Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу
Паперова книга | Код товару 1249577
Yakaboo 3.4/5
Автор
Джейсон Дорсі, Деніс Вілла
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2020
Рік першого видання
2020
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
320
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу

Покоління Z змінює все. Бізнеси, до яких ми звикли, переважно не пристосовані продавати чи просувати продукти так, як покоління Z звикло купувати. Компанії зазвичай залучають нових співробітників не там, де покоління Z шукає роботу, а ейчари, старші на 20 років, не завжди розуміються на тому, чого це покоління потребує й очікує від роботодавця та старших колег.

Компанії, які швидко зрозуміють особливості покоління Z, адаптуються і зуміють здобути його лояльність, очолять свої галузі на наступні 15–20 років. Усі, хто не зуміє перебудуватися, неминуче вимруть. Усім нам необхідні ці нові знання уже сьогодні, адже саме зараз, дорослішаючи, покоління Z стає часткою ринку праці та групою споживачів, що зростають найшвидше.

Zкономіка — найповніша інструкція зі взаємодії з молоддю покоління Z. З цієї книжки ви зрозумієте, як керівникам варто адаптувати свої продажі, маркетинг, продукти і стратегії зростання, найму та управління персоналом, щоб претендувати на лояльність чи купівельну спроможність цього впливового й важливого покоління споживачів, працівників і трендсетерів. Zкономіка — практична та обґрунтована досвідом і понад 60 спеціалізованими дослідженнями інструкція для розуміння та органічного включення нової генерації в усі аспекти вашого бізнесу.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джейсон Дорсі, Деніс Вілла
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2020
Рік першого видання
2020
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
320
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Цитата
Технологія здається новинкою лише в тому разі, якщо ви пам’ятаєте, як воно було до неї
Джейсон Дорсі
Рецензії
  •  
    Не стоит внимания 75% користувачів вважають цей відгук корисним
    Если кратко: книга абсолютно не стоит внимания, в ней 80% воды, а оставшиеся 20% не представляют собой ценную информацию, обо всем вы и так, скорее всего, знаете или сможете почитать одну-две статьи про зумеров и будете знать то же самое, что написано в книге.

    Если вам нужны более весомые аргументы не покупать книгу:
    1. Авторы максимально зациклены на пиаре собственного агентства исследований. Что в этом плохого? А то, что хоть они и используют другие источники, делают они это мало. В результате вместо того, чтобы апеллировать масштабными и разносторонними данными, они наводят мало конкретных цифр и даже те ни о чем в общем-то не говорят.
    2. Поверхностность. Выплывает из первого пункта. Например, в книге говорится "ХХ% зумеров столько-то времени зависают в телефонах". При этом авторы не утруждают себя сравнением с другими поколениями, не дают более детальный разбор выборки (по возрасту, полу и т.д.). Те немногие конкретные цифры, которые наводят авторы, подаются в ВАКУУМЕ, то есть без широкого контекста и БЕЗ возможности сделать хоть какие-то существенные выводы.
    3. Бесполезность. Авторы обещают рассказать, как брендам завоевать зумеров, как компаниям заинтересовать и принимать зумеров на работу. Они это обещают на первых страницах, и на 120-какой-то... В итоге вы узнаете, что зумерам важна миссия брендов и их социальная ответственность, а в работе они ценят гибкий график и чтобы их ценили как личность. Уникальная информация, не правда ли?
    Авторы, конечно, потрудились описать (очень поверхностно) кейсы успешных компаний, которые завоевали внимание зумеров, но опять же, никакого глубокого анализа там нет, никаких полезных выводов...
    4. Америкоцентричность. Абсолютно нормально, что авторы из США исследовали главным образом зумеров из США. Но тогда не нужно говорить, что их книга охватывает разную географию, у них 99% данных базируются чисто на США. Но зато авторы хвастаются, как исследуют рынки и Великобритании, и Австралии... Только о зумерах в этих странах вы ничего не узнаете.

    Этот список можно продолжать, но книга не стоит такого внимания. Если все еще сомневаетесь, почитайте бесплатный отрывок, и представьте, что та же самая информация ждет вас следующие 300 страниц. Без глубины и нормального анализа.

    Очень печально, что такие книги выпускают, это крайне низкая планка, особенно для людей, которые занимаются наукой. Надеюсь, издательство Якабу более тщательно будет подходить к выбору книг, которые будет переводить и печатать.
  •  
    Варто читати! 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    У світі бізнесу дуже важливо вловлювати найменші зміни, тенденції і весь час трансформуватися, щоб не застаріти і не відійти в небуття. Книгу "Zкономіка" якраз можна назвати своєрідною енциклопедією того, що актуально зараз і буде актуально ще багато років.

