Zag. Найкращий посібник з брендингу
Паперова книга | Код товару 726862
Yakaboo 5/5
Автор
Марті Ньюмейер
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Юлія Кузьменко
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
84x108/32 (130х200 мм)

Усе про книжку Zag. Найкращий посібник з брендингу

Пропонуємо вашій увазі книгу Марті Ньюмейера «Zag. Найкращий посібник з брендингу» українською мовою від видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»!

Про книгу:

Чому назва бренду така важлива для реклами? Як виділитися серед безлічі імен? Що робити, щоб бренд запам'ятали та купували? Книга «Zag. Найкращий посібник з брендингу» відповість на ці та багато інших питань!

Про автора:

Марті Ньюмейер — дизайнер, письменник, бізнес-консультант.

Співпрацював з компаніями Adobe, Apple, Hewlett-Packard, Microsoft та Symantec. У 2002 році заснував компанію Neutron, яка пізніше об'єдналася з Liquid Agency. Діяльність Марті Ньюмейера пов'язана із брендингом та рекламою, його називають «Директором трансформацій».

Чому варто купити книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу» Марті Ньюмейера:

Під обкладинкою «Zag. Найкращий посібник з брендингу» ви знайдете усе, що варто знати про брендинг, позиціювання та рекламу. Свій 17-річний досвід роботи з компаніями світового ринку Марті Ньюмейер об'єднав у цій книзі.

Відгуки про книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу»:

«Кожна з книг Ньюмейера чудова, але «Zag» — революційна».

Джей Коверт, Тодд Саттерстен, зі списку «ТОП 100 найкращих книг про бізнес усіх часів»

«Ось практичний довідник про те, як створити та просунути бренд світового рівня. Немає виправдань, щоб не прочитати книгу зараз та не почати діяти».

Кіп Найт, віце-президент відділу маркетингу EBAY

«Дивовижна книга, навіть краща за «The Brand Gap». Вона з'явилася у моїй бібліотеці як знайомий, але новий друг».

Рід Свенсон, бренд-директор, ELECTRONIC ARTS

Замовляйте товар на сайті інтернет-магазину Yakaboo або скористайтеся телефоном гарячої лінії 0-800-600-505.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Марті Ньюмейер
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Юлія Кузьменко
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
84x108/32 (130х200 мм)
Рецензії
  •  
    Вы нашли свой Заг? 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Интересная трактовка отстройки от конкурентов. Символичное название "Зиг-Заг")

    Читается на одном дыхании. Работается с книгой легко. Никакой воды. Все четко и по делу.

    Привлекают внимание и остаются в памяти схемы и иллюстрации. Ты можешь не помнить суть развития конкуренции, но игру "Камень, ножницы, бумага" мы помним наизусть, правда? Именно она помогает понять и применять самый важный закон брендинга.

    Круговая диаграмма с "Фокусування, Інакшість, Тенденція, Комунікації" удобна в использовании, проста и понятна.

    Здесь описаны такие вещи, которые вроде бы видишь у конкурентов, но не понимаешь зачем и как использовать в своей ситуации.

    "Заг" открыла мне глаза на недостатки бренд-позиционирования моей компании. Некоторые из них уже пошли в работу на обновление, а некоторые ждут своего череда.

    Я уверена, что внесенные изменения по рекомендации автора "Зага", принесут свои плоды каждому. И тому, у кого уже есть кое-какой бренд, и тому, у кого его еще нет и нужно разрабатывать.

