Сестра Керрі
Паперова книга | Код товару 841020
Yakaboo 4.8/5
Автор
Теодор Драйзер
Видавництво
Фоліо
Серія книг
Зарубіжні авторські зібрання
Мова
Українська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
427
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
135х205 мм

Усе про книжку Сестра Керрі

«Сестра Керрі» — перший роман видатного американського письменника Теодора Драйзера, який був виданий у 1900 р. Героїнею романа стала вісімнадцятирічна дівчина з провінційного містечка, яка покинула велику родину і переїхала до Чикаго, щоб спробувати здійснити «американську мрію» — здобути достойне місце під сонцем. Але життя у великому місті виявилось зовсім не таким, як його уявляла собі Керрі. Втративши роботу, вона змушена стати коханкою чоловіка, який пішов на злочин, — вкрав гроші, — щоб мати змогу бути поряд з нею. Та згодом, ставши популярною комедійною акторкою, Керрі покинула його, і він покінчив життя самогубством.

Керрі посіла достойне місце у суспільстві, стала заможною, та чи стала вона щасливою?...

Характеристики
Автор
Теодор Драйзер
Видавництво
Фоліо
Серія книг
Зарубіжні авторські зібрання
Мова
Українська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
427
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
135х205 мм
Рецензії
  •  
    Американська класика
    «Сестра Керрі» - перший роман американського письменника. Певною мірою труднощі з якими довелося зіткнутися роману відображають ті ж труднощі, що випали на долю самого автора. Так, Теодору Драйзеру довелося відчути на собі і ворожість видавців, і нападки критиків і навіть гоніння цензури.
    Зокрема уже готовий до виходу роман видавець відмовився друкувати. Причина - роман аморальний, кидає виклик суспільній моралі та змушує піддавати сумніву реальність здійснення «американської мрії» .
    Чим же приваблює роман сьогодні, адже йому виповнилося вже понад 100 років. Теодор Драйзер описав традиційні проблеми, які актуальні для будь-якого суспільства у всі часи. В наш час люди у гонитві за щастям теж залишають насиджені місця та втікають в мегаполіси, які манять своїми безмежними можливостями. Людей приваблює ідея Великого Успіху, коли можна стати щасливим за помахом « чарівної палички».
    Автор нагадує читачам банальні істини: «від тюрми та від суми не зарікайся». Особливе місце у творі займають сімейні стосунки його героїв, які показують на публіці одні стосунки, а насправді є зовсім іншими.
  •  
    "И вечно она будет видеть впереди сияние великой радости, озаряющее отдаленные вершины жизни"
    Когда мама увидела у меня в руках данную книгу, спросила: "Это роман о монашке?". Я не знала, что ответить, поскольку к тому времени лишь начала читать и первые впечатления, как оказалось, верные, говорили, что роман о большом городе и о том, как девушка из провинции - чистая, юная, еще невинная, стремящаяся к красивой жизни и комфорту и не привыкшая глубоко изучать и анализировать события и поступки, попалась на эту приманку вероятного успеха. Да, никакого монастыря здесь не было и даже наоборот - полное противопоставление общественной морали, за что Драйзер и поплатился в свое время, когда роман отказывались издавать и читать.
    Автор прекрасно описывает жизнь большого города на рубеже ХIX-XX веков - его кварталы с шумными улицами, жизнь сотрудников, заполняющих конторы и модные магазины, фешенебельные отели, модные бары, транспорт, уровень доходов и стоимость жизни в Чикаго и Нью-Йорке той эпохи. Детально описывает убранство домов и моду в одежде, говорит о литературных новинках и театральных представлениях. Книга и впрямь позволяет отправиться во временное путешествие и прожить с героями несколько лет, проникнуться к ним симпатией или, напротив, осудить их способ жизни и поступки. У меня было скорее второе, но Драйзер и не пытается как-то возвысить их, он скорее провозглашает проблемы, которыми опутано американское общество и показывает, что мы можем получить в итоге.
Купити - Сестра Керрі
Сестра Керрі

Звичайна ціна: 100 грн

Спеціальна ціна: 95 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Теодор Драйзер
Теодор Драйзер

Цей письменник - один з найяскравіших представників американського реалізму, творчість якого часто зараховують і до натуралізму. Але власне натуралістичних деталей в його прозі не так багато. Швидше, автор тяжів до докладного до деталей опису життя із залученням документів, газетних витягів, спостережень і особистого досвіду. Купити книги Теодора Драйзера необхідно тим, хто цікавиться життям Амери...