    Автори пишуть про покоління Z - людей, народжених після 1996 року (а в Україні відлік можна починати десь із 2000-х, оскільки прогрес до нас приходить із затримкою). Саме ця категорія зараз людей набуває найбільшого впливу як клієнти і покупці, тому компаніям важливо завоювати їхню лояльність, щоб залишитися на ринку у наступні десятиліття.

    У книзі дуже детально розписано, що любить покоління зумерів, чому саме вони надають перевагу, як звикли купувати, як заощаджують і витрачають, що для них важливо при виборі товару і взагалі яким є їхній стиль життя. І не варто думати, що визначальна риса цього покоління - це лише смартфони й соцмережі. Йдеться також про увагу до соціальної місії брендів, lifelong learning як стиль життя та інші важливі риси.

    Як зауважують автори, ті бізнеси, які колись зневажили появу покоління міленіалів, в результаті зазнали краху, тож повторювати цю помилку із Z не варто.

    Для мене книжка була дуже пізнавальною, читала з олівцем в руках, і зараз в ній дуже багато підкреслень, до яких ще буду повертатися у своїй роботі.
Купити - Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу
Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу
240 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Джейсон Дорсі
Джейсон Дорсі

Джейсон Дорсі — лектор та дослідник, співзасновник і президент The Center for Generational Kinetics — провідної компанії у сфері досліджень покоління Z, міленіалів і поколіннєвої проблематики загалом. Видання Adweek назвало Джейсона «гуру досліджень». Ставши автором бестселера вже у 18 років, Джейсон дав інтерв’ю понад 300 медіа, зокрема 60 Minutes, The Today Show, T...

Детальніше

Деніс Вілла
Деніс Вілла

Деніс Вілла, PhD, — генеральна директорка, співзасновниця й візіонерка The Center for Generational Kinetics (CGK), керує будівельною компанією і є членом ради директорів та радником кількох неприбуткових організацій в Остіні. Доктор Вілла закінчила бакалаврат у Техаському університеті в Остіні, а магістерський і докторський ступені здобула в Університеті штату Техас у Сан-Маркосі. Стала фіна...

Детальніше

Цитата Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу

Технологія здається новинкою лише в тому разі, якщо ви пам’ятаєте, як воно було до неї
Джейсон Дорсі
 

Рецензії Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу

3.4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Не стоит внимания 75% користувачів вважають цей відгук корисним
    Если кратко: книга абсолютно не стоит внимания, в ней 80% воды, а оставшиеся 20% не представляют собой ценную информацию, обо всем вы и так, скорее всего, знаете или сможете почитать одну-две статьи про зумеров и будете знать то же самое, что написано в книге.

    Если вам нужны более весомые аргументы не покупать книгу:
    1. Авторы максимально зациклены на пиаре собственного агентства исследований. Что в этом плохого? А то, что хоть они и используют другие источники, делают они это мало. В результате вместо того, чтобы апеллировать масштабными и разносторонними данными, они наводят мало конкретных цифр и даже те ни о чем в общем-то не говорят.
    2. Поверхностность. Выплывает из первого пункта. Например, в книге говорится "ХХ% зумеров столько-то времени зависают в телефонах". При этом авторы не утруждают себя сравнением с другими поколениями, не дают более детальный разбор выборки (по возрасту, полу и т.д.). Те немногие конкретные цифры, которые наводят авторы, подаются в ВАКУУМЕ, то есть без широкого контекста и БЕЗ возможности сделать хоть какие-то существенные выводы.
    3. Бесполезность. Авторы обещают рассказать, как брендам завоевать зумеров, как компаниям заинтересовать и принимать зумеров на работу. Они это обещают на первых страницах, и на 120-какой-то... В итоге вы узнаете, что зумерам важна миссия брендов и их социальная ответственность, а в работе они ценят гибкий график и чтобы их ценили как личность. Уникальная информация, не правда ли?
    Авторы, конечно, потрудились описать (очень поверхностно) кейсы успешных компаний, которые завоевали внимание зумеров, но опять же, никакого глубокого анализа там нет, никаких полезных выводов...
    4. Америкоцентричность. Абсолютно нормально, что авторы из США исследовали главным образом зумеров из США. Но тогда не нужно говорить, что их книга охватывает разную географию, у них 99% данных базируются чисто на США. Но зато авторы хвастаются, как исследуют рынки и Великобритании, и Австралии... Только о зумерах в этих странах вы ничего не узнаете.