    Одно знаю наверняка, работа предстоит серьезная, но очень интересная. Спасибо!
  •  
    Справді практичний посібник зі створення нового бренду 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Дуже практичний посібник зі створення бренду. Автор, пан Мартін Ньюмеєр директор Liquid Agency, компанії що займається розробкою стратегії інноваційного розвитку брендів. За свою кар'єру встиг попрацювати з такими гігантами, як Еппл, Адоб, Нетскейп та інші.
    Книга справді корисна. Вам не доведеться навіть нічого підкреслювати, адже автор максимально тезисно виклав всю інформацію. Тут крок за кроком подано вказівки, як створити успішний та конкурентоспроможний новий бренд. Для початку можемо прочитати нове визначення, де "Бренд - це шосте чуття клієнта щодо продукту, компанії." І справді це геніально.
    Та перед тим треба визначити ринкові тенденції, знайти хорошу ідею нового продукту чи послуги. Знайти або ж побачити те, чого ще немає. Не хвилюйтеся, пан Ньюмеєр нам підказує, як шукати. Поки читаєш, дуже відволікаєшся, адже в голову приходить купа ідей! Або ж аналізуючи минулий досвід, розумієш, де прогавив свій шанс.
    Окремо згадується про важливість побудови лояльності. Клієнт готовий переплачувати, ніж перейти до інших, конкурентів. Власне в нас часто забувають про постійних покупців, поки заманюють акціями нових.

    Пан Марті дає багато прикладів і кейсів реальних компаній. Розповідає, що призвело до краху, чи навпаки до неймовірного злету.

    Підручник читається легко. Окремо дякую автору за стислість. Автор на своєму ж прикладі береже час читачів.
Купити - Zag. Найкращий посібник з брендингу
Zag. Найкращий посібник з брендингу
 
Товар більше не виробляється
 

Рецензії Zag. Найкращий посібник з брендингу

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Вы нашли свой Заг? 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Интересная трактовка отстройки от конкурентов. Символичное название "Зиг-Заг")

    Читается на одном дыхании. Работается с книгой легко. Никакой воды. Все четко и по делу.

    Привлекают внимание и остаются в памяти схемы и иллюстрации. Ты можешь не помнить суть развития конкуренции, но игру "Камень, ножницы, бумага" мы помним наизусть, правда? Именно она помогает понять и применять самый важный закон брендинга.

    Круговая диаграмма с "Фокусування, Інакшість, Тенденція, Комунікації" удобна в использовании, проста и понятна.

    Здесь описаны такие вещи, которые вроде бы видишь у конкурентов, но не понимаешь зачем и как использовать в своей ситуации.

    "Заг" открыла мне глаза на недостатки бренд-позиционирования моей компании. Некоторые из них уже пошли в работу на обновление, а некоторые ждут своего череда.

    Я уверена, что внесенные изменения по рекомендации автора "Зага", принесут свои плоды каждому. И тому, у кого уже есть кое-какой бренд, и тому, у кого его еще нет и нужно разрабатывать.

    Одно знаю наверняка, работа предстоит серьезная, но очень интересная. Спасибо!
  •  
    Справді практичний посібник зі створення нового бренду 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Дуже практичний посібник зі створення бренду. Автор, пан Мартін Ньюмеєр директор Liquid Agency, компанії що займається розробкою стратегії інноваційного розвитку брендів. За свою кар'єру встиг попрацювати з такими гігантами, як Еппл, Адоб, Нетскейп та інші.
    Книга справді корисна. Вам не доведеться навіть нічого підкреслювати, адже автор максимально тезисно виклав всю інформацію. Тут крок за кроком подано вказівки, як створити успішний та конкурентоспроможний новий бренд. Для початку можемо прочитати нове визначення, де "Бренд - це шосте чуття клієнта щодо продукту, компанії." І справді це геніально.
    Та перед тим треба визначити ринкові тенденції, знайти хорошу ідею нового продукту чи послуги. Знайти або ж побачити те, чого ще немає. Не хвилюйтеся, пан Ньюмеєр нам підказує, як шукати. Поки читаєш, дуже відволікаєшся, адже в голову приходить купа ідей! Або ж аналізуючи минулий досвід, розумієш, де прогавив свій шанс.
    Окремо згадується про важливість побудови лояльності. Клієнт готовий переплачувати, ніж перейти до інших, конкурентів. Власне в нас часто забувають про постійних покупців, поки заманюють акціями нових.

    Пан Марті дає багато прикладів і кейсів реальних компаній. Розповідає, що призвело до краху, чи навпаки до неймовірного злету.

