Школа майбутнього
Паперова книга | Код товару 689614
Yakaboo 4.6/5
Автор
Кен Робінсон, Лу Ароніка
Видавництво
Літопис
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Ганна Лелів
Кількість сторінок
258
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х215 мм

Усе про книжку Школа майбутнього

У «Школі майбутнього» відомий експерт з питань освіти сер Кен Робінсон – чий виступ на TED має понад п’ятдесят мільйонів переглядів – пропонує практичні рішення критичної проблеми, що постала перед сучасним світом: як змінити недосконалу освітню систему.
Робінсон закликає покласти край застарілій системі освіти й пропонує концепцію, яка спирається на індивідуальний підхід до учнів, сучасні технологічні досягнення й професійні ресурси, щоб зацікавити дітей у навчанні, підтримати їхню любов до пізнання й підготувати їх до викликів XXI століття. У цій книжці Ви знайдете безліч цікавих історій, спостережень, прикладів із практики, революційних досліджень та рекомендацій від фахівців зі всього світу, які змінюють освіту вже сьогодні.
«Школа майбутнього» знадобиться вчителям та батькам і підкаже їм, як розпізнати справжнє покликання своїх дітей. Вона буде корисна чиновникам-освітянам і політикам, які матимуть добру нагоду переосмислити істинну природу й мету освіти.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Кен Робінсон, Лу Ароніка
Видавництво
Літопис
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Ганна Лелів
Кількість сторінок
258
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х215 мм
Рецензії
  •  
    Про те, як важлива зміна пріорітетів у освіті 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Кажуть, щоб знайти 1 книгу, потрібно прочитати 1000. Тисячу точно не прочитала, але знайшла ту, що кардинально змінила погляд на освіту.
    Я давно уже зрозуміла, що вчитися потрібно лиш для себе і ніхто тобі знань у голову не вкладе, але те, що у школі мене вчили зовсім не так, як я хотіла, мені довів Кен Робінсон.
    Щоразу, читаючи «Школу майбутнього» я трансформувала всі педагогічні ситуації/конфлікти/безвихідні ситуації у свої шкільні спогади. І зрозуміла кілька істин:
    1. Всі діти народжуються із однаковими можливостями (не враховуючи вроджені вади). Немає «нетворчих» людей, бо усе наше життя це творчість, усі наші дії ми здійснюємо вперше і це імпровізація. То чи не є кожен митцем?
    2. Школа не враховує індивідуальні особливості кожного учня. І академічні стандарти освіти підходять не усім, і важливо, що це не є показником освіченості суспільства. Успішному суспільству потрібні люди різних професій, аби функціонувала економіка, і держава на світовому рівні була конкурентоспроможною.
    3. Варто відійти від «промислового конвеєра» і порівнювання людей за одною міркою. Це вада, за котру держави платять безробіттям, нівелюванням освіти, низьким рівнем промисловості. Сучасний світ потребує індивідуальностей, котрі відчувають потребу у практичних знаннях і сучасних професіях.
    4. Вчителі старих поглядів і далі «годують» дітей зазубрюванням, а не розумінням.
    Загалом, книгу Кена Робінсона потрібно читати і перечитувати педагогам, котрі бажають змінювати сферу освіти.
  •  
    Фундаментально про освіту 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга Кена Робінсона "Школа майбутнього" є однією з найкращих книг у своєму жанрі. Одна з наймодерніших книг по сучасній педагогіці, адже її автор є заслуженим педагогом в Сполучених Штатах Америки і має репутацію генератора ідей. Книга розповідає про те, як потрібно виховувати людей у сучасній школі, описує різнобарвні здібності, які потрібні кожному учневі щоби у майбутньому стати повноцінним та креативним членом людського суспільства. Автор наголошує на поняттях креативність, експериментальність, комунікабельність, співпраця з іншими людьми. Головним мотиватором Кен Робінсон вважає бажання молодої людини досліджувати щось нове. Бачимо багато різних прикладів, відсутній сухий матеріал, мова написання дуже легка та цікава. Автор добре знає американську освітню систему і розуміє її недоліки та рекомендує конкретне коло заходів для покращення освіти.
    Оформлення лаконічне та якісне, сторінки кремово-жовтого кольору, шрифт хороший, папір досить цупкий.
    Книга в першу чергу буде корисною для професійних педагогів. Робота немає еквівалентів на українському книжковому ринку.
Купити - Школа майбутнього
Школа майбутнього
200 грн
Є в наявності
 

