Психологія впливу-2. Наука & практика
Паперова книга | Код товару 1262594
Yakaboo 5/5
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Надія Коваль
Кількість сторінок
400
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х220 мм

Усе про книжку Психологія впливу-2. Наука & практика

• Оновлене та доповнене видання
• Результати найсучасніших психологічних досліджень
• Дієвий алгоритм досягнення цілей


Хто змушує нас сказати «так», коли насправді нам цього не хочеться? Хто грає нашими почуттями заради власної вигоди? Це вони — продавці, фандрейзери, рекламники, професіонали психології поступливості. Люди, що здатні непомітно змусити нас купити непотрібну футболку чи підключити додаткову платну мобільну послугу. Та Роберт Чалдині знає шість їхніх секретних принципів. І тепер ви так само зможете примусити кожного грати за вашими правилами.

Взаємність, Послідовність, Соціальні докази, Симпатія, Авторитет, Дефіцит — шість психологічних принципів, що скеровують людську поведінку до бажаного русла і надають психологічним тактикам сили. Лише шість тактик — і мільйон причин сказати «так». Приголомшливі результати дослідницької програми доктора Роберта Чалдіні розкривають схеми впливу на свідомість. Що активує «автоматичний вплив» — механізм, який змушує нас казати швидке та необдумане «так»? Як подолати психологічний опір, щоб отримати згоду? Чому поступ може мати «побічні ефекти» тощо? Доктор переконує: якщо хтось може змусити вас погодитися на його умови завдяки шістьом принципам, ви можете зробити теж саме для досягнення власних цілей.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Надія Коваль
Кількість сторінок
400
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х220 мм
Цитата
Книжка, що, без перебільшення, потрібна кожному.
Amazon
Рецензії
  •  
    Книга, яку варто прочитати 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    "Книжка, яка, без перебільшення потрібна кожному"- Amazon
    Ця цитата від Amazon якнайкраще описує цю книгу. Роберт Чалдині у своїй книзі простою мовою з доказами (результатами наукових досліджень і посиланнями на них) пояснив чому ми так чи інакше реагуємо на різні "сигнали" та як на нас впливає реклама, продавці, навіть, закадровий сміх у ситкомах, телевізійних або youtube шоу. Чому найпопулярніші (найбільш прорекламовані) іграшки зникають з магазинів перед різдвяними святами, а потім знову з'являються. І ви купуєте не один подарунок для дітей, хоча самі цього й не усвідомлюєте. Також автор пояснює чому командна робота в школі позитивно впливає на всіх учасників групи. Чому ми підкорюємося авторитету? Чому ми підкреслюємо свою приналежність до своєї спортивної команди, коли та перемагає? Навіщо люди проходять складні випробування, які більше схожі на тортури, аби вступити до якогось братства? Чому ми змінюємо свій тон голосу та манеру спілкування по відношенню до одних людей та не змінюємо по відношенню до інших? Окрім відповідей на ці запитання та багато інших, ви дізнаєтеся як не потрапляти на "гачок" маніпуляторів та компаній, як не купувати того, що вам не потрібно і не робити того, що ви не хочете. Ви здивуєтеся як багато ви не знає те. Та не помічаєте, як часто вами маніпулюють.
  •  
    Дещо практики та питань собі
    Придбала цю книгу, адже було неймовірно цікаво, що у ній. Перед цим читала Психологію впливу (першу частину) та Переконання. Для повної колекції купила ще й цю книгу.
    Книга, десь у 90% повторює першу частину Психології впливу. Той самий текст, ті самі приклади. Не звіряла один в один, але під час читання, на жаль, для себе мало почерпнула нового.
    Єдине, що додається, це практика. Вона включає у себе питання та завдання в кінці кожного розділу. Над деякими з них доведеться добре подумати, пригадати інформацію розділу. Десь нагадало шкільні підручники. А також перед цими питаннями можна знайти декілька сторінок із заголовком "Як вберегтися" від тих чи інших законів впливу. Інколи додаються нові приклади, але їх не так багато.
    Власне схожість цієї книги з першою частиною Психології впливу дещо розчарувало. Але, я вважаю, що ця книга може бути дуже крута для тих осіб, які ще не читали першої частини. У цьому випадку буде дуже багато нової та захопливої інформації та ще з бонусом - практичними питання та завдання, що додаються.
Купити - Психологія впливу-2. Наука & практика
Психологія впливу-2. Наука & практика
215 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Роберт Чалдіні
Роберт Чалдіні

