З журналістом у серці. Як побудувати відносини через e-mail розсилки

Олександра Стельмахова, Ірина Розова

З журналістом у серці. Як побудувати відносини через e-mail розсилки

Олександра Стельмахова, Ірина Розова
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Чи не в кожному бізнес-посібнику написано, що у важкі часи саме маркетинг стає локомотивом на шляху до адаптації в нових реаліях. Але насправді, витрати на просування бренду в такі часи стають першими кандидатами на скорочення серед інших статей бізнес-бюджету. Якщо ви впізнали себе, зрозуміло, що ви відчуваєте: виходити з зони комфорту завжди складно. Але тут авторка відкриває вам новий шлях, який може стати найцікавішою та найважливішою подорожжю у вашому новому житті.

Розповідь «З журналістом у серці. Як побудувати відносини через e-mail росзилки (з прикладами)» незвична. Вона не про те «Як просувати продукти чи сервіси через e-mail розсилки» чи «Як я став мільйонером завдяки помилковому e-mail». Авторка прагнула окреслити шлях як найпростіше та технічніше, наскільки це можливо. Читаючи, ви зрозумієте, що не помічали можливостей, однак частину свого успіху здобули завдяки відносинам, які налагодили випадково, саме через e-mail. Але професійний підхід відрізняється від випадкового тим, що фахівець розуміє, що він зробив правильно та з ким конкретно. Це дає можливість свідомо використовувати досвід для подальшого розвитку.

Якщо ви шукаєте відповіді на питання, як рости з нульовим бюджетом, як робити повторні продажі та як зібрати необхідну інформацію чи провести експертне дослідження – впевнено прямуйте цим авторським шляхом.

Код товару
1422956
Де читати книгу?
icon
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
або завантажте
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
fb2
Підходить для ел. книг та інших пристроїв
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Про книгу

Чи не в кожному бізнес-посібнику написано, що у важкі часи саме маркетинг стає локомотивом на шляху до адаптації в нових реаліях. Але насправді, витрати на просування бренду в такі часи стають першими кандидатами на скорочення серед інших статей бізнес-бюджету. Якщо ви впізнали себе, зрозуміло, що ви відчуваєте: виходити з зони комфорту завжди складно. Але тут авторка відкриває вам новий шлях, який може стати найцікавішою та найважливішою подорожжю у вашому новому житті.

Розповідь «З журналістом у серці. Як побудувати відносини через e-mail росзилки (з прикладами)» незвична. Вона не про те «Як просувати продукти чи сервіси через e-mail розсилки» чи «Як я став мільйонером завдяки помилковому e-mail». Авторка прагнула окреслити шлях як найпростіше та технічніше, наскільки це можливо. Читаючи, ви зрозумієте, що не помічали можливостей, однак частину свого успіху здобули завдяки відносинам, які налагодили випадково, саме через e-mail. Але професійний підхід відрізняється від випадкового тим, що фахівець розуміє, що він зробив правильно та з ким конкретно. Це дає можливість свідомо використовувати досвід для подальшого розвитку.

Якщо ви шукаєте відповіді на питання, як рости з нульовим бюджетом, як робити повторні продажі та як зібрати необхідну інформацію чи провести експертне дослідження – впевнено прямуйте цим авторським шляхом.

150 грн
icon-digital Електронна книга