Уроки лояльності
Паперова книга | Код товару 879865
Yakaboo 5/5
Автор
Лоррейн Ґраббс
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Ольга Кожушко, Марина Євсеєнко
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Уроки лояльності

Книга Лоррейн Ґраббс, президента компанії «Lessons іn Loyalty», адресована організаціям і керівникам усіх рівнів. Мета її — дати бізнес-лідерам інструменти та ресурси для створення позитивної і продуктивної корпоративної культури в рамках концепції: «Задово­лений клієнт починається із задоволеного співробітника». Керуючись багаторічним досвідом керівної роботи в авіакомпанії «Southwest Airlines», автор пропонує читачам уроки, багаторазово перевірені прак­тикою. Вона незмінно підкреслює необхідність за будь-яких обставин високо цінувати людей, формуючи тим самим лояльність співробітників, відданість клієнтів і високі прибутки компанії.
Характеристики
Автор
Лоррейн Ґраббс
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Ольга Кожушко, Марина Євсеєнко
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Книга буде цікава власникам компаній, керівникам та HR-спеціалістам
    Чудова книга, особливо після невдалого досвіду читання про Ritz-Carlton) Хороший текст, хороший переклад, гарне видання - все, як я люблю. Дякую за це видавництву «Фабула».
    Автор книги 15 років пропрацювала в одній з найцікавіших та успішних авіакомпаній Америки - «Southwest Airlines». За свою кар'єру вона займала посади у відділі маркетингу, відділі по роботі з персоналом та в навчальному центрі компанії, що займається розвитком лідерства. Досвід, який Лорейн Граббс винесла, вона виклала у цій книзі. В стилі «коротко й по ділу». Не можна сказати, що «Уроки лояльності» - матеріал об’ємний, та питань до автора після прочитання не залишається - все чітко структуровано, зі розумними прикладами з практики.
    Головною ідеєю книги є основний принцип компанії: задоволеність клієнтів настає внаслідок задоволеності співробітників, бо саме задоволені та лояльні співробітники залучають лояльних клієнтів. Весь матеріал книги присвячений головному питанню: як створити таку атмосферу і культуру в компанії, у якій кожен співробітник буде працювати з повною віддачею, забуваючи про вихідні та відпустку, та ще й радіти при цьому :) І, судячи з книги Лорейн, це цілком можливо. Більш того, автор викладає основні рецепти, як цього можна домогтися.
    Насправді ніяких особливих секретів: довіряйте своїм співробітникам, любіть їх, вмійте радіти разом з ними, підтримуйте їх у важкі часи, дозвольте у вас повірити, як керівника, - і вони почнуть працювати з небаченим ентузіазмом. Більш того, перенесуть своє відношення на клієнтів, дозволяючи вашій компанії стати в очах клієнтів найкращою, та завжди залишатися на вершині. Начебто все просто і логічно: ставитеся до людей по-людськи, і вони дадуть відповідь вам тим же. Але скільки керівників в Україні з подібним підходом ви знаєте?
    Окремо хотілося б відзначити основну рису корпоративної культури «Southwest Airlines» - гумор. Так, саме гумор! Підколи колег та керівництва в компанії є широко розповсюдженою та частою акцією. Гумор заохочується серед співробітників, у стосунках із клієнтами. Перші, наприклад, співають пісні під час проведення інструктажу з безпеки, грають з пасажирами під час затримок рейсу і т.д. Особливо мені сподобалася історія про те, як після жорсткого приземлення літака стюардеса зробила таке оголошення: «Шановні пасажири! Від імені командира екіпажу хочу заявити, що його провини у трагедії немає. Від імені другого пілота хочу заявити, що і він не винен. Як професіонали ми заявляємо, що у всьому винен асфальт!» Чесно сказати, подібна думка викликала в мене когнітивний дисонанс. Думається, що у нас таке не спрацює. Чому працює у них? Мені здається, щоб персонал сервісної компанії мав право жартувати з гостями таким чином, він має надавати бездоганний рівень сервісу. В іншому випадку жарт буде сприйнятий клієнтом як знущання. І ось тут криється основна причина того, що в більшості компаній в Україні жартувати так поки-що є невдячною річчю - нам ще дуже довго треба працювати над базовим рівнем сервісу. Це трохи сумно, але, думаю, рано чи пізно ми зможемо досягти такого сервісу, при якому на дрібні недоліки й промахи і ми, і наші гості зможемо дивитися з посмішкою.
    Рекомендую книгу читати! Особливо тим, у кого в підпорядкуванні є хоча б одна людина; у кого є хоча б один клієнт або ви хочете, щоб вони у вас були; якщо ви занадто серйозно ставитеся до своєї компанії та до себе. Ну, а якщо у вас зовсім нема почуття гумору, вам не потрібні лояльні співробітники чи клієнти, тоді проходьте повз.


  •  
    Рецензія на книгу "Уроки лояльності"
    Книга про те, що бізнес - це не тільки гроші. А історія великих компаній показує, що оце "не тільки гроші" рятує бізнес у важкі часи. Книга написана неупередженою колишньою працівницею компанії, яка очолювала різні департаменти авіакомпанії «Southwest Airlines». Книга зацікавлює із перших сторінок - її авторка залишила власний авіабізнес, щоб попрацювати саме у «Southwest Airlines». Потужна корпоративна культура, дух єдності та щира взаємопідтримка - те, що дозволило цій авіакомпанії витримати дуже важкі часи, навіть для світової авіагалузі, особливо після трагедії 11 вересня 2001 року. Здається, рецепт успіху дуже простий - повага до клієнтів і до власних працівників. Але чи справді це легко втілити у багатотисячній компанії. Здається, що так, ящо правильно побудувати і налаштувати процеси із підбору персоналу та загалом усю роботу. Дуже раджу прочитати цю книгу власникам бізнесу, незалежно від його величини. Ця книга вчить, що завдання засновника бізнесу - це далеко не заробіток мільйонів. А якщо це ваша єдина ціль - то краще від неї відразу відмовитись.
Купити - Уроки лояльності
Уроки лояльності
99 грн
Є в наявності
 