    Підручник читається легко. Окремо дякую автору за стислість. Автор на своєму ж прикладі береже час читачів.
  •  
    Мне помогла эта книга
    "Zag" - книга которая привлекает своим необычным названием. Мне очень понравилось объяснение такому наименованию книги, ведь как говорит автор - брендинг это как зиг-заг, и пока все работают в "зиге", мы должны работать в "заге". Имеется ввиду что "зиг" - это стандартная и заезженная модель, а работать в "заге" - это найти нечто другое и оригинальное, чтобы выделится и привлечь клиентов своим брендом. Собственно на этом и основывается вся книга, как шпаргалка для тех, кто только начинает вести свой бизнес и кому нужно найти свой "заг". Правда, если вы не знакомы с понятием брендинга, маркетинга и прочим, начинать с этой литературы не стоит, ибо она будет вам не понятна. Ну а как для меня - очень легкая и написана совершенно доступным языком. Ничего лишнего, расписано наглядно и только все самое важное. Я прочитал ее за 3 часа пока ехал в машине, но чтоб переварить всю информацию потребовалось намного больше времени. Благодаря всем тем советам на примере того, что мы создаем винные бары, и упражнениям, которые Мартин Ньюмэер дает, намного легче понять и впитать в свой мозг прочитанное.
    Думаю "ZAG" будет полезен для всех, у кого есть свой бизнес. Мне очень помогла.
  •  
    Новий погляд на брендинг
    Автор книги "Zag. Найкращий посібник з брендингу" Марті Ньюмеєр відомий в Сполучених Штатах Америки ідейник, креатор власних брендів та гуру маркетинку, книги якого визнані та популярні по всьому світу. Книга неординарна, тому що це зовсім незвична бізнес література. У книзі надзвичайно концентрований виклад матеріалу. Описується як бренди народжуються, як розвиваються і як стають успішними в більшості країн світу. Саме те, на що шукають відповіді автори брендів. Автор надає лайфхаки як потрібно будувати свій, неординарний, особливий бренд, який відрізняється від інших. Поки одні люди будують "зиги" ми можемо створити "заг".
    Матеріал викладений дуже зручно, інформація доповнюється якісними ілюстраціями та графікою, що робить читання книги приємним. Мова написання книги легка і читається вона швидко.
    Зовнішнє офоромлення лаконічне, білосніжні сторінки, цупкий папір, зручний формат. Маленьким мінусом є поверхневий огляд досліджуваного питання і для більш глибокого зануренння в тематику потрібно звертатися до серйозної наукової літератури.
    Просто, весело та цікаво! Рекомендую!
  •  
    Коротко і зрозуміло про брендинг і позиціонування бізнесу
    Тут надзвичайно багато цікавої інформації на дуже малу кількість сторінок. Зазначу, що кника зручна у всіх сенсах: від кількості сторінок і розміру до структуризованої інформації всередині неї.
    У книзі є чимало аргументів щодо того, що брендинг - це не мавпування модних традицій, це реальний шанс вивести свій бізнес (і, відповідно, прибутки) на зовсім інший рівень. Як би ми цього всі не заперечували, але 99% людей при покупці товарів чи навіть послуг керується не своєю раціональною частиною мозку, а емоційну. Брендинг, впізнаваність бренду якраз і впливає на цей емоційний вияв. Марті Ньюмеєр наголошує, що у сучасному світі покупці не хочуть, щоб їм продавали, але вони хочуть купувати і хочуть пишатись своїм рішенням. "Що зміниться у моєму житті?" ось ключове питання, яке ставлять собі споживачі. Саме тому великі бренди так активно експлуатують образи щасливих сімей, успішних чоловіків та жінок, для того, щоб споживач був переконаний, що обираючи той чи інший бренд він теж автоматично долучається до цієї спільноти і стає також успішним. Не недооцінюйте силу брендингу і маркетингу, навіть в економіці, що тільки розвивається. Будьте спочатку озброєні якісною інформацією про брендинг, а книга ZAG у цьому вам найкращий помічник.
 
Характеристики Zag. Найкращий посібник з брендингу
Автор
Марті Ньюмейер
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Юлія Кузьменко
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
84x108/32 (130х200 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Franklin Gothic Book
Тираж
8000
ISBN
978-617-12-2278-6
Вага
275 гр.
Тип
Паперова