Стратегічний маркетинг для навчальних закладів
Паперова книга | Код товару 214664
Автор
Філіп Котлер, Карен Ф. А. Фокс
Видавництво
Українська асоціація маркетингу, Хімджест
Мова
Українська
Рік видання
2011
Перекладач
І. Василенко, М. Лилик
Кількість сторінок
580 с. (ілюстрації)
Формат
60x90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Стратегічний маркетинг для навчальних закладів

От издателя:

Книга Філіпа Котлера та Карен Ф. А. Фокс - це матриця поведінки навчальних закладів у ринкових відносинах, коли головною метою та водночас умовою існування є досягнення задоволенності споживачів освітанських послуг. Ця книга узагальнила досвід використання маркетингового інструментарію навчальними закладами Сполучених Штатів Америки - світового лідера у сфері освіти й науки. Для керівників навчальних закладів і викладачів, для споживачів освітянських послуг - роботодавців, випускників, студентів та їх батьків, а також для маркетологів-практиків та усіх, кого цікавлять перспективи розвитку вітчизняної освіти.

Характеристики
Автор
Філіп Котлер, Карен Ф. А. Фокс
Видавництво
Українська асоціація маркетингу, Хімджест
Мова
Українська
Рік видання
2011
Перекладач
І. Василенко, М. Лилик
Кількість сторінок
580 с. (ілюстрації)
Формат
60x90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда
Купити - Стратегічний маркетинг для навчальних закладів
Стратегічний маркетинг для навчальних закладів
167 грн
Немає в наявності
 
Інформація про автора
Філіп Котлер
Філіп Котлер

Ім'я Філіпа Котлера відомо як в наукових колах, так і серед студентів економічних спеціальностей усього світу. Адже саме його праці є основою у вивченні маркетингу. Книгами Котлера користуються як навчальними посібниками у багатьох престижних і шанованих ВНЗ світу. Його вважають засновником науки маркетингу, і тим, хто виділив її в окрему дисципліну. На його рахунку більше 15 книг і безліч спеціал...

Детальніше

Характеристики Стратегічний маркетинг для навчальних закладів
Автор
Філіп Котлер, Карен Ф. А. Фокс
Видавництво
Українська асоціація маркетингу, Хімджест
Мова
Українська
Рік видання
2011
Перекладач
І. Василенко, М. Лилик
Кількість сторінок
580 с. (ілюстрації)
Формат
60x90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Тип Таймс
Тираж
1500
ISBN
978-966-8537-73-8#0-13-668989-2
Вага
670 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Стратегічний маркетинг для навчальних закладів