Заразливий

Йона Бергер
11 Рецензій
Формат
Видавництво
Мова книги
Рік видання
Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані:
Продавець товару
Код товару
547112
Доставка і оплата
356-logo
Активувати Доставку 365
Безкоштовна доставка на рік за 365₴
Київ Нижче наведені умови доставки
Про книгу
Тематика видання Маркетинг поголосу, реклама без бюджету, когнітивна психологія. Про книгу Автор поставив собі просте, як на перший погляд, питання: чому одні імена, ідеї, товари та люди стають популярними аж до нав’язливості, тимчасом як інші опиняються «за бортом». Чи справді таким дієвим є маркетинг поголосу, як його малюють, чи таки існують певні закономірності створення популярності або навіть заразливості ідеї, думки, товару? І в результаті досліджень найрізноманітніших рекламних кампаній науковці були здивовані:
Рецензії
11 Рецензій
Немає відгуків
175 грн
Паперова книга
Немає в наявності