Книга Психологія людини з обмеженими можливостями

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

От издателя:

Проаналізовано теоретико-методологічні основи психології людини з обмеженими можливостями у межах спеціальної психології, окреслені предмет, об’єкт і завдання цієї науки. Також вказується на соціально-психологічні особливості людини з різними психофізичними порушеннями та основи її психологічної реабілітації. Значна увага приділяється основам психологічної готовності вчителів до педагогічної діяльності з дітьми з психофізичними порушеннями, визначено зміст та психологічну структуру до такого роду педагогічної діяльності, методику її діагностики, а також систему корекційної роботи з підвищення рівня готовності вчителя до професійної діяльності. Для студентів, магістрів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів, широкого кола читачів.

Продавець товару
Код товару
199099
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
600
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

От издателя:

Проаналізовано теоретико-методологічні основи психології людини з обмеженими можливостями у межах спеціальної психології, окреслені предмет, об’єкт і завдання цієї науки. Також вказується на соціально-психологічні особливості людини з різними психофізичними порушеннями та основи її психологічної реабілітації. Значна увага приділяється основам психологічної готовності вчителів до педагогічної діяльності з дітьми з психофізичними порушеннями, визначено зміст та психологічну структуру до такого роду педагогічної діяльності, методику її діагностики, а також систему корекційної роботи з підвищення рівня готовності вчителя до професійної діяльності. Для студентів, магістрів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів, широкого кола читачів.

Відгуки
1 Відгук
Николай Ш
2 травня 2021 р
5 балів
Дуже змістовна та потрібна книга
Даний підручник розкриває перед нами один із найважливіших підрозділів спеціальної психології – психологічні особливості людини з обмеженими можливостями. Не беручи до уваги той факт, що книга зовсім невелика за обсягом, втім – вона вельми об’ємна за викладеним у ній матеріалом. Це той випадок – коли книга бере не кількістю, а якістю. Окрім розкриття предмету, об’єкта та завдань цього вузького направлення в психології, що є обов’язковим для будь-якого навчального підручника, в книзі чимало місця виділено на визначення самої суті психічного стану людини, яка має певні фізичні обмеження. При тому, автори вчинили правильно тим, що не обмежилися загальною характеристикою таких осіб, а умовно виділили в окремі групи дітей, котрі вже народилися з певними фізичними вадами, дорослих, котрі втратили певні фізичні можливості протягом життя, та тих осіб, котрі в більшій мірі вже звикли до обмеженого життя і, зазвичай, не акцентують на цьому своєї уваги, намагаючись вести більш-менш повноцінний спосіб життя. Погодьтеся, що доросла людина, котра має певні обмежені можливості з дитинства і, в певній мірі, вже звикла до такого способу життя – дуже сильно відрізнятиметься своїм психічним станом від тієї ж людини, що зазнала раптової травми та втратила певні фізичні можливості в уже дорослому віці. Саме на таких особливостях, автори і концентрують увагу читача, намагаючись донести до його свідомості, що як різні всі люди, так само різні і люди з обмеженими можливостями. В них свої суто індивідуальні особливості психіки, котрі, звичайно, в більшій мірі сформувалися на основі їх виду інвалідності. Значну роль у психологічній реабілітації людей з обмеженими можливостями автори підручника вбачають у повноцінній соціально-психологічній активності таких осіб. Саме тому, у книзі є цілий окремий розділ присвячений психологічній реабілітації осіб з різними психофізичними порушеннями. Автори окремо розкривають особливості реабілітаційної роботи з людьми, що мають порушення опорно-рухового апарату, порушення роботи внутрішніх органів, порушення зору та слуху, і, що дуже важливо – осіб з порушенням інтелекту та психічними захворюваннями. Гадаю, цікавим та корисним, особливо для дитячих психологів, медиків, що зайняті реабілітацією дітей, та педагогів, котрі працюють з дітьми з обмеженими можливостями буде розділ, в якому розкриваються основи психологічної готовності вчителів до педагогічної діяльності з такими дітьми. Звісно, не буде зайвим прочитати четвертий розділ і самим батькам, котрі виховують дитину з психофізіологічними особливостями. Книга є навчальним посібником і, в першу чергу, розрахована на студентів та аспірантів вищих навчальних закладів відповідного профілю. Але, вона також стане хорошим помічником і для самих осіб з обмеженими можливостями. І вже точно, не буде зайвою для людей, котрі мають в своїй родині когось із членів сім’ї з психофізіологічним особливостями. Прочитавши цю книгу – можливо, вони краще зрозуміють такого члена своєї родини, і зможуть, побудувати з ним здорові та гармонійні стосунки.
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
362 грн
480 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
info
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
privat-logo
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки