Автор |
Роберт Чалдіні |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Надія Коваль |
Кількість сторінок |
400 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Формат |
145х220 мм |
Усе про книжку Психологія впливу-2. Наука & практика
• Оновлене та доповнене видання
• Результати найсучасніших психологічних досліджень
• Дієвий алгоритм досягнення цілей
Хто змушує нас сказати «так», коли насправді нам цього не хочеться? Хто грає нашими почуттями заради власної вигоди? Це вони — продавці, фандрейзери, рекламники, професіонали психології поступливості. Люди, що здатні непомітно змусити нас купити непотрібну футболку чи підключити додаткову платну мобільну послугу. Та Роберт Чалдині знає шість їхніх секретних принципів. І тепер ви так само зможете примусити кожного грати за вашими правилами.
Взаємність, Послідовність, Соціальні докази, Симпатія, Авторитет, Дефіцит — шість психологічних принципів, що скеровують людську поведінку до бажаного русла і надають психологічним тактикам сили. Лише шість тактик — і мільйон причин сказати «так». Приголомшливі результати дослідницької програми доктора Роберта Чалдіні розкривають схеми впливу на свідомість. Що активує «автоматичний вплив» — механізм, який змушує нас казати швидке та необдумане «так»? Як подолати психологічний опір, щоб отримати згоду? Чому поступ може мати «побічні ефекти» тощо? Доктор переконує: якщо хтось може змусити вас погодитися на його умови завдяки шістьом принципам, ви можете зробити теж саме для досягнення власних цілей.
Автор |
Роберт Чалдіні |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Надія Коваль |
Кількість сторінок |
400 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Формат |
145х220 мм |
-
Книга, яку варто прочитати"Книжка, яка, без перебільшення потрібна кожному"- Amazon
Ця цитата від Amazon якнайкраще описує цю книгу. Роберт Чалдині у своїй книзі простою мовою з доказами (результатами наукових досліджень і посиланнями на них) пояснив чому ми так чи інакше реагуємо на різні "сигнали" та як на нас впливає реклама, продавці, навіть, закадровий сміх у ситкомах, телевізійних або youtube шоу. Чому найпопулярніші (найбільш прорекламовані) іграшки зникають з магазинів перед різдвяними святами, а потім знову з'являються. І ви купуєте не один подарунок для дітей, хоча самі цього й не усвідомлюєте. Також автор пояснює чому командна робота в школі позитивно впливає на всіх учасників групи. Чому ми підкорюємося авторитету? Чому ми підкреслюємо свою приналежність до своєї спортивної команди, коли та перемагає? Навіщо люди проходять складні випробування, які більше схожі на тортури, аби вступити до якогось братства? Чому ми змінюємо свій тон голосу та манеру спілкування по відношенню до одних людей та не змінюємо по відношенню до інших? Окрім відповідей на ці запитання та багато інших, ви дізнаєтеся як не потрапляти на "гачок" маніпуляторів та компаній, як не купувати того, що вам не потрібно і не робити того, що ви не хочете. Ви здивуєтеся як багато ви не знає те. Та не помічаєте, як часто вами маніпулюють. -
Дещо практики та питань собіПридбала цю книгу, адже було неймовірно цікаво, що у ній. Перед цим читала Психологію впливу (першу частину) та Переконання. Для повної колекції купила ще й цю книгу.
Книга, десь у 90% повторює першу частину Психології впливу. Той самий текст, ті самі приклади. Не звіряла один в один, але під час читання, на жаль, для себе мало почерпнула нового.
Єдине, що додається, це практика. Вона включає у себе питання та завдання в кінці кожного розділу. Над деякими з них доведеться добре подумати, пригадати інформацію розділу. Десь нагадало шкільні підручники. А також перед цими питаннями можна знайти декілька сторінок із заголовком "Як вберегтися" від тих чи інших законів впливу. Інколи додаються нові приклади, але їх не так багато.
Власне схожість цієї книги з першою частиною Психології впливу дещо розчарувало. Але, я вважаю, що ця книга може бути дуже крута для тих осіб, які ще не читали першої частини. У цьому випадку буде дуже багато нової та захопливої інформації та ще з бонусом - практичними питання та завдання, що додаються.

Цитата Психологія впливу-2. Наука & практика
Рецензії Психологія впливу-2. Наука & практика
-
Книга, яку варто прочитати"Книжка, яка, без перебільшення потрібна кожному"- Amazon
Ця цитата від Amazon якнайкраще описує цю книгу. Роберт Чалдині у своїй книзі простою мовою з доказами (результатами наукових досліджень і посиланнями на них) пояснив чому ми так чи інакше реагуємо на різні "сигнали" та як на нас впливає реклама, продавці, навіть, закадровий сміх у ситкомах, телевізійних або youtube шоу. Чому найпопулярніші (найбільш прорекламовані) іграшки зникають з магазинів перед різдвяними святами, а потім знову з'являються. І ви купуєте не один подарунок для дітей, хоча самі цього й не усвідомлюєте. Також автор пояснює чому командна робота в школі позитивно впливає на всіх учасників групи. Чому ми підкорюємося авторитету? Чому ми підкреслюємо свою приналежність до своєї спортивної команди, коли та перемагає? Навіщо люди проходять складні випробування, які більше схожі на тортури, аби вступити до якогось братства? Чому ми змінюємо свій тон голосу та манеру спілкування по відношенню до одних людей та не змінюємо по відношенню до інших? Окрім відповідей на ці запитання та багато інших, ви дізнаєтеся як не потрапляти на "гачок" маніпуляторів та компаній, як не купувати того, що вам не потрібно і не робити того, що ви не хочете. Ви здивуєтеся як багато ви не знає те. Та не помічаєте, як часто вами маніпулюють. -
Дещо практики та питань собіПридбала цю книгу, адже було неймовірно цікаво, що у ній. Перед цим читала Психологію впливу (першу частину) та Переконання. Для повної колекції купила ще й цю книгу.
Книга, десь у 90% повторює першу частину Психології впливу. Той самий текст, ті самі приклади. Не звіряла один в один, але під час читання, на жаль, для себе мало почерпнула нового.
Єдине, що додається, це практика. Вона включає у себе питання та завдання в кінці кожного розділу. Над деякими з них доведеться добре подумати, пригадати інформацію розділу. Десь нагадало шкільні підручники. А також перед цими питаннями можна знайти декілька сторінок із заголовком "Як вберегтися" від тих чи інших законів впливу. Інколи додаються нові приклади, але їх не так багато.
Власне схожість цієї книги з першою частиною Психології впливу дещо розчарувало. Але, я вважаю, що ця книга може бути дуже крута для тих осіб, які ще не читали першої частини. У цьому випадку буде дуже багато нової та захопливої інформації та ще з бонусом - практичними питання та завдання, що додаються.
Автор |
Роберт Чалдіні |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Надія Коваль |
Кількість сторінок |
400 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Формат |
145х220 мм |
Палітурка |
Тверда |
ISBN |
978-617-12-8183-7 |
Вага |
350 гр. |
Тип |
Паперова |