Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Вітаємо!
Ви продовжуєте ознайомлення з навчальним предметом «Всесвітня історія». Особливостями вивчення цього курсу у 8-му класі с ознайомлення з історичними діячами, подіями і процесами раннього Нового часу, який відзначився епохою модернізації та становленням єдності світу.
Робочий зошит з історії призначений для роботи на уроках під керівництвом учителя та самостійної роботи учня. Мета цього посібника — допомогти виконати завдання, звільнити від механічної роботи, оскільки основні записи в зошиті уже зроблено. Запропоновані завдання сприятимуть розвитку предметних умінь, формуванню ключових елементів історичної компетентності, позитивного ставлення до історії як предмета, здобуття вмінь локалізувати історичні події у часі та просторі, застосовувати історичні поняття для пояснення минулого, висловлювати ставлення до діяльності зазначених історичних діячів, отримувати інформацію з адаптованих історичних джерел.
Завдання для заповнення пропусків у наведеному тексті варто виконувати спільно з учителем під час опрацювання теми на уроці. Інші завдання виконуйте самостійно, користуючись підручником. Підписи до малюнків робіть ручкою, позначення — олівцем. Перед виконанням завдань необхідно ознайомитись з матеріалом підручника з всесвітньої історії.
Вітаємо!
Ви продовжуєте ознайомлення з навчальним предметом «Всесвітня історія». Особливостями вивчення цього курсу у 8-му класі с ознайомлення з історичними діячами, подіями і процесами раннього Нового часу, який відзначився епохою модернізації та становленням єдності світу.
Робочий зошит з історії призначений для роботи на уроках під керівництвом учителя та самостійної роботи учня. Мета цього посібника — допомогти виконати завдання, звільнити від механічної роботи, оскільки основні записи в зошиті уже зроблено. Запропоновані завдання сприятимуть розвитку предметних умінь, формуванню ключових елементів історичної компетентності, позитивного ставлення до історії як предмета, здобуття вмінь локалізувати історичні події у часі та просторі, застосовувати історичні поняття для пояснення минулого, висловлювати ставлення до діяльності зазначених історичних діячів, отримувати інформацію з адаптованих історичних джерел.
Завдання для заповнення пропусків у наведеному тексті варто виконувати спільно з учителем під час опрацювання теми на уроці. Інші завдання виконуйте самостійно, користуючись підручником. Підписи до малюнків робіть ручкою, позначення — олівцем. Перед виконанням завдань необхідно ознайомитись з матеріалом підручника з всесвітньої історії.