Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
Паперова книга | Код товару 853361
Yakaboo 4.8/5
Автор
Річард Талер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Світлана Крикуненко
Кількість сторінок
464
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х210 мм

Усе про книжку Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення

Книжка Річарда Талера - лауреата Нобелівської премії з економіки 2017 року, відзначеного за внесок у галузь поведінкової економіки.

Тематика

Поведінкова економіка, психологія, фінанси.

Про книжку

За класичною економічною теорією, люди діють раціонально. Та й самі ми схильні думати, що ухвалюємо рішення з максимальною вигодою для себе. Однак нашим вибором часто керують емоції, і Річард Талер на основі численних досліджень та прикладів із життя переконає вас у цьому. Яких помилок ми як споживачі припускаємося щодня? За яких обставин ми більше схильні до ризику та як ефективно заощаджувати кошти? Про розумні капіталовкладення, гіпотезу ефективного ринку, фреймінг, про наші упередження та самоконтроль він розповідає не лише зрозуміло та цікаво, а й навіть із гумором.

Для кого книжка

Для всіх, хто цікавиться поведінковою економікою та психологією, зокрема процесом прийняття рішень. Для бізнесменів, маркетологів, державних управлінців, політиків, працівників соцслужб.

Чому ця книжка

Річард Талер доступно розкриває психологію ухвалення рішень і пояснює, як завдяки поведінковій економіці зробити світ кращим.

Про автора

Річард Талер - професор економіки та поведінкових наук Чиказького університету. Науковий співробітник Національного бюро економічних досліджень. Лауреат Нобелівської премії з економіки (2017) за ґрунтовний внесок у дослідження економічної поведінки та психології покупців. Був одним із радників Барака Обами. Автор економічних колонок для New York Times, а також п'яти книжок, зокрема «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір» («Наш формат», 2017).

Книжки на схожу тематику

• «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір», Кас Санстейн, Річард Талер, «Наш формат», 2017 рік
• «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором», Джордж Акерлоф, Роберт Шиллер, «Наш формат», 2017 рік
• «Мислення швидке й повільне», Деніел Канеман, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки про книжку

"Креативний геній, який заклав підвалини поведінкової економіки, також є майстерним оповідачем із прекрасним почуттям гумору. Його таланти поєдналися в цій чудовій книжці".
Деніел Канеман, нобелівський лауреат з економіки, автор бестселера «Мислення швидке й повільне»

"Річард Талер був в епіцентрі найважливішої революції в економіці за останні 30 років. У цій захопливій праці він обґрунтовує принципи поведінкової економіки й пояснює, чому її не сприймали. Обов'язково прочитайте книжку. Це найкращий путівник новою та цікавою економікою".
Роберт Шиллер, нобелівський лауреат з економіки, співавтор книжки «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Річард Талер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Світлана Крикуненко
Кількість сторінок
464
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х210 мм
Рецензії
  •  
    Чисто економічна поведінка людини є поведінкою соціального дурня
    У мене були великі очікування щодо цієї книги – і вони повністю виправдались!
    За освітою я економіст, тому книга про зародження біхевріальної економіки, що вивчає вплив соціальних, когнітивних і емоційних чинників на прийняття економічних рішень економічними агентами, була мені дуже цікава, в першу чергу, із професійної точки зору.
    Однак задоволення від прочитання отримують усі, навіть без економічної освіти.
    Автор Ричард Талер, нобелівський лауреат 2017 року, в дуже легкій та доступній формі, із гумором та інколи іронією розповідає про свій професійний шлях, вчених з якими йому довелося співпрацювати, дискутувати, проводити експерименти, але одночасно намагається підтвердити за допомогою різноманітних прикладів, кейсів та експериментів, що люди не завжди діють стовідсотково раціонально, намагаючись досягнути для себе максимальної вигоди. І найцікавішим в цьому процесі є те, що економісти - науковці та практики, усіляко намагались заперечити цей факт чи знехтувати ним «як неважливим» при аналізі діяльності функціонування ринків та сконцентрувалися на складних математичних розрахунках, незважаючи на фінансові кризи, які мали місце у 20-му столітті.
    На мою думку, найбільш вагомим аргументом автору є те, що у нашому надзвичайно складному світі неможливо очікувати, що звичайні люди будуть експертами у прийнятті найбільш оптимальних рішень із будь-яких питань, коли вони опиняться у ситуації вибору. Але кожному із нас подобається користуватися своїм правом вирішувати все самому, навіть, якщо ми інколи робимо помилки...
  •  
    Про поведінкову економіку
    Поведінкова економіка - це якісна інтелектуальна розповідь про поведінкову економіку, яку розповів один з її засновників - Річард Талер. Він любить економіку, але ненавидить класичні економічні моделі та їхні припущення про раціональність. Як вступ до своєї роботи, він описує свої перші роки навчання на бакалавраті, потім торкається свого подальшого розвитку і детально описує свій шлях до заснування поведінкової економіки. Я б сказав, що книга зосереджена на цікавих історіях та анекдотах з поведінкової економіки, а не на теорії та емпірії. Мені дуже сподобалося читати про аргументи та суперечки між неокласичними економістами. Я підійшов до цієї книги з дещо іншими очікуваннями, але жодним чином не розчарувався. Я думав, що це буде концепція поведінкової економіки одного з її головних учасників. Але це скоріше всебічна історія внесків Талера в цю сферу. Хоча ці дві історії часто перекриваються за визначенням, вони аж ніяк не є одним і тим же. Це не є недоліком, але читач повинен знати той факт, що він не читає книгу з історії поведінкової економіки. Якщо ви хочете трохи краще розуміти галузь поведінкової економіки, то однозначно читайте цю книгу.
Купити - Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
220 грн
Немає в наявності
 

