Аудіокнига Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу

Аудіокнига Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Покоління Z змінює все. Бізнеси, до яких ми звикли, переважно не пристосовані продавати чи просувати продукти так, як покоління Z звикло купувати. Компанії зазвичай залучають нових співробітників не там, де покоління Z шукає роботу, а ейчари, старші на 20 років, не завжди розуміються на тому, чого це покоління потребує й очікує від роботодавця та старших колег.

Компанії, які швидко зрозуміють особливості покоління Z, адаптуються і зуміють здобути його лояльність, очолять свої галузі на наступні 15–20 років. Усі, хто не зуміє перебудуватися, неминуче вимруть. Усім нам необхідні ці нові знання уже сьогодні, адже саме зараз, дорослішаючи, покоління Z стає часткою ринку праці та групою споживачів, що зростають найшвидше.

Zкономіка — найповніша інструкція зі взаємодії з молоддю покоління Z. З цієї книжки ви зрозумієте, як керівникам варто адаптувати свої продажі, маркетинг, продукти і стратегії зростання, найму та управління персоналом, щоб претендувати на лояльність чи купівельну спроможність цього впливового й важливого покоління споживачів, працівників і трендсетерів. Zкономіка — практична та обґрунтована досвідом і понад 60 спеціалізованими дослідженнями інструкція для розуміння та органічного включення нової генерації в усі аспекти вашого бізнесу.

Цю аудіокнигу озвучено із залученням коштів Гранту інституційної підтримки наданих "Українським інститутом книги".

Запис здійснено в Студії "Так Треба Продакшн"
Тривалість:
10 годин 23 хвилини 19 секунд

Продавець товару
Код товару
1293776
Де читати книгу?
icon
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
або завантажте
MP3
Універсальний аудіоформат
Про книгу

Покоління Z змінює все. Бізнеси, до яких ми звикли, переважно не пристосовані продавати чи просувати продукти так, як покоління Z звикло купувати. Компанії зазвичай залучають нових співробітників не там, де покоління Z шукає роботу, а ейчари, старші на 20 років, не завжди розуміються на тому, чого це покоління потребує й очікує від роботодавця та старших колег.

Компанії, які швидко зрозуміють особливості покоління Z, адаптуються і зуміють здобути його лояльність, очолять свої галузі на наступні 15–20 років. Усі, хто не зуміє перебудуватися, неминуче вимруть. Усім нам необхідні ці нові знання уже сьогодні, адже саме зараз, дорослішаючи, покоління Z стає часткою ринку праці та групою споживачів, що зростають найшвидше.

Zкономіка — найповніша інструкція зі взаємодії з молоддю покоління Z. З цієї книжки ви зрозумієте, як керівникам варто адаптувати свої продажі, маркетинг, продукти і стратегії зростання, найму та управління персоналом, щоб претендувати на лояльність чи купівельну спроможність цього впливового й важливого покоління споживачів, працівників і трендсетерів. Zкономіка — практична та обґрунтована досвідом і понад 60 спеціалізованими дослідженнями інструкція для розуміння та органічного включення нової генерації в усі аспекти вашого бізнесу.

Цю аудіокнигу озвучено із залученням коштів Гранту інституційної підтримки наданих "Українським інститутом книги".

Запис здійснено в Студії "Так Треба Продакшн"
Тривалість:
10 годин 23 хвилини 19 секунд

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
168 грн
icon-audio Аудіо книга
Увага! Після покупки ця книга буде доступна для читання тільки в мобільному додатку.
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank