Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
Бумажная книга | Код товара 840217
Автор
О. Биловодская
Издательство
Центр навчальної літератури
Язык
Украинский
Год издания
2018
Количество страниц
234
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х205 мм
Переплет
Мягкий

Все о книге Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах

У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні засади управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах. Значної уваги приділено розгляду концептуальних засад розподілу продукції в системі управління підприємством. Викладено підходи до формування маркетингових каналів із позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до поетапного вибору та управління маркетинговими каналами інноваційної продукції промислових підприємств.

Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців та науковців у галузі маркетингу інновацій, управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Автор
О. Биловодская
Издательство
Центр навчальної літератури
Язык
Украинский
Год издания
2018
Количество страниц
234
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х205 мм
Переплет
Мягкий
Рецензии
Купить - Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
165 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах

 
Характеристики Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
Автор
О. Биловодская
Издательство
Центр навчальної літератури
Язык
Украинский
Год издания
2018
Количество страниц
234
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
145х205 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Тираж
300
ISBN
978-617-673-690-5
Тип
Бумажная