаєтесь від одиниці до нуля. Тому що "відбити" свою частку ринку надзвичайно важко. Але, коли ви створюєте щось по-справжньому цінне та інноваційне, як свого часу це зробили Цукерберг, Гейтс, Маск, тоді ви рухаєтесь від нуля до одиниці. Цей шлях абсолютно інший. Саме це намагається донести Пітер Тіль.
    Не варто очікувати від цієї книги надсекретної інформації про те, як вивести свій стартап від нуля до одиниці. По-перше, такої книги немає ніде, по-друге, варто сприймати цю книгу як збірник лекцій одного талановитого інвестора із "бізнес-інтуїцією". Автор намагається дати вам інструменти для аналізу ніші, аналіз помилок молодих підприємців, також є дуже багато кейсів із інсайтами.
    Зазначу, що Пітер Тіль не дає готової інструкції по тому, як зробити ваш бізнес успішним, але завдяки цій книзі у вас з'явиться більше знань про те, як "вистрелили" багатомільярдні бренди.
  •  
    "Від нуля до одиниці" Пітер Тіль
    "Від нуля до одиниці" Пітер Тіль
    Цікава і пізнавальна книга, проте можна сказати, що ідея і суть книги далеко не нові, але саме в цій виклад досить простий і доступний, тут з однієї сторони - історія Кремнієвої долини, з іншої путівник, як розпочати свій стартап.
    Найкраще я зрозуміла з книги, що якщо хочеш виграти потрібно бути монополістом. І наскільки я почитала рецензії, це зрозуміли з книги більшість)))
    Тіль наголошує на тому, що чим досконаліша конкуренція, тим менше можливостей створити хороший бізнес, менше можливостей інвестицій в іновації, менше можливостей створити щось нове і незвичайне. Саме тому, монополісти будь-яким шляхом намагаються приховати своє монопольне становище і говорять про себе, як про багатопрофільні компанії. Для прикладу наводиться Googlе, фактично компанія є монополістом у сфері пошукачів, але розвивається і на ринку автомобілів, мобільних пристроїв, інше, що дозволяє їй дійсно не виглядати монополістом.
    Тож головна ідея Тіля, це щоб досягти успіху потрібно побудувати монополію, а далі автор у книзі формує основні складові, на його погляд, для того щоб створити монополію.
    І ще, цікаве та просте правило, яке виділяє автор, це те, що ціль має бути не стати першим, а бути останнім.
    Хоча книга більше націлена на створення бізнесу у сфері інноваційних технологій, насправді вважаю, що вона буде цікава і корисна, бізнесменам-початківцям в будь-якій сфері діяльності.
  •  
    То, чем должны заниматься все фирмы
    Чем стоит заниматься каждому, кто хочет продвинуть свою идею? Рекламные кампании? PR? Что же надо делать?

    Автор книги создатель компании, которая ассоциируется у многих со словами "электронные платежи". Питер Тиль стал одним из первых, кто начал внедрять технологию электронной оплаты покупок и счетов.

    Как только наступил эра интернет бума, Питер стал предпринимать всё для того, чтобы использовать новую сферу по максимум. Он увидел будущее, которое несет за собой интернет и понял, что время действовать.

    Книга "От нуля к единице" от создателя PayPal делает огромный акцент на том, как важно создавать прорывные технологии, как важно быть тем, кто не сражается с конкурентами постоянно, а кто является создателем нового и прорывного.

    И естественно, автор делится своим опытом, делая полезные выводы, которые нужны каждому, кто стремится к успешному ведению бизнеса. Сегодня выигрывает тот, кто умеет создавать крутые продукты, а не рекламные кампании.

    Определенно стоит прочитать. Как минимум - узнать что сделало компанию PayPal столь популярной и доминирующей. А как максимум - понять принцип создания новых технологий.
  •  
    Бизнес как он есть
    В бизнесе у нас нет гарантированной методологии для обеспечения доминирования на рынке, а методология для следующего важного события, вероятно, еще не определена. Мы должны смотреть на каждый бизнес с разных точек зрения, и я верю, что Питер Тиль предлагает другую уникальную перспективу - не перспективу замены, а дополнительную. Исследования показывают, что прорывные инновации, как правило, происходят от новых начинающих компаний, и они, как правило, доминируют на новой рыночной нише, пока не будут резко расти или приобретаться. Итеративные инновации на конкретных рынках, как правило, доминируют должностные лица, которые обычно являются крупными многонациональными компаниями, если рынок является прибыльным. Поэтому я согласна с Питером Тилом в том, что начинающим предприятиям необходимо учитывать изменение шага стоимости на порядок по сравнению с существующими решениями, чтобы добиться успеха, что является трансформацией с нуля на единицу.

    Я считаю, что нам нужно начать с представления о том, как будет выглядеть успешный бизнес, и мы должны понять, что он будет значительно отличаться (в 10 раз) от существующих конкурентных решений. Как нам туда добраться? Понимая и выполняя путь выхода на рынок, который нужно строить, тестировать и изучать.

    Пример понимания Paypal и Thiel экономики и инвестиционного сообщества вокруг бума и спада DotCom был очень интересным. Ожидания инвесторов - это постоянная проблема, так как я слышала от одного инвестора, что он не встанет с постели, если компания не превратится в более чем 40 миллионов евро за 3 года, а другой сказал, что если вы покажете мне такие цифры, я кажется, я работал с нереальными идиотами. Вот так!
  •  
    Мои рекомендации
    До этой книги, которая получила огромный хайп и высокую оценку, по какой-то причине я думал о Питере Тиле как о бизнесмене, а не как о блестящем мыслителе. Я связывал его больше с его инвестиционной карьерой, чем с его опытом основателя Paypal и Palantir. В этой книге он носит обе шляпы, а также по очереди историк, футурист, культуролог и антрополог. Его идеи и рецепты настолько разнообразны, насколько конкретны и действенны.

    Самая большая тема в книге, как метко предполагает ее название, заключается в том, что амбициозные люди должны стремиться создавать в мире что-то новое, что потенциально способно продвинуть человечество на порядок. Мы должны создать что-то, где раньше был ноль - в отличие от перехода от 1 до n (или, более точно, от n-1 до n). Выделенные примеры перехода от 0 до 1 включают Google, Facebook, SpaceX и Paypal. Примеры перехода от n-1 к n включают множество чистых технологических компаний, созданных в последние несколько лет, а также рестораны, консалтинговые и юридические фирмы.
 
Характеристики Від нуля до одиниці
Автор
Ганс Пітер Тіль
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2015
Кількість сторінок
232
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7279-14-2
Тип
Паперова
 

Про автора Від нуля до одиниці