Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
Паперова книга | Код товару 626909
Yakaboo 4.9/5 44.1 9 9 рецензій
Інші видання (1)
Автор
Тоні Шей
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Non-fiction (ВСЛ)
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Анатолій Саган
Ілюстратор
Назар Гайдучик
Кількість сторінок
288

Усе про книжку  Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії

Вдалий бізнес неможливо створити без ризику. І такий ризик цілком виправданий і потрібний, коли йдеться не лише про прибуток, а й про взаємини між людьми. 

«Доставка щастя» — це книжка про великі гроші, дружбу і справжню любов до людей; коли родиною є не тільки родичі, а також працівники, клієнти і навіть конкуренти. Це книжка про вміння кожної миті наповнювати своє життя змістом, вносити елемент інтриги задля власного щастя і щастя людей, які знаходяться навколо тебе; викладатися на повну в усьому — як у дрібницях (таких як вчасна доставка замовлення), так і в підкоренні гірських вершин. 

У цьому виданні Шей розповідає про свої перші спроби у бізнесі, про те як йому вдалося здобути прибуток завдяки творчому підходу та кмітливості, дає поради підприємцям-початківцям. Деякі сюжети оповідають про його пригод у бізнесі, в інших автор ділиться історіями юності, коли йому не хотілося робити те, що від нього очікували дорослі.

Автору цього видання, Тоні Шею пощастило створити спільноту однодумців, справжніх друзів і любителів своєї справи, людей, які, «доставляють щастя» іншим і водночас роблять щасливими одне одного.

Тоні Шей - геніальний підприємець, головний директор однієї з найбільш відомих інтернет-компаній Zappos, яка стартувала  з нуля і на початку компанія зазнавала труднощів (відсутність складу, потреба залучати клієнтів незвичним обслуговуванням), проте у 2001 році річний прибуток компанії досяг майже 9 мільйонів, а ще через 8 років компанію викупив Amazon за 1,2 мільярди. 

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Тоні Шей
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Non-fiction (ВСЛ)
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Анатолій Саган
Ілюстратор
Назар Гайдучик
Кількість сторінок
288
Рецензії
  • Ольга
    28 червня 2017 р.
    ВАУ! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Здесь даже больше, чем ожидала.

    Каждая строчка пропитана счастьем. И это не гипербола! Это действительно так.

    Читаешь и улыбаешься. Реально, если хотите поработать со своей мотивацией, придумать креативную идею, отдохнуть и вдохновиться на новые свершения - читайте "Доставку счастья" в любом переводе.

    Начало книги просто берет и захватывает внимание. Логические цепочки, эмоциональные переживания и легкий юмор создают эффект присутствия, словно ты растешь и проходишь каждую ступеньку развития вместе с Тони Шейем.

    Ферма червяков, звонки на секретный номер через интернет, создание компании из идеи и продажа ее за миллионы долларов. Это все словно происходит где-то рядом с тобой и ты становишься уже частью команды Zappos.

    Перед чтением, подготовила карандаш, чтобы подчеркивать поучения от автора. А после 3 страницы поняла, что здесь такого не будет. Эта книга не поучает вас. Она рассказывает историю. Историю многих поражений, их анализа и путь к успеху.

    Да, эти фразы могут показаться довольно абстрактными, но главное - уловить суть. И подхватив философию Вау перед вами откроется новый мир добра, удовольствия, улыбок и счастья.

    Читайте эту книгу утром и вечером! Вдохновляйтесь на свежие идеи! Дарите Вау всем окружающим.

    И, как всегда, не могу не сказать о приятном тактильном ощущении. Обложка гладкая, следы от пальцев на ней не остаются. Листы белые, плотные. Читать приятно и легко.
  • anastasi77777
    3 січня 2017 р.
    Тони Шей та його вдала книга 83% пользователей считают этот отзыв полезным
    "Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії" - це невелика за обсягом робота Тоні Шея. Суть роботи розказати про головне правило життя: вдалий бізнес і вдале життя неможливо створити без ризику. Ризик розглядався і як психологічний феномен і як мотив дії. Ця книжка про великі гроші, про дружбу з людьми, що мають великі гроші, про любов цих самих людей і про коловоріт грошей між всіма цима людьми.
    Велика симпатія до автора змусила полюбити книгу. Автор (Тоні Шей) розповідає про свої перші спроби зробити бізнес, про те як йому вдалося здобути гроші завдяки творчому підходу у справі. Та він дає велику кількість порад підприємцям, що тільки вступили на шлях бізнесу. Адже ця дорога хитка, а Шей дає допоміжні палиці. І пройті цей шлях стає легше. Історії з його життя, з життя успішних і відомих людей надихають і дають ковток свіжого повітря у такій не дуже легкій справі. Безперечно, що я рекомендую цю книгу. "Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії" - це книга, що принесе прибуток, задоволення та мрію. Перевірено на власному досвіді.
    Дякую за книгу!
Купити - Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
150 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Тоні Шей
Тоні Шей

Щасливий американський бізнесмен, а тепер уже і письменник Тоні Шей - яскравий представник підприємців нового типу. Здається, ніби гроші самі йдуть йому у руки. Можливо, тому що звикший ризикувати і вигравати капіталіс?

Читати більше

Рецензії  Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Ольга
    28 червня 2017 р.
    ВАУ! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Здесь даже больше, чем ожидала.

    Каждая строчка пропитана счастьем. И это не гипербола! Это действительно так.

    Читаешь и улыбаешься. Реально, если хотите поработать со своей мотивацией, придумать креативную идею, отдохнуть и вдохновиться на новые свершения - читайте "Доставку счастья" в любом переводе.

    Начало книги просто берет и захватывает внимание. Логические цепочки, эмоциональные переживания и легкий юмор создают эффект присутствия, словно ты растешь и проходишь каждую ступеньку развития вместе с Тони Шейем.

    Ферма червяков, звонки на секретный номер через интернет, создание компании из идеи и продажа ее за миллионы долларов. Это все словно происходит где-то рядом с тобой и ты становишься уже частью команды Zappos.

    Перед чтением, подготовила карандаш, чтобы подчеркивать поучения от автора. А после 3 страницы поняла, что здесь такого не будет. Эта книга не поучает вас. Она рассказывает историю. Историю многих поражений, их анализа и путь к успеху.

    Да, эти фразы могут показаться довольно абстрактными, но главное - уловить суть. И подхватив философию Вау перед вами откроется новый мир добра, удовольствия, улыбок и счастья.

    Читайте эту книгу утром и вечером! Вдохновляйтесь на свежие идеи! Дарите Вау всем окружающим.

    И, как всегда, не могу не сказать о приятном тактильном ощущении. Обложка гладкая, следы от пальцев на ней не остаются. Листы белые, плотные. Читать приятно и легко.
  • anastasi77777
    3 січня 2017 р.
    Тони Шей та його вдала книга 83% пользователей считают этот отзыв полезным
    "Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії" - це невелика за обсягом робота Тоні Шея. Суть роботи розказати про головне правило життя: вдалий бізнес і вдале життя неможливо створити без ризику. Ризик розглядався і як психологічний феномен і як мотив дії. Ця книжка про великі гроші, про дружбу з людьми, що мають великі гроші, про любов цих самих людей і про коловоріт грошей між всіма цима людьми.
    Велика симпатія до автора змусила полюбити книгу. Автор (Тоні Шей) розповідає про свої перші спроби зробити бізнес, про те як йому вдалося здобути гроші завдяки творчому підходу у справі. Та він дає велику кількість порад підприємцям, що тільки вступили на шлях бізнесу. Адже ця дорога хитка, а Шей дає допоміжні палиці. І пройті цей шлях стає легше. Історії з його життя, з життя успішних і відомих людей надихають і дають ковток свіжого повітря у такій не дуже легкій справі. Безперечно, що я рекомендую цю книгу. "Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії" - це книга, що принесе прибуток, задоволення та мрію. Перевірено на власному досвіді.
    Дякую за книгу!
  • Катерина Песня
    12 серпня 2016 р.
    Научиться вести бизнес по-другому 80% пользователей считают этот отзыв полезным
    Эта книга учит вести бизнес с любовью. Много реальных примеров, огромное количество вдохновения и гора практики. Это история создания интернет-магазина, который продает обувь. Но продавая обувь, целая команда людей создает целый круг друзей, превращая клиента в вовлеченного друга.

    Очень честно и информативно написано. Скажу вам честно, что цена в украинском переводе - просто супер! Потому как в русском МИФ - ОЧЕНЬ дорого, хотя книга того и стоит. Но читать на родном языке, да ещё и получая информацию в разы дешевле - намного приятней, что ли.

    Рекомендую её всем, у кого уже есть или планируется собственный бизнес, не важно. Всем, кто имеет отношение к руководящему или управляющему составу компании, не важно.
  • Ирина
    9 серпня 2016 р.
    Доставка WOW 75% пользователей считают этот отзыв полезным
    К любым бестселлерам нужно относиться критично и осторожно — слишком вели шанс купиться на хорошую рекламную кампанию, за которой стоит посредственный продукт. Итак, книга обещает нам рассказать историю создания и развития американской компании Zappos, которая занимается продажей обуви, одежды и аксессуаров. Я решила вначале выяснить что же это за компания, о которой так громко и положительно отзываются. Сайт у них оказался абсолютно простым и очень удобным, без лишнего пафоса. Самой ценной была страница, на которой были перечислены десять ценностей, которыми руководствуется компания. Вот первый из них:

    «At Zappos, anything worth doing is worth doing with WOW»

    Так вот, книга именно об этом. Как буквально доставлять счастье и вызывать вот этот WOW-эффект. Эта книга будет действительно интересна очень многим хотя бы в качестве мотиватора. Но особенно полезной она сможем стать тем, кто уже задействован в бизнесе, в частности тех, кто связан с интернет-магазинами. Читая, как работает Zappos и какими принципами они руководствуются при работе с клиентами, понимаешь, что именно такого клиентского сервиса нам не хватает! Ведь важно не столько носить на руках клиентов и удовлетворять любые их прихоти, сколько относится к ним с любовью и искренностью, которая будет выражаться в мелочах. А чтобы до клиентов могли дойти эти любовь и искренность, нужно с не меньшей любовью относится ко всем сотрудникам компании — только тогда они смогут полюбить свою работу и делать её качественно.

    Тони Шей рассказывает не только о своих головокружительных успехах, но и честно признает ошибки (о них читать особенно интересно). Он утверждает, что не стоит бояться рисковать и выкладываться на полную чтобы достичь успеха. «Доставка счастья» вызывает по прочтению тот самый WOW. И это здорово!
  • Сергей
    26 липня 2016 р.
    «Тысячи свечей можно зажечь от единственной свечи, и жизнь ее не станет короче. Счастья не становится меньше, когда им делишься» (Будда) 75% пользователей считают этот отзыв полезным
    Сразу же хочется обозначить - «Доставка счастья» может послужить хорошей практической базой для бизнесменов, предпринимателей, всех, кто твердо решил добиться успеха в своем деле. В исполнении Тони Шея получился такой себе симбиоз истории компании Zappos и его личной биографии: несколько сюжетов о приключениях автора в бизнесе, еще больше интересных воспоминаний из детства и юности. В целом, читается книга на одном дыхании, очень мотивирующая, интересная. Изобилует своей простотой, добродушием, оптимизмом, более чем-то напоминает художественное произведение, чем бизнес-пособие. Одновременно, без каких-либо "понтов" излагается много очевидных и полезных вещей.

    Сначала кажется, что в книге многовато личного - эмоций, переживаний автора. Но, когда дело доходит до бизнеса, то появляется полная картина и понимание. Автор учит открытости и даже откровенности с клиентами, конкурентами и партнерами. А еще - на собственном примере, показывает, что наибольший козырь каждого управленца - в его простодушии и умении оставаться самим собой. Здесь не бывает так, чтобы все сразу и хорошо - необходимо очень постараться, приложить максимум усилий и проявить терпение. Где-то рискнуть, но как говорится - «Кто не рискует, тот…».

    Больше всего подкупает часть книги о Счастье. В разрезе именно этого блага Тони показывает истинное счастье всех субъектов деловых отношений, от сотрудников до клиентов и заказчиков. Прочитав книгу, невозможно не стать приверженным клиентом Zappos, даже когда Вы еще не совершили ни единой покупки. Она интригует, вызывает некое чувство WOW. Что и есть главной задачей Zappos - приобщить каждого клиента к общему делу.
  • Вікторія Селедуєва
    23 жовтня 2018 р.
    Я в захваті! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга навчає, що бізнес - це не завжди про жорстокість (як прийнято вважати), бізнес - це про людяність, взаємоповагу та чесність.

    Тоні пише настільки легко й невимушено, що ти просто ковтаєш ці майже 300 сторінок. А дочитавши до кінця, здається, ніби ви з ним вже старі друзі.

    У книзі підкреслюється важливість корпоративної культури у створенні сильного бренду. Для автора корпоративна культура - це і є сам бренд (не можу не погодитися з цим). Для керівника важливим є уміння виділити базові цінності компанії, які розділятимуться кожним її працівником. Тоді уся організація буде рухатися в одному напрямку.

    Ця історія явний приклад того, що усі без винятку люди стикаються з труднощами, але потрібно не боятися рухатися вперед, аналізуючи свої невдачі та не зовсім успішні кроки.
    Усі ми постійно долаємо якісь перепони на своєму шляху, але об'єднує нас бажання бути щасливим. Це і є кінцева мета кожного.
    Тоні доводить, що Добро може бути оціненим! Роблячи когось щасливішим, ти неодмінно стаєш щасливішим сам.

  • Юлія
    23 серпня 2018 р.
    Мотивує! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Історія компанії, яка і народилася, і вижила в кризові часи завдяки командному духу і правильно обраним цінностям. Вона продає і доставляє взуття по світу.

    Цікава і докладна історія Тоні Шия (підприємця) і його компанії. У книзі багато крутих порад для тих, хто хоче налагодити корпоративну культуру в компанії (а це запорука успіху). Для майбутніх творців інтернет-магазинів саме те. Також в книзі написані авторські думки на тему того, що таке щастя і як його отримати (але більше все ж біографії). Після прочитання починаєш замислюватися про те, що значить бути щасливим і де воно це щастя знаходиться.

    Мабуть книга, більше розрахована на те, щоб дати читачеві заряд енергії, змусити його повірити у власні сили. Це автору вдалося на 100%.

    Книга мотивує, вона прекрасно підійде починаючим підприємцям, які сумніваються в своїх силах, бояться приймати ризиковані рішення.
    Після прочитання цієї книги я ще раз зрозуміла - все можливо! Найголовніше вірити в себе, вірити в свої сили, вірити в успіх, і щоб поруч були однодумці.

    Читається легко і швидко. Майже шедевр))
  • Виктория
    12 лютого 2018 р.
    Сервис, к которому нужно стремится
    "Доставка счастья" - это книга, которая заставляет по другому посмотреть на бизнес, который стал приносить миллионы, и на человека, который его создал.

    До прочтения книги, я мало знала о Zappos, точнее совсем ничего, кроме того, что в свое время, компанию выкупил такой гигант, как Amazon.

    Автор очень просто и доступно повествует свою историю, он заставляет сопереживать всему, что происходит.

    Главные меседжи, которые я уловила:
    Занимайся тем, что тебе приносит удовольствие;
    Всегда нужно пробовать, из этого может получится что-то хорошее.

    То, с каким рвением и любовью он относится к компании, уровень сервиса и корпоративной культуры, они просто ошеломляют.

    Очень надеюсь, что именно так будут выглядеть компании будущего.

