Управління якістю в туризмі
Бумажная книга | Код товара 463397
Автор
Назар Кудла
Издательство
Центр навчальної літератури
Язык
Украинский
Год издания
2015
Количество страниц
328 стр. (таблицы, схемы)
Формат
60x84/16 (~145x200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная

Все о книге  Управління якістю в туризмі

У підручнику комплексно розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління якістю в туризмі. Визначено постулати якості у сферах надання послуг розміщення й харчування, транспортних, туристичного посередництва й організації та обслуговування туристичного руху. Наведено численні практичні приклади, наукові розвідки вітчизняних та закордонних фахівців й особисті спостереження автора. Охарактеризовано сутність якості людських ресурсів, а саме значення персоналу першої лінії за для розпізнання потреб споживачів туристичних послуг, формування комунікації з клієнтом унаслідок безупинного покращення якості. Для студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Менеджмент і адміністрування», слухачів закладів післядипломної освіти, викладачів, аудиторів з якості та всіх, кого цікавить проблема якості туристичних послуг.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Назар Кудла
Издательство
Центр навчальної літератури
Язык
Украинский
Год издания
2015
Количество страниц
328 стр. (таблицы, схемы)
Формат
60x84/16 (~145x200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Рецензии
Купить - Управління якістю в туризмі
Управління якістю в туризмі
223 грн
Есть в наличии
 

Рецензии  Управління якістю в туризмі

 

Характеристики  Управління якістю в туризмі

Автор
Назар Кудла
Издательство
Центр навчальної літератури
Язык
Украинский
Год издания
2015
Количество страниц
328 стр. (таблицы, схемы)
Формат
60x84/16 (~145x200 мм)
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
Шрифт
Times New Roman
Тираж
300
ISBN
978-617-673-329-4
Вес
351 гр.
Тип
Бумажная