Електронна книга Продажі з любов'ю

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Дуже часто продажі подають мало не як насильницьку дію щодо клієнта, якого треба переконати, «продавити» і змусити зробити щось таке, до чого він зовсім не схильний.

Натомість автор стверджує, що справжні довготермінові взаємини у бізнесі базуються лише на добрих полюбовних стосунках, вміннях вибудовувати цілу систему продаж, а зовсім не на вміннях маніпулювати чи нав'язувати або тим більше продавати щось у конкретний момент.

У книзі чи не вперше розглядається процес продаж як глибинний, взаємовигідний процес між обома сторонами, дуже схожий на те, що ми називаємо «любов'ю», який не тільки дає кращу емоційну віддачу, але і робить вашу компанію ефективнішою у фінансових вимірниках.

Хоча книга і має дещо ліричну назву, в ній розглянуто цілком практичні техніки не лише продаж, але і загалом організації бізнесу, які успішно використовуються найкращими продавцями і керівниками і які ви легко зможете застосувати у своїй діяльності.

Книга буде корисною всім, хто залучений у процес продаж, включно з керівниками компаній, які засновують і розбудовують свій бізнес, а також продаж-никами, які планують найближчим часом зростати до керівників відділу.

Продавець товару
Код товару
1378988
Де читати книгу?
icon
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
або завантажте
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
fb2
Підходить для ел. книг та інших пристроїв
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Опис книги

Дуже часто продажі подають мало не як насильницьку дію щодо клієнта, якого треба переконати, «продавити» і змусити зробити щось таке, до чого він зовсім не схильний.

Натомість автор стверджує, що справжні довготермінові взаємини у бізнесі базуються лише на добрих полюбовних стосунках, вміннях вибудовувати цілу систему продаж, а зовсім не на вміннях маніпулювати чи нав'язувати або тим більше продавати щось у конкретний момент.

У книзі чи не вперше розглядається процес продаж як глибинний, взаємовигідний процес між обома сторонами, дуже схожий на те, що ми називаємо «любов'ю», який не тільки дає кращу емоційну віддачу, але і робить вашу компанію ефективнішою у фінансових вимірниках.

Хоча книга і має дещо ліричну назву, в ній розглянуто цілком практичні техніки не лише продаж, але і загалом організації бізнесу, які успішно використовуються найкращими продавцями і керівниками і які ви легко зможете застосувати у своїй діяльності.

Книга буде корисною всім, хто залучений у процес продаж, включно з керівниками компаній, які засновують і розбудовують свій бізнес, а також продаж-никами, які планують найближчим часом зростати до керівників відділу.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
79 грн
icon-digital Електронна книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank