Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Паперова книга | Код товару 846646
Yakaboo 5/5
Автор
Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Роман Корнута
Кількість сторінок
324
Ілюстрації
Кольорові
Формат
240х187 мм

Усе про книжку Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

У книзі «Розробляємо ціннісні пропозиції» ви знайдете докладні роз'яснення, як розробляти ціннісні пропозиції й аналізувати їх, не витрачаючи зайвих грошей і часу.

Доктор Александр Остервальдер – один з авторів книжки «Розробляємо ціннісні пропозиції» пропонує покрокові дії для розробки й поліпшення ваших продуктів і послуг. У книзі містяться чіткі визначення, приклади та величезна кількість практичних вправ, які ви можете виконати, щоб краще позиціонувати себе в своїй компанії або як підприємця.

Ця книжка допоможе вам створити такий продукт для клієнтів, який їм сподобається і вони захочуть його купити. Вона навчить використовувати досвід і навички вашої команди, не витрачати часу на ідеї, які не спрацюють. Ця практична книжка навчить вас процесам та інструментам, які потрібні для успіху і допоможуть вам відразу застосувати їх в повсякденній роботі.

Цю книжку можна порівняти з пізнавальними й інформативними коміксами, створеними за участі талановитої Тріш Пападакос, дизайнера, фотографа і підприємця. Бізнес-моделі зрозуміти не просто. Тому комікси дуже допомагають сприймати інформацію більш ефективно. Запропоновані методики підійдуть і підприємцям-початківцям і компаніям, що давно існують.

У своїх відгуках про книгу «Розробляємо ціннісні пропозиції» читачі надзвичайно високо оцінюють її зміст і оформлення. Вони вважають, що книжка написана практиками для практиків. Написана так, що відразу після прочитання її з олівцем можна застосовувати запропоновані шаблони до будь-яких своїх завдань.

Замовити і купити книгу «Розробляємо ціннісні пропозиції» українською мовою можна в нашому інтернет-магазині. Тут же ви знайдете безліч новинок з цікавих для вас тем.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Роман Корнута
Кількість сторінок
324
Ілюстрації
Кольорові
Формат
240х187 мм
Рецензії
  •  
    Інформативно та цікаво!
    Книга пропонує досить чітку і відому теорію і не тільки для бізнесу, а й для організацій чи особистого життя. Насправді, це великий урок про те, як перевірити свою гіпотезу на ціннісну пропозицію. Цінність - це те, що клієнти шукають і готові платити за це гроші. Отже, розробка правильної пропозиції для клієнтів є дуже важливою для будь-якого бізнесу. Ця книга допоможе вам зрозуміти закономірності створення цінності, навчить використовувати досвід і навички вашої команди, допоможе уникнути витрат часу на роботу з ідеями. Інструменти, представлені в цій книзі, можуть бути застосовані як до стартапів, так і до вже створених проектів. Формат книги практичний, наочний і дуже приємний. Книга читається дуже легко, вона зрозуміла, наповнена цікавими ілюстраціями, всі малюнки та схеми повністю кольорові. Одна з речей, яку я ціную найбільше в цій книзі, - це пояснення динаміки пропозицій цінностей у бізнес-проектах, таких як використання посередників або створення ринків. В книзі безліч цікавих прикладів відомих та розвинутих компаній. У підсумку я отримав дуже практичну книгу інформацію, з якою можна використовувати хоч відразу. Рекомендую!
  •  
    Дейсвительно стоит прочитать
    Легко читаемая, прекрасно иллюстрированная книга о разработке ценностных предложений. Думаю, многим будет очень интересно ее прочитать. Так, ее основная ценность в первую очередь заключается в том, что он соединяет теорию «Рабочие места для выполнения» с бизнес-моделью Canvas: поймите JTBD, трудности и выгоды клиента, а затем разработайте ценностное предложение на основе списка продуктов и услуг, которые вы создаете, в сочетании с выгоды от создания выгод и облегчения выявленных болей.

    Одна из вещей, которые я больше всего ценю в этой книге, - это объяснение динамики ценностных предложений в бизнес-установках, таких как использование посредников или создание торговых площадок. Это согласуется с концепцией сетей ценностей Кристенсена, добавляя немного существа к взаимосвязи / взаимозависимости игроков в сетях ценностей.

    Очень практичная книга, читатель может сразу применить полученные знания; ему не хватает последовательности и множества примеров, чтобы сделать его отличной бизнес-книгой.
Купити - Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
320 грн
Є в наявності
 

Рецензії Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Інформативно та цікаво!
    Книга пропонує досить чітку і відому теорію і не тільки для бізнесу, а й для організацій чи особистого життя. Насправді, це великий урок про те, як перевірити свою гіпотезу на ціннісну пропозицію. Цінність - це те, що клієнти шукають і готові платити за це гроші. Отже, розробка правильної пропозиції для клієнтів є дуже важливою для будь-якого бізнесу. Ця книга допоможе вам зрозуміти закономірності створення цінності, навчить використовувати досвід і навички вашої команди, допоможе уникнути витрат часу на роботу з ідеями. Інструменти, представлені в цій книзі, можуть бути застосовані як до стартапів, так і до вже створених проектів. Формат книги практичний, наочний і дуже приємний. Книга читається дуже легко, вона зрозуміла, наповнена цікавими ілюстраціями, всі малюнки та схеми повністю кольорові. Одна з речей, яку я ціную найбільше в цій книзі, - це пояснення динаміки пропозицій цінностей у бізнес-проектах, таких як використання посередників або створення ринків. В книзі безліч цікавих прикладів відомих та розвинутих компаній. У підсумку я отримав дуже практичну книгу інформацію, з якою можна використовувати хоч відразу. Рекомендую!
  •  
    Дейсвительно стоит прочитать
    Легко читаемая, прекрасно иллюстрированная книга о разработке ценностных предложений. Думаю, многим будет очень интересно ее прочитать. Так, ее основная ценность в первую очередь заключается в том, что он соединяет теорию «Рабочие места для выполнения» с бизнес-моделью Canvas: поймите JTBD, трудности и выгоды клиента, а затем разработайте ценностное предложение на основе списка продуктов и услуг, которые вы создаете, в сочетании с выгоды от создания выгод и облегчения выявленных болей.

    Одна из вещей, которые я больше всего ценю в этой книге, - это объяснение динамики ценностных предложений в бизнес-установках, таких как использование посредников или создание торговых площадок. Это согласуется с концепцией сетей ценностей Кристенсена, добавляя немного существа к взаимосвязи / взаимозависимости игроков в сетях ценностей.

    Очень практичная книга, читатель может сразу применить полученные знания; ему не хватает последовательности и множества примеров, чтобы сделать его отличной бизнес-книгой.
 
Характеристики Розробляємо ціннісні пропозиції. Як створити продукти та послуги, яких хочуть клієнти
Автор
Олександр Остервальдер, Ів Піньє, Грег Бернарда, Алан Смит
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Роман Корнута
Кількість сторінок
324
Ілюстрації
Кольорові
Формат
240х187 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Крейдований
ISBN
978-617-7388-69-1
Тип
Паперова