Книга Теорія бізнесу. Навчальний посібник

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Висвітлено основи функціонування ринкової економіки, поняття, класифікацію, питання конкуренції та забезпечення конкурентоспроможності, закони функціонування бізнес-структур. Визначено зміст і значення маркетингу. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у виробництві, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та в різних сферах. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки Кадрів управління.

Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що здобувають освіту зі спеціальностей «Правознавство», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)». Корисний також для аспірантів, спеціалістів у сфері економічної та юридичної практики.

Продавець товару
Код товару
750106
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Висвітлено основи функціонування ринкової економіки, поняття, класифікацію, питання конкуренції та забезпечення конкурентоспроможності, закони функціонування бізнес-структур. Визначено зміст і значення маркетингу. Розглянуто загальні поняття управління та його роль у виробництві, показано природу і сутність управлінських рішень, які ухвалюються на різних рівнях та в різних сферах. Систематизовано сучасні підходи до забезпечення лідерства та підготовки Кадрів управління.

Призначений для студентів вищих навчальних закладів, що здобувають освіту зі спеціальностей «Правознавство», «Економіка підприємства (за видами економічної діяльності)», «Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)». Корисний також для аспірантів, спеціалістів у сфері економічної та юридичної практики.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
140 грн
Немає в наявності
Паперова книга