Рецензії Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення

  •  
    Чисто економічна поведінка людини є поведінкою соціального дурня
    У мене були великі очікування щодо цієї книги – і вони повністю виправдались!
    За освітою я економіст, тому книга про зародження біхевріальної економіки, що вивчає вплив соціальних, когнітивних і емоційних чинників на прийняття економічних рішень економічними агентами, була мені дуже цікава, в першу чергу, із професійної точки зору.
    Однак задоволення від прочитання отримують усі, навіть без економічної освіти.
    Автор Ричард Талер, нобелівський лауреат 2017 року, в дуже легкій та доступній формі, із гумором та інколи іронією розповідає про свій професійний шлях, вчених з якими йому довелося співпрацювати, дискутувати, проводити експерименти, але одночасно намагається підтвердити за допомогою різноманітних прикладів, кейсів та експериментів, що люди не завжди діють стовідсотково раціонально, намагаючись досягнути для себе максимальної вигоди. І найцікавішим в цьому процесі є те, що економісти - науковці та практики, усіляко намагались заперечити цей факт чи знехтувати ним «як неважливим» при аналізі діяльності функціонування ринків та сконцентрувалися на складних математичних розрахунках, незважаючи на фінансові кризи, які мали місце у 20-му столітті.
    На мою думку, найбільш вагомим аргументом автору є те, що у нашому надзвичайно складному світі неможливо очікувати, що звичайні люди будуть експертами у прийнятті найбільш оптимальних рішень із будь-яких питань, коли вони опиняться у ситуації вибору. Але кожному із нас подобається користуватися своїм правом вирішувати все самому, навіть, якщо ми інколи робимо помилки...
  •  
    Про поведінкову економіку
    Поведінкова економіка - це якісна інтелектуальна розповідь про поведінкову економіку, яку розповів один з її засновників - Річард Талер. Він любить економіку, але ненавидить класичні економічні моделі та їхні припущення про раціональність. Як вступ до своєї роботи, він описує свої перші роки навчання на бакалавраті, потім торкається свого подальшого розвитку і детально описує свій шлях до заснування поведінкової економіки. Я б сказав, що книга зосереджена на цікавих історіях та анекдотах з поведінкової економіки, а не на теорії та емпірії. Мені дуже сподобалося читати про аргументи та суперечки між неокласичними економістами. Я підійшов до цієї книги з дещо іншими очікуваннями, але жодним чином не розчарувався. Я думав, що це буде концепція поведінкової економіки одного