Рецензії Уроки лояльності

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Книга буде цікава власникам компаній, керівникам та HR-спеціалістам
    Чудова книга, особливо після невдалого досвіду читання про Ritz-Carlton) Хороший текст, хороший переклад, гарне видання - все, як я люблю. Дякую за це видавництву «Фабула».
    Автор книги 15 років пропрацювала в одній з найцікавіших та успішних авіакомпаній Америки - «Southwest Airlines». За свою кар'єру вона займала посади у відділі маркетингу, відділі по роботі з персоналом та в навчальному центрі компанії, що займається розвитком лідерства. Досвід, який Лорейн Граббс винесла, вона виклала у цій книзі. В стилі «коротко й по ділу». Не можна сказати, що «Уроки лояльності» - матеріал об’ємний, та питань до автора після прочитання не залишається - все чітко структуровано, зі розумними прикладами з практики.
    Головною ідеєю книги є основний принцип компанії: задоволеність клієнтів настає внаслідок задоволеності співробітників, бо саме задоволені та лояльні співробітники залучають лояльних клієнтів. Весь матеріал книги присвячений головному питанню: як створити таку атмосферу і культуру в компанії, у якій кожен співробітник буде працювати з повною віддачею, забуваючи про вихідні та відпустку, та ще й радіти при цьому :) І, судячи з книги Лорейн, це цілком можливо. Більш того, автор викладає основні рецепти, як цього можна домогтися.
    Насправді ніяких особливих секретів: довіряйте своїм співробітникам, любіть їх, вмійте радіти разом з ними, підтримуйте їх у важкі часи, дозвольте у вас повірити, як керівника, - і вони почнуть працювати з небаченим ентузіазмом. Більш того, перенесуть своє відношення на клієнтів, дозволяючи вашій компанії стати в очах клієнтів найкращою, та завжди залишатися на вершині. Начебто все просто і логічно: ставитеся до людей по-людськи, і вони дадуть відповідь вам тим же. Але скільки керівників в Україні з подібним підходом ви знаєте?
    Окремо хотілося б відзначити основну рису корпоративної культури «Southwest Airlines» - гумор. Так, саме гумор! Підколи колег та керівництва в компанії є широко розповсюдженою та частою акцією. Гумор заохочується серед співробітників, у стосунках із клієнтами. Перші, наприклад, співають пісні під час проведення інструктажу з безпеки, грають з пасажирами під час затримок рейсу і т.д. Особливо мені сподобалася історія про те, як після жорсткого приземлення літака стюардеса зробила таке оголошення: «Шановні пасажири! Від імені командира екіпажу хочу заявити, що його провини у трагедії немає. Від імені другого пілота хочу заявити, що і він не винен. Як професіонали ми заявляємо, що у всьому винен асфальт!» Чесно сказати, подібна думка викликала в мене когнітивний дисонанс. Думається, що у нас таке не спрацює. Чому працює у них? Мені здається, щоб персонал сервісної компанії мав право жартувати з гостями таким чином, він має надавати бездоганний рівень сервісу. В іншому випадку жарт буде сприйнятий клієнтом як знущання. І ось тут криється основна причина того, що в більшості компаній в Україні жартувати так поки-що є невдячною річчю - нам ще дуже довго треба працювати над базовим рівнем сервісу. Це трохи сумно, але, думаю, рано чи пізно ми зможемо досягти такого сервісу, при якому на дрібні недоліки й промахи і ми, і наші гості зможемо дивитися з посмішкою.
    Рекомендую книгу читати! Особливо тим, у кого в підпорядкуванні є хоча б одна людина; у кого є хоча б один клієнт або ви хочете, щоб вони у вас були; якщо ви занадто серйозно ставитеся до своєї компанії та до себе. Ну, а якщо у вас зовсім нема почуття гумору, вам не потрібні лояльні співробітники чи клієнти, тоді проходьте повз.


  •  
    Рецензія на книгу "Уроки лояльності"
    Книга про те, що бізнес - це не тільки гроші. А історія великих компаній показує, що оце "не тільки гроші" рятує бізнес у важкі часи. Книга написана неупередженою колишньою працівницею компанії, яка очолювала різні департаменти авіакомпанії «Southwest Airlines». Книга зацікавлює із перших сторінок - її авторка залишила власний авіабізнес, щоб попрацювати саме у «Southwest Airlines». Потужна корпоративна культура, дух єдності та щира взаємопідтримка - те, що дозволило цій авіакомпанії витримати дуже важкі часи, навіть для світової авіагалузі, особливо після трагедії 11 вересня 2001 року. Здається, рецепт успіху дуже простий - повага до клієнтів і до власних працівників. Але чи справді це легко втілити у багатотисячній компанії. Здається, що так, ящо правильно побудувати і налаштувати процеси із підбору персоналу та загалом усю роботу. Дуже раджу прочитати цю книгу власникам бізнесу, незалежно від його величини. Ця книга вчить, що завдання засновника бізнесу - це далеко не заробіток мільйонів. А якщо це ваша єдина ціль - то краще від неї відразу відмовитись.
 
Характеристики Уроки лояльності
Автор
Лоррейн Ґраббс
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Ольга Кожушко, Марина Євсеєнко
Кількість сторінок
160
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
130x185 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-09-3858-9
Тип
Паперова