Рецензії Школа майбутнього

4.6/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Про те, як важлива зміна пріорітетів у освіті 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Кажуть, щоб знайти 1 книгу, потрібно прочитати 1000. Тисячу точно не прочитала, але знайшла ту, що кардинально змінила погляд на освіту.
    Я давно уже зрозуміла, що вчитися потрібно лиш для себе і ніхто тобі знань у голову не вкладе, але те, що у школі мене вчили зовсім не так, як я хотіла, мені довів Кен Робінсон.
    Щоразу, читаючи «Школу майбутнього» я трансформувала всі педагогічні ситуації/конфлікти/безвихідні ситуації у свої шкільні спогади. І зрозуміла кілька істин:
    1. Всі діти народжуються із однаковими можливостями (не враховуючи вроджені вади). Немає «нетворчих» людей, бо усе наше життя це творчість, усі наші дії ми здійснюємо вперше і це імпровізація. То чи не є кожен митцем?
    2. Школа не враховує індивідуальні особливості кожного учня. І академічні стандарти освіти підходять не усім, і важливо, що це не є показником освіченості суспільства. Успішному суспільству потрібні люди різних професій, аби функціонувала економіка, і держава на світовому рівні була конкурентоспроможною.
    3. Варто відійти від «промислового конвеєра» і порівнювання людей за одною міркою. Це вада, за котру держави платять безробіттям, нівелюванням освіти, низьким рівнем промисловості. Сучасний світ потребує індивідуальностей, котрі відчувають потребу у практичних знаннях і сучасних професіях.
    4. Вчителі старих поглядів і далі «годують» дітей зазубрюванням, а не розумінням.
    Загалом, книгу Кена Робінсона потрібно читати і перечитувати педагогам, котрі бажають змінювати сферу освіти.
  •  
    Фундаментально про освіту 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга Кена Робінсона "Школа майбутнього" є однією з найкращих книг у своєму жанрі. Одна з наймодерніших книг по сучасній педагогіці, адже її автор є заслуженим педагогом в Сполучених Штатах Америки і має репутацію генератора ідей. Книга розповідає про те, як потрібно виховувати людей у сучасній школі, описує різнобарвні здібності, які потрібні кожному учневі щоби у майбутньому стати повноцінним та креативним членом людського суспільства. Автор наголошує на поняттях креативність, експериментальність, комунікабельність, співпраця з іншими людьми. Головним мотиватором Кен Робінсон вважає бажання молодої людини досліджувати щось нове. Бачимо багато різних прикладів, відсутній сухий матеріал, мова написання дуже легка та цікава. Автор добре знає американську освітню систему і розуміє її недоліки та рекомендує конкретне коло заходів для покращення освіти.
    Оформлення лаконічне та якісне, сторінки кремово-жовтого кольору, шрифт хороший, папір досить цупкий.
    Книга в першу чергу буде корисною для професійних педагогів. Робота немає еквівалентів на українському книжковому ринку.
  •  
    Творчість в освіті та багато чого іншого
    Для багатьох дітей старше 10 років і дорослих питання творчості табу. У них завжди готова відповідь на пропозицію зайнятись якоюсь творчою справою: « Я не вмію!». Вони дійсно у це вірять! Теж довгий час вважала що мистецтво не для всіх…
    Після прочитання книги «Школа майбутнього» починаєш розуміти, перш чим вирішити, що тобі бракує таланту маєш зрозуміти, що творчість – це процес отримання оригінальних ідей, кожен володіє цією рисою, але в різній мірі. Книга показує чому так стається, що ми втрачаємо це вміння у процесі дорослішання і як це пов’язано з освітою та як можемо цьому зарадити.
    Також Кен Робінсон пише про вміле поєднання традиційного та прогресивного навчання. У книзі наведено багато прикладів з всього світу, як у державних закладах освіти, так і в приватних. Автор приділяє увагу персоналізації навчання. Звертається увага, що ті освітні заклади,які на перший погляд видаються неуспішними можуть змінитись навіть не маючи великого фінансування і підтримки, було б бажання. Зміни можуть відбуватись зовні і зсередини.
    Освітня галузь стосується кожного і вибір за нами ми будемо проти змін тримаючись за старе, проте неефективне навчання, спостерігачами чи їх творцями!
  •  
    Змінити клімат - змінити школу
    Головний посил книги: змінити атмосферу, змінити клімат у школах, дати учням більше свободи в плані вибору, що і як вивчати, перестати тиснути на учнів тестами, перевірками, а навпаки, змотивувати, заохотити дати можливість реалізувати власні творчі нахили та здібності.
    Цю книгу мені порекомендувала моя знайома. Назва дійсно зацікавила мене, тому що як оволодіти мистецтвом навчання і знайти підхід до дітей - це дуже хвилююча тема для кожного, не тільки для вчителів, а й для батьків.
    В книзі наведено дуже багато прикладів розвитку закордонних шкіл, автор володіє просто неймовірним досвідом роботи з освітніми закладами та має критичний погляд на всю систему освіти.
    Однак найбільше мене вразила історія про школу у невеличкому американському містечку Смокі-Роуд, де дуже часто бували бійки між учнями. Директорка цієї школи впершу чергу поставила за мету створити безпечне середовище для учнів, вона запровадила правила, проводила бесіди з батьками та учнями, і цілий рік заручившись підтримкою вчителів та відклавши на потім усі тести і перевірки знань, намагалася зробити так, щоб учні йшли до школи та не боялися, що їх там поб'ють чи відберуть особисті речі.
    Потім, коли перший бар'єр було подолано, вона почала піклуватися про рівень освіти та вирішувати питання, чому учні не хочуть навчатися. Виявилось, що багатьох хлопців початкової та середньої школи цікавив футбол та баскетбол, після цього було створено купу гуртків та спортивних секцій, проводились дружні спортивні ігри з залученням вчителів усіх предметів. Вчитель став другом, тому коли він просив виконати домашнє завдання з математики, учні відповідально ставились до цього, бо ще вчора цей вчитель грав з ними на одному полі та пасував кожному м'яч. Як думаєте, рівень підготовки учнів покращився після цього? Напевно так,, тому що через декілька років школа отримала титул Заслуженої школи штату, а директорка стала директором року в національному рейтингу.
    До чого це все я, виходить дуже цікавий приклад можна взяти з цієї історії: безпечні рівні умови для всіх - індивідуальний підхід - вчитель-друг та порадник - підвищення якісних показників освіченості учнів - здорова атмосфера відносин у школі.
    І на кінець, як зазначив автор, всі ми народжуємося з безліччю талантів, однак до того моменту як закінчуємо школу ми не маємо їх усіх та не маємо впевненості в тому, що ми можемо їх реалізувати. Тому що зазвичай, будь які творчі нахили в школі не цінуються, або навіть висміюються, бо "для чого тобі гарно малювати, ти ж не станеш художником" або "ну і що, що ти добре танцюєш, танцівниця - це не професія".
    Ось так... приклади та думки наведені в книжці, повертають то в шкільне минуле, то в університетські будні і змушують задуматись, що сьогодні зробити, щоб знайти і підтримати кожну дитину та її таланти, допомогти змінити освіту та ставлення до неї вцілому.
  •  
    Интересно и актуально 0% користувачів вважають цей відгук корисним
    Я с осторожностью отношусь к революционным идеям изменения школы. Хотя реформировать систему образования нужно. Но во всем нужна мера и такт. Мир быстро меняется, поэтому нужно успевать за техническим прогрессом. Но, в то же время, есть вещи неизменные – это взаимоотношения людей, вопросы семейные, общественные. Эти области одним указом министра не изменишь. В книге Кена Робинсона много интересных мыслей о том, как облегчить ребенку вхождение в новый мир. А образование играет в судьбе и профессиональном становлении большую роль. Импонирует мысль автора, что большая ответственность лежит не только на государстве, учителях и школе, но и на родителях. К сожалению, многие мамы и папы забывают об этом. А ведь именно они больше всего заинтересованы в том, чтобы рассмотреть и развить способности сына или дочери, найти для него лучшую школу и кружки. Возможности для этого всегда есть. Интересны истории, которые иллюстрируют мысли автора. Многие подходят к нашим реалиям, но есть и такие, которые не соответствуют. Но взгляды интересны и актуальны в наше время.
 
Характеристики Школа майбутнього
Автор
Кен Робінсон, Лу Ароніка
Видавництво
Літопис
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Ганна Лелів
Кількість сторінок
258
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда
ISBN
978-966-8853-58-6
Тип
Паперова