Детальніше

Рецензії Сестра Керрі

4.8/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Американська класика
    «Сестра Керрі» - перший роман американського письменника. Певною мірою труднощі з якими довелося зіткнутися роману відображають ті ж труднощі, що випали на долю самого автора. Так, Теодору Драйзеру довелося відчути на собі і ворожість видавців, і нападки критиків і навіть гоніння цензури.
    Зокрема уже готовий до виходу роман видавець відмовився друкувати. Причина - роман аморальний, кидає виклик суспільній моралі та змушує піддавати сумніву реальність здійснення «американської мрії» .
    Чим же приваблює роман сьогодні, адже йому виповнилося вже понад 100 років. Теодор Драйзер описав традиційні проблеми, які актуальні для будь-якого суспільства у всі часи. В наш час люди у гонитві за щастям теж залишають насиджені місця та втікають в мегаполіси, які манять своїми безмежними можливостями. Людей приваблює ідея Великого Успіху, коли можна стати щасливим за помахом « чарівної палички».
    Автор нагадує читачам банальні істини: «від тюрми та від суми не зарікайся». Особливе місце у творі займають сімейні стосунки його героїв, які показують на публіці одні стосунки, а насправді є зовсім іншими.
  •  
    "И вечно она будет видеть впереди сияние великой радости, озаряющее отдаленные вершины жизни"
    Когда мама увидела у меня в руках данную книгу, спросила: "Это роман о монашке?". Я не знала, что ответить, поскольку к тому времени лишь начала читать и первые впечатления, как оказалось, верные, говорили, что роман о большом городе и о том, как девушка из провинции - чистая, юная, еще невинная, стремящаяся к красивой жизни и комфорту и не привыкшая глубоко изучать и анализировать события и поступки, попалась на эту приманку вероятного успеха. Да, никакого монастыря здесь не было и даже наоборот - полное противопоставление общественной морали, за что Драйзер и поплатился в свое время, когда роман отказывались издавать и читать.
    Автор прекрасно описывает жизнь большого города на рубеже ХIX-XX веков - его кварталы с шумными улицами, жизнь сотрудников, заполняющих конторы и модные магазины, фешенебельные отели, модные бары, транспорт, уровень доходов и стоимость жизни в Чикаго и Нью-Йорке той эпохи. Детально описывает убранство домов и моду в одежде, говорит о литературных новинках и театральных представлениях. Книга и впрямь позволяет отправиться во временное путешествие и прожить с героями несколько лет, проникнуться к ним симпатией или, напротив, осудить их способ жизни и поступки. У меня было скорее второе, но Драйзер и не пытается как-то возвысить их, он скорее провозглашает проблемы, которыми опутано американское общество и показывает, что мы можем получить в итоге.
  •  
    А чи в грошах щастя?
    Моє перше знайомство з творчістю Теодора Драйзера і настільки вдале, що сама навіть цього не очікувала, коли починала тільки читати.

    «Сестра Керрі» - перший повноцінний роман автора, який у свій час не здобув слави, ба більше, його навіть відмовлялися друкувати, а критики просто розгромили книгу. Та дарма, адже тепер - це визнана класика американської літератури.

    Молода бідна дівчина Керрі переїжджає за покликом серця до великого міста Чикаго, щоб віднайти себе і відчути краще життя. Та не все так легко, як здавалось, адже, щоб вижити у великому місті потрібно або мати відповідні зв'язки, або дуже важко працювати. Та дівчину чекає зовсім інше життя...

    Це дуже цікавий жіночий образ! Подібний я ще не зустрічала в жодній книзі. Якщо інші дівчата у її віці думають лише як вдало вийти заміж, то Керрі - бажає слави, спочатку намагається дійти до неї самотужки, потім через чоловіків, спокушається на гарне життя, потім знову сама. Та навіть, якщо й доб'ється слави, визнання, багатства, чи в цьому суть життя?

    В романі є все! І життя простих бідняків, і багатих американців, кохання, слава, драма, а найголовніше - глибокий сенс.

    Це дуже цінна праця, яка залишається і досі актуальною, тому рекомендую однозначно!
  •  
    Сестра Кэрри
    Интригующая история о наивной молодой девушке из Среднего Запада, которая приезжает в Чикаго в поисках счастья. Ее план проживания со своей замужней сестрой и ее семьей вскоре оказывается невозможным, поэтому после того, как красивый, но тщеславный джентльмен подружится с ней, она переезжает с ним. Её путешествие к счастью продолжается в том же духе, и решения принимаются без особого обдумывания.

    Я никогда не понимала полного отсутствия влияния семьи или морального учения. Как только Кэрри выходит из дома, между ней и любым членом ее семьи не происходит никаких контактов, но проходят годы. Это увлекательное исследование того, как другие манипулируют ею, и сознательно позволяет ей манипулировать. Она подозревает что-то, но откладывает действительно много действий.

    Я ждала, что Кэрри покажет некоторые реальные чувства к кому-то, но она восхищается только теми, кто может помочь в ее растущем образе жизни. Однажды в Нью-Йорке, после нескольких падений, она в некоторой степени становится зависимой, но никогда не осознает, что богатство без любви и чувств никогда не принесет счастья.

    Стиль Драйзера замечательный, и именно сочетание этого и сюжетной линии меня очаровало.
  •  
    З грязі в князі і навпаки
    Роман «Сестра Керрі» став першим моїм знайомством із творчістю американського класика Теодора Драйзера. Він досить великий за обсягом (понад 400 сторінок) і читався повільно, майже два тижні. За цей час уявлення про книгу дещо змінилося, бо спочатку здавалося, що центральною буде тема появи бідної провінціалки у великому місті і її дальшого кар’єрного зростання. На думку одразу спадали аналогії із «Містом» Валер’яна Підмогильного – Керрі Мібер справді-бо скидається на такого-собі «Степана Радченка в спідниці»: вона незмінно прямує вгору, простуючи від одного партнера до іншого. Однак цей мотив у Драйзера хоч і важливий, проте не єдиний та навіть не головний – американський письменник спромігся створити ширшу і складнішу картину, показати мінливість людської долі, минущість матеріального успіху. Вражає, як дедалі стрімкіше розходяться долі Керрі та Герствуда, як поглиблюється прірва між ними: одна здіймається вгору, другий скочується до низу. Історію героїв подано на загальному тлі гострих суспільних суперечностей, притаманних не лише США. У той час, як багатії розважаються в театрах і ресторанах або втішаються комфортабельною подорожжю, бідні робітники страйкують, а жебраки шукають шматок хліба та нічліг. Через оце правдиве зображення соціальних антагонізмів до Драйзера досить прихильно поставилися в СРСР, хоча вважати його політично заангажованим захисником «низів» було би надмірним спрощенням. На прикладі родини Гансонів автор чудово показав, що бідність аж ніяк не сприяє моральній чистоті та душевній щирості. Його меседж полягає у іншому – саме лиш багатство не принесе щастя, якщо людина не відшукає внутрішню рівновагу. Справжнє задоволення від життя пізнає тільки той, хто реалізується в улюбленій професії і зустріне щире кохання.
    Головні дійові особи роману – постаті складні і неоднозначні, особливо це стосується самої Керрі. Іноді складається враження, що автор ніяк не може визначитися з власним ставленням до молодої жінки, хитається в оцінках. Можливо, це той випадок, коли герой вийшов з-під влади творця? Мабуть, спочатку Драйзер мав на меті створити образ легковажної та безтурботної марнотратниці і, змалювавши її поневіряння, застерегти таким чином читачів від необдуманої гонитви за багатством. На початку минулого століття письменники ще полюбляли брати на себе роль проповідників, і в Драйзера це теж відчутно – найбільше у книзі часом дратувала моралізаторська манера оповіді автора. Приміром, вже на перших сторінках Драйзер несхвально твердить, що Керрі «ще була надто нерозвинена, щоб спостерігати й аналізувати», тому робила поспішні висновки про людину на підставі її зовнішнього вигляду. Така характеристика, звичайно ж, наперед формує у читача упереджене ставлення до героїні. А проте сьогодні роман, либонь, сприймається дещо інакше, аніж у ті часи, коли його було написано. Я, скажімо, не можу зверхньо засудити Керрі за пошук кращої долі і нехіть до тяжкої фізичної праці – сам, напевно, на її місці шукав би ліпших можливостей. Керрі – далеко не дурепа; вона чутлива жінка з добрим серцем і має хист та певні здібності. Зрештою, саме завдяки своєму талантові вона піднеслася на високий щабель. Інша річ, їй бракувало освіти і життєвого досвіду, але не забуваймо, що сто років тому можливості навіть в Америці були незрівнянно вужчими, а надто для дівчат. Головне ж, чого Керрі дійсно потребувала – це близьких людей поряд, які би її щиро любили. Мені зовсім не шкода ні Гансонів, ні Друе, бо Керрі вони не любили. Чи кохав її Герствуд? Їхні стосунки – складна тема, варта окремої розмови. Не хочеться тут на цьому докладно спинятися, бо довелося б переказувати половину книги і псувати враження тим, хто дивиться рецензії перед прочитанням книги. Скажу тільки, що обох можна з певними підставами як виправдати, так і засудити, єдиного правильного погляду на ситуацію не існує. В будь-якому разі Керрі викликає у мене скоріше співчуття, аніж осуд.
    Наостанок відзначу загальну динамічність сюжету, а також чудовий авторський стиль і атмосферність книги. Роман товстий, однак, читаючи його, я майже ніколи не нудьгував – таке нечасто трапляється. Крім головної лінії у книзі вдосталь дуже цікавих і правдоподібних другорядних деталей. Перед очима постають Чикаго та Нью-Йорк на межі XIX-XX століть. Дивовижно, як за сто з лишком років змінилося наше життя – мені навіть довелося шукати у словнику значення слова «конка». Театри теж тепер відвідують лише поціновувачі вишуканого мистецтва, а не масова публіка. Чудово описано атмосферу нелюбові та цинічного розрахунку, яка панувала в родині Герствуда – впродовж кількох років діти навіть не спробували розшукати батька чи бодай дізнатися щось про його долю. Загалом сміливо раджу «Сестру Керрі» усім шанувальникам якісної реалістичної прози із сильним сюжетом. З Цієї книги моє знайомство із Драйзером почалося, але, вочевидь, нею не завершиться.
  •  
    Вічна класика
    Перший роман всесвітньо відомого письменника Теодора Драйзера!
    Існує думка, що цей твір є частково автобіографічним, що особисто для мене було вирішальним аспектом для прочитання. Я люблю історії, в яких відображаються долі реальних людей.
    Головна героїня – провінційна та молода дівчина, яка вирішує поїхати до великого міста, де панує інше життя та існує світ можливостей. Але це інше життя дуже змінить її, під його впливом вона втратить власні моральні цінності та порине у вир, яким правлять гроші. Цей шлях приведе Керрі до обіймів коммівояжера Друе, знайомство створить їй умови для світського життя та забезпечить різними матеріальними благами. Керрі нехтує людськими принципами і думає лише про себе. Втім, основною думкою історії є все ж розкриття буржуазії, падіння нравів суспільства, спустошення людей, які цінують лише гроші та статки. Драйзер довгий час не міг опублікувати цей твір адже реалізм, який він відобразив на сторінках роману не задовольняв видавців. Роман написаний досить простою мовою, в ньому обігруються різні, інколи неприємні, але звичні ситуації у житті героїв. Тим не менш, ця простота, і деяка банальність, викликають різнобарвну палітру емоцій у читача по відношенню до персонажів, а інтрига впевнено тримається впродовж усієї книги.
    Фінал мені сподобався, адже автор зробив акцент на тому, що є справжнім у житті і відобразив це через трансформацію світосприйняття Керрі.
  •  
    История падения наоборот
    Драйзер в первых строках дал понять, что перед нами молодая девушка, у которой есть два пути развития её жизни, цитирую:"Когда девушка восемнадцати лет покидает родной кров, то она либо попадает в хорошие руки и тогда становится лучше, либо быстро усваивает столичные взгляды на вопросы морали, и становится хуже".
    Есть правда в словах автора, но не только общество диктует свои правила, а многое зависит от личности человека, его воспитания и жизненных принципов.
    Главная героиня этого романа - девушка Керри, которой как-то сказочно повезло не закончить плачевно, ведь она пошла по "косой дорожке". Драйзер посчитал, что она настолько глупа, что попасть в крутую переделку по жизни тоже не сможет.
    На протяжении всего романа так и ждала, что скорее всего что-то произойдёт роковое, но любимица автора и фортуны благополучно прошла свой путь в книге.
    Хоть Керри и жила, как хотела, без правил и принципов, но она не была счастлива. Вот в этом и мораль этого романа. Такая сказка для взрослых, которые должны понимать, что вседозволенность и безрассудство никогда ни до чего хорошего не доводили, а деньгами не сможешь заполнить душевную пустоту.
    Книга - это американская мечта девушки Керри, которая достигла определённых высот, выбралась их своего маленького городка сразу в Нью-Йорк, беззаботно зажила за плечами множества "папиков", но не сразу до неё дошло, что у медали две стороны. В итоге она стала просто одним из миллиона одиноких людей, без друзей и без семьи, но с огромным капиталом.



  •  
    О ненастоящей женщине
    Мы привыкли к тому, что американская литература показывает нам произведения, в которых амбициозными героями являются мужчины. Однако Драйзер совершил настоящий прорыв и написал роман об актрисе, которая осуществила "американскую мечту", пройдясь по трупам.
    Главная героиня - Керри - у меня не вызывает симпатии, разве что только в начале книги, когда она приезжает из провинции в Чикаго в поисках заработка. Да, мне жаль молоденькую неопытную девушку, которая тяжело работает за гроши, а потом теряет работу из-за болезни. Но со временем Керри понимает, что добиться многого в жизни можно благодаря мужчинам. Нет, она вовсе не карьеристка, ей просто везет. Она не хочет пользоваться людьми, просто так выходит, что эти люди готовы на все ради милой девушки, и она просто не может им отказать. В конце концов, добившись успеха на театральной ниве и став известной актрисой, Керри забывает о своей неудачной жизни, о голоде и лишениях, о брошенных ею мужчинах. И вроде бы она не виновата в том, что из-за нее Герствуд решил покончить жизнь самоубийством - он же неудачник, так ему и надо!
    Книга о том, что жизнь - штука грязная и непредсказуемая. О том, что у каждого человека есть выбор, и каждый его рано или поздно сделает. Но кто-то сможет жить с этим выбором, а кто-то - нет.
 
Характеристики Сестра Керрі
Автор
Теодор Драйзер
Видавництво
Фоліо
Серія книг
Зарубіжні авторські зібрання
Мова
Українська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
427
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
135х205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Газетна
ISBN
978-966-03-7765-3
Тип
Паперова
Література країн світу
Література США і Канади
Література за періодами
Література XIX - поч. XX ст. (до 1918 р)
 

Про автора Сестра Керрі