Експериментальний соціальний психолог з США Роберт Чалдіні прославився як провідний фахівець з психології поступливості, механізми якої він вивчав більше 30 років. Результати досліджень автор описав в роботах, які стали світовими бестселерами. Купити книги Роберта Чалдіні варто тим, хто хоче розібратися, що змушує нас йти на поводу у маніпуляторів і як уникнути тиску оточуючих на власні вчинки та...

Детальніше

Цитата Психологія впливу-2. Наука & практика

Книжка, що, без перебільшення, потрібна кожному.
Amazon
 

Рецензії Психологія впливу-2. Наука & практика

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Книга, яку варто прочитати 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    "Книжка, яка, без перебільшення потрібна кожному"- Amazon
    Ця цитата від Amazon якнайкраще описує цю книгу. Роберт Чалдині у своїй книзі простою мовою з доказами (результатами наукових досліджень і посиланнями на них) пояснив чому ми так чи інакше реагуємо на різні "сигнали" та як на нас впливає реклама, продавці, навіть, закадровий сміх у ситкомах, телевізійних або youtube шоу. Чому найпопулярніші (найбільш прорекламовані) іграшки зникають з магазинів перед різдвяними святами, а потім знову з'являються. І ви купуєте не один подарунок для дітей, хоча самі цього й не усвідомлюєте. Також автор пояснює чому командна робота в школі позитивно впливає на всіх учасників групи. Чому ми підкорюємося авторитету? Чому ми підкреслюємо свою приналежність до своєї спортивної команди, коли та перемагає? Навіщо люди проходять складні випробування, які більше схожі на тортури, аби вступити до якогось братства? Чому ми змінюємо свій тон голосу та манеру спілкування по відношенню до одних людей та не змінюємо по відношенню до інших? Окрім відповідей на ці запитання та багато інших, ви дізнаєтеся як не потрапляти на "гачок" маніпуляторів та компаній, як не купувати того, що вам не потрібно і не робити того, що ви не хочете. Ви здивуєтеся як багато ви не знає те. Та не помічаєте, як часто вами маніпулюють.
  •  
    Дещо практики та питань собі
    Придбала цю книгу, адже було неймовірно цікаво, що у ній. Перед цим читала Психологію впливу (першу частину) та Переконання. Для повної колекції купила ще й цю книгу.
    Книга, десь у 90% повторює першу частину Психології впливу. Той самий текст, ті самі приклади. Не звіряла один в один, але під час читання, на жаль, для себе мало почерпнула нового.
    Єдине, що додається, це практика. Вона включає у себе питання та завдання в кінці кожного розділу. Над деякими з них доведеться добре подумати, пригадати інформацію розділу. Десь нагадало шкільні підручники. А також перед цими питаннями можна знайти декілька сторінок із заголовком "Як вберегтися" від тих чи інших законів впливу. Інколи додаються нові приклади, але їх не так багато.
    Власне схожість цієї книги з першою частиною Психології впливу дещо розчарувало. Але, я вважаю, що ця книга може бути дуже крута для тих осіб, які ще не читали першої частини. У цьому випадку буде дуже багато нової та захопливої інформації та ще з бонусом - практичними питання та завдання, що додаються.
 
Характеристики Психологія впливу-2. Наука & практика
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Надія Коваль
Кількість сторінок
400
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х220 мм
Палітурка
Тверда
ISBN
978-617-12-8183-7
Вага
350 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Психологія впливу-2. Наука & практика