Книга Zag. Найкращий посібник з брендингу

Книга Zag. Найкращий посібник з брендингу

5 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Пропонуємо вашій увазі книгу Марті Ньюмейера «Zag. Найкращий посібник з брендингу» українською мовою від видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»!

Про книгу:

Чому назва бренду така важлива для реклами? Як виділитися серед безлічі імен? Що робити, щоб бренд запам'ятали та купували? Книга «Zag. Найкращий посібник з брендингу» відповість на ці та багато інших питань!

Про автора:

Марті Ньюмейер — дизайнер, письменник, бізнес-консультант.

Співпрацював з компаніями Adobe, Apple, Hewlett-Packard, Microsoft та Symantec. У 2002 році заснував компанію Neutron, яка пізніше об'єдналася з Liquid Agency. Діяльність Марті Ньюмейера пов'язана із брендингом та рекламою, його називають «Директором трансформацій».

Чому варто купити книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу» Марті Ньюмейера:

Під обкладинкою «Zag. Найкращий посібник з брендингу» ви знайдете усе, що варто знати про брендинг, позиціювання та рекламу. Свій 17-річний досвід роботи з компаніями світового ринку Марті Ньюмейер об'єднав у цій книзі.

Відгуки про книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу»:

«Кожна з книг Ньюмейера чудова, але «Zag» — революційна».

Джей Коверт, Тодд Саттерстен, зі списку «ТОП 100 найкращих книг про бізнес усіх часів»

«Ось практичний довідник про те, як створити та просунути бренд світового рівня. Немає виправдань, щоб не прочитати книгу зараз та не почати діяти».

Кіп Найт, віце-президент відділу маркетингу EBAY

«Дивовижна книга, навіть краща за «The Brand Gap». Вона з'явилася у моїй бібліотеці як знайомий, але новий друг».

Рід Свенсон, бренд-директор, ELECTRONIC ARTS

Замовляйте товар на сайті інтернет-магазину Yakaboo або скористайтеся телефоном гарячої лінії 0-800-600-505.

Продавець товару
Код товару
726862
Опис книги

Пропонуємо вашій увазі книгу Марті Ньюмейера «Zag. Найкращий посібник з брендингу» українською мовою від видавництва «Клуб Сімейного Дозвілля»!

Про книгу:

Чому назва бренду така важлива для реклами? Як виділитися серед безлічі імен? Що робити, щоб бренд запам'ятали та купували? Книга «Zag. Найкращий посібник з брендингу» відповість на ці та багато інших питань!

Про автора:

Марті Ньюмейер — дизайнер, письменник, бізнес-консультант.

Співпрацював з компаніями Adobe, Apple, Hewlett-Packard, Microsoft та Symantec. У 2002 році заснував компанію Neutron, яка пізніше об'єдналася з Liquid Agency. Діяльність Марті Ньюмейера пов'язана із брендингом та рекламою, його називають «Директором трансформацій».

Чому варто купити книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу» Марті Ньюмейера:

Під обкладинкою «Zag. Найкращий посібник з брендингу» ви знайдете усе, що варто знати про брендинг, позиціювання та рекламу. Свій 17-річний досвід роботи з компаніями світового ринку Марті Ньюмейер об'єднав у цій книзі.

Відгуки про книгу «Zag. Найкращий посібник з брендингу»:

«Кожна з книг Ньюмейера чудова, але «Zag» — революційна».

Джей Коверт, Тодд Саттерстен, зі списку «ТОП 100 найкращих книг про бізнес усіх часів»

«Ось практичний довідник про те, як створити та просунути бренд світового рівня. Немає виправдань, щоб не прочитати книгу зараз та не почати діяти».

Кіп Найт, віце-президент відділу маркетингу EBAY

«Дивовижна книга, навіть краща за «The Brand Gap». Вона з'явилася у моїй бібліотеці як знайомий, але новий друг».

Рід Свенсон, бренд-директор, ELECTRONIC ARTS

Замовляйте товар на сайті інтернет-магазину Yakaboo або скористайтеся телефоном гарячої лінії 0-800-600-505.

Відгуки
5 Відгуків
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
55 грн
Архівний товар
Паперова книга