    Этот список можно продолжать, но книга не стоит такого внимания. Если все еще сомневаетесь, почитайте бесплатный отрывок, и представьте, что та же самая информация ждет вас следующие 300 страниц. Без глубины и нормального анализа.

    Очень печально, что такие книги выпускают, это крайне низкая планка, особенно для людей, которые занимаются наукой. Надеюсь, издательство Якабу более тщательно будет подходить к выбору книг, которые будет переводить и печатать.
  •  
    Варто читати! 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    У світі бізнесу дуже важливо вловлювати найменші зміни, тенденції і весь час трансформуватися, щоб не застаріти і не відійти в небуття. Книгу "Zкономіка" якраз можна назвати своєрідною енциклопедією того, що актуально зараз і буде актуально ще багато років.

    Автори пишуть про покоління Z - людей, народжених після 1996 року (а в Україні відлік можна починати десь із 2000-х, оскільки прогрес до нас приходить із затримкою). Саме ця категорія зараз людей набуває найбільшого впливу як клієнти і покупці, тому компаніям важливо завоювати їхню лояльність, щоб залишитися на ринку у наступні десятиліття.

    У книзі дуже детально розписано, що любить покоління зумерів, чому саме вони надають перевагу, як звикли купувати, як заощаджують і витрачають, що для них важливо при виборі товару і взагалі яким є їхній стиль життя. І не варто думати, що визначальна риса цього покоління - це лише смартфони й соцмережі. Йдеться також про увагу до соціальної місії брендів, lifelong learning як стиль життя та інші важливі риси.

    Як зауважують автори, ті бізнеси, які колись зневажили появу покоління міленіалів, в результаті зазнали краху, тож повторювати цю помилку із Z не варто.

    Для мене книжка була дуже пізнавальною, читала з олівцем в руках, і зараз в ній дуже багато підкреслень, до яких ще буду повертатися у своїй роботі.
  •  
    Найновітніше про Z для роздумів.
    Люблю будь-які класифікації, особливо якщо вони користь приносять. До американського поділу на покоління Ікс, Ігрек, Зет, міленіалів ставлюся стримано скептично. Різний в нас історичний контекст. Точно відрізняються люди і із Z - 1996 р.н. і 2009-го. Скепсис дещо зменшився після завершення читання. Щодо Z, то тут спільного в таких ровесників із-за глобалізації справді може бути більше, ніж думаємо. Індусів, панамців, українців і фінів можуть поєднувати одні й ті ж по функціях смартфони, месенжери, франшиза «Месники», виступ Ґ.Тундберг, пізнання різних навичок завдяки тим самим додаткам/застосункам чи youtube. Мене, ікса 1970-х рр. навіть не уявляю, що поєднує чи поєднувало із ровесниками зі США, Індії чи Китаю.

    Авторам честь і хвала за проведену систематичну роботу зі збору аналітичних даних по різних поколіннях. Не уявляв, що є такі науковці, які для маркетингу назбирали купу всього, а надто цінним є матеріал на перспективу. Незабаром десятки мільйонів Z почнуть долучатися до робочої сили, працюватимуть, ставатимуть фінансово самостійними. Аби читач не забував, про це згадується ледь не через сторінку. Часто обговорюється важливість коректно зрозуміти і залучити до своїх прихильників Z, як покоління не схоже на всі попередні, які зараз живуть. Дратувало, що не раз наголошується про те, наскільки ж сильно вони залежні від ґаджетів і не схильні влазити у кредити, в борги.

    Перекладено твір українською у 2020-му, але автори вже встигли вставити приклади як пандемія може на щось вплинути. Дані досліджень наводяться за 2018-2019-й рр. Схоже нічого більш свіжого станом на поч. 2022-го з цієї теми у світі поки не виходило.

    Питання, на які є відповіді у книзі: як Z витрачають кошти? Як Z заощаджують? Як купують речі? Як автомобілі обирають? Хто для Z інфлюенсери? Мобільні застосунки у навчанні Z . Як влаштовуються на роботу і що для них там важливе?
 
Характеристики Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу
Автор
Джейсон Дорсі, Деніс Вілла
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2020
Рік першого видання
2020
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
320
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х215 мм
Палітурка
Тверда
ISBN
978-617-7544-51-6
Тип
Паперова
 

Про автора Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу