Книга Пригоди у Країні програмування

Книга Пригоди у Країні програмування

1 Відгук
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

“Пригоди у Країні програмування” – це незвичний та цікавий спосіб пізнання комп’ютерів, програмування та технологій. Основні наші інструменти: допитливість, грайливість та логіка.

Історія “Hello Ruby” почалась із ідеї однієї книжки, опублікованої на платформі Kickstarter. Вона зібрала необхідні 10 000 доларів всього за три години і 380 000 доларів за період крауд-фаундингу, побивши всі можливі рекорди дитячих книжок. Цю книжку вже перекладено більш ніж 20-ма мовами світу.

“Пригоди у Країні програмування” складається з двох частин: розповіді про пригоди дівчинки Рубі та Книги Завдань. Кожен розділ – це не просто цікава історія, а й урок розвитку продуктивного мислення. Кожен урок Книги Завдань містить “Панель інструментів” – додаткову інформацію для дорослого і перелік програмних концепцій, на яких базується урок. Пояснення всіх термінів можна знайти у Глосарії.

Розв’язуючи завдання, ти навчишся розкладати великі й складні проблеми на малі та прості, знаходити патерни (повторювані програмні елементи), створювати покрокові плани і креативно мислити у пошуку рішення.

Продавець товару
Код товару
751560
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Опис книги

“Пригоди у Країні програмування” – це незвичний та цікавий спосіб пізнання комп’ютерів, програмування та технологій. Основні наші інструменти: допитливість, грайливість та логіка.

Історія “Hello Ruby” почалась із ідеї однієї книжки, опублікованої на платформі Kickstarter. Вона зібрала необхідні 10 000 доларів всього за три години і 380 000 доларів за період крауд-фаундингу, побивши всі можливі рекорди дитячих книжок. Цю книжку вже перекладено більш ніж 20-ма мовами світу.

“Пригоди у Країні програмування” складається з двох частин: розповіді про пригоди дівчинки Рубі та Книги Завдань. Кожен розділ – це не просто цікава історія, а й урок розвитку продуктивного мислення. Кожен урок Книги Завдань містить “Панель інструментів” – додаткову інформацію для дорослого і перелік програмних концепцій, на яких базується урок. Пояснення всіх термінів можна знайти у Глосарії.

Розв’язуючи завдання, ти навчишся розкладати великі й складні проблеми на малі та прості, знаходити патерни (повторювані програмні елементи), створювати покрокові плани і креативно мислити у пошуку рішення.

Відгуки
1 Відгук
Зенгва Виктория
21 травня 2019 р
5 балів
Книга, яка допоможе упорядкувати мислення
Чи можливо викласти засади такої нелегкої галузі людського знання як програмування у дитячій казці, невеликій за обсягом, призначеній для дітей від 5 до 10? Як виявилося - можна. Більше того, ця книга дуже стане в пригоді далеким від програмування дорослим, щоб зрозуміти власне основний принцип. А його можу написати тут одним реченням, не як спойлер (гг), а як заохочення. Велике завдання маємо розкладати на маленькі кроки, старанно відстежуючи доречну послідовність. Цей принцип допоможе вашій дитині і вам не лише програмувати, а й загалом упорядковувати своє життя. Авторка книги, відома популяризаторка програмування серед дівчат, тож не дивно, що головна героїня книжки дівчинка. І це приємно, бо ламає стереотипи про програмування, як чоловічу професію і справді заохочує дівчаток (принаймні моїх доньок) до читання. Сама книжка поділена на дві частини: власне розповідь і завдання. І хочу ще раз наголосити, книга справді сильна саме простим поясненням непростих речей. Здається, принципи, які викладає авторка очевидні, однак їхнє засвоєння потребує повторення і тренування. Саме тому ми з малими тепер граємося в цю гру: розкладаємо складні завдання на маленькі детальні кроки, виграє той, хто врахує більше деталей.
Виникли запитання? 0-800-335-425
288 грн
Немає в наявності
Паперова книга