    Даже если Вы не являетесь поклонником бизнес-литературы, прочтите! Она так легко и задорно написана, что никого не оставит равнодушным, ведь Вы прочтете настоящую книгу о счастье ;) Эта книга похожа на своего рода батарейку, которая заряжает вдохновением, позитивными эмоциями и мотивацией.
  • Елена Кубрак
    25 серпня 2017 р.
    Книга, що має адекватні думки стосовно бізнесу та грошей
    Плюсики:
    1. Питання бізнесу і грошей не розглядається через призму "чим більше, тим краще". Головна цінність - будь-яка справа повинна приносити, в першу чергу, щастя.
    2. Книга ненудна та легко читається
    3. Є кілька корисних порад на теми: як вести бізнес, як формувати сервіс та відносини в колективі.
    Особисте враження: це поки найкраща книга із серії " Автобіографія власників бізнесу", наприклад, про Джозефа Безоса та Стіва Джобса мені не сподобались книги.
    Я дуже рекомендую цю книгу.

    Цитати,які сподобались:
    1. «Тысячи свечей можно зажечь от единственной свечи, и жизнь ее не станет короче. Счастья не становится меньше, когда им делишься» (Будда)

    2. Наша философия заключалась в том, чтобы бóльшую часть денег, которые мы могли потратить на рекламу, инвестировать в улучшение обслуживания клиентов и формирование у них положительного впечатления о компании, а маркетингом пусть занимаются наши покупатели, рассказывая о нас повсюду.

    3. Счастье на самом деле складывается из четырех вещей: ощущения контроля, ощущения прогресса, привязанностей (количества и глубины ваших отношений) и ви́дения/значимости (ощущения себя частью чего-то большего).
 

Характеристики  Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії

Автор
Тоні Шей
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Non-fiction (ВСЛ)
Мова
Українська
Рік видання
2016
Перекладач
Анатолій Саган
Ілюстратор
Назар Гайдучик
Кількість сторінок
288
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
150х230
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-679-255-0
Вага
480 гр.
Тип
Паперова
 
Про автора  Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
Інші видання книги  Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
 
Статті про книгу  Доставка щастя. Шлях до прибутку, задоволення і мрії
Новинки нон-фікшн від українських видавництв: світові бестселери, наукпоп та Фріда Кало
Краще пізно, ніж ніколи - принцип виходу відомих нон-фікшн книжок в Україні. Та цей сезон видався для українських видавництв гаряченьким. Наш формат серйозно взявся за видання видатних  бестселерів, еко, політичного та економічного спрямування, Віват...
БуквоМама: Коли власне обличчя – твоє найбільше випробування
Книжка, яку прочитали більше 5-ти мільйонів читачів, бестселер #1 New York Times, видання, яке породило рух «Оберіть доброту» (Choose Kind movement) та ще й отримало продовження у творах «365 днів дива: напучення Містера Брауна» (365 Days of...
Бізнес-порадники: ZARA, Rework і Тоні Шей
Історії про бізнес-імперії, їхніх творців і тернистий шлях до вершини - моя улюблена категорія. Адже, насправді вони не про бізнес. Вони про загартування характеру, гнучкість розуму і трошки про сміливість і вміння ризикувати. А це означає, що всім н...
Yakaboo підтримав форум Диригенти змін
10 листопада у Hilton Kyiv відбувся форум Диригенти змін, ключовою ціллю якого був пошук стратегії розвитку України. Головна складова трансформаційних процесів - люди, лідери змін. Нового значення набувають питання: хто ці лідери? Які цінності вони с...
Топ-100 найпопулярніших книжок цієї весни на Yakaboo
Цікаво знати, що купували та читали найбільше протягом трьох останніх місяців? У добірці 100 книжок у жанрі нон-фікшн, художньої літератури та дитячої літератури, які купували в книгарні Yakaboo цією весною. Робимо підсумки та демонструємо резуль...
100 книжок неймовірного літа з Yakaboo
Останній день літа — час підсумків. І ми не пасемо задніх. Зібрали добірку книг, які були найпопулярнішими цього літа в книгарні Yakaboo. У списку багато нон-фікшн та дитячої літератури. Багато новинок і трішки класики. Ось таке у нас вийшло літо...
Від Пратчетта та Орвелла до «Хозарського словника»: що читали співробітники Yakaboo в липні
Ми в Yakaboo закохані в книги. Тому не тільки їх продаємо, а й дуже багато самі читаємо. В цьому матеріалі розповідаємо, що читали співробітники Yakaboo в липні. Катерина Мединська...