Книга Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не "впарювати"

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Універсальний рецепт, як навчитися бути ефективним продавцем та зробити зі звичайного менеджера суперзірку продажів.

Тематика

Бізнес, продажі.

Про книжку

Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших - це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. Як зробити із посереднього менеджера з продажів справжню зірку? Які вміння, знання та підходи впливають на ефективність продажів? На ці та інші питання дають відповідь Метью Діксон та Брент Адамсон.

Для кого це видання

Книжка для керівників компаній та фахівців відділу продажів, усіх, хто цікавиться бізнесом і прагне налаштувати ефективну систему продажів у власній компанії.

Чому ця книжка

Автори провели ґрунтовне дослідження сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Діксон та Адамсон вивчили поведінку найрізноманітніших продавців - від фермерів чи комівояжерів до фахівців із дистанційних продажів та головних проектних менеджерів - і сформулювали висновки, які можна застосувати в будь-якій галузі.

Про авторів

Метью Діксон - усесвітньо відомий експерт із продажів і роботи з клієнтами. Провідний партнер і керівник відділу ефективних стратегій продажів консалтингової компанії Korn Ferry Hay Group.

Брент Адамсон - викладач, бізнес-тренер. Радник міжнародної компанії CEB, яка займається розробкою продуктів і послуг для бізнесу. Дописувач Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, Selling Power.

Книжки на схожу тематику

• «Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів», «Наш формат», 2017 рік
• «Продається все. Джеф Безос та ера Amazon», Бред Стоун, «Наш формат», 2017 рік
• «Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти», Александер Остервальдер, Ів Піньє, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Прочитайте це, обдумайте й упровадьте. Ви й ваша компанія не пошкодуєте".
Ніл Рекгем, автор книжки «Питай і продавай. Як застосувати техніку SPIN»

"Цей підхід, представлений у вигляді вмінь, яких можна навчитися, допоможе підняти на новий рівень результати навіть найуспішніших команд".
Ден Джеймс, колишній керівник відділу продажів DuPont

Продавець товару
Код товару
876615
Опис книги

Універсальний рецепт, як навчитися бути ефективним продавцем та зробити зі звичайного менеджера суперзірку продажів.

Тематика

Бізнес, продажі.

Про книжку

Успіх вашого бізнесу залежить від низки чинників, але один із перших - це ефективність відділу продажів. Саме команда продуктивних продавців може стати вашою суперсилою, яка допоможе випереджати конкурентів навіть у складні економічні часи. Як зробити із посереднього менеджера з продажів справжню зірку? Які вміння, знання та підходи впливають на ефективність продажів? На ці та інші питання дають відповідь Метью Діксон та Брент Адамсон.

Для кого це видання

Книжка для керівників компаній та фахівців відділу продажів, усіх, хто цікавиться бізнесом і прагне налаштувати ефективну систему продажів у власній компанії.

Чому ця книжка

Автори провели ґрунтовне дослідження сотень передових працівників у десятках компаній по всьому світу. Діксон та Адамсон вивчили поведінку найрізноманітніших продавців - від фермерів чи комівояжерів до фахівців із дистанційних продажів та головних проектних менеджерів - і сформулювали висновки, які можна застосувати в будь-якій галузі.

Про авторів

Метью Діксон - усесвітньо відомий експерт із продажів і роботи з клієнтами. Провідний партнер і керівник відділу ефективних стратегій продажів консалтингової компанії Korn Ferry Hay Group.

Брент Адамсон - викладач, бізнес-тренер. Радник міжнародної компанії CEB, яка займається розробкою продуктів і послуг для бізнесу. Дописувач Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, Selling Power.

Книжки на схожу тематику

• «Скарга - це подарунок. Як зберегти лояльність клієнтів», «Наш формат», 2017 рік
• «Продається все. Джеф Безос та ера Amazon», Бред Стоун, «Наш формат», 2017 рік
• «Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти», Александер Остервальдер, Ів Піньє, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Прочитайте це, обдумайте й упровадьте. Ви й ваша компанія не пошкодуєте".
Ніл Рекгем, автор книжки «Питай і продавай. Як застосувати техніку SPIN»

"Цей підхід, представлений у вигляді вмінь, яких можна навчитися, допоможе підняти на новий рівень результати навіть найуспішніших команд".
Ден Джеймс, колишній керівник відділу продажів DuPont

Відгуки
4 Відгуки
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
231 грн
Акція
Немає в наявності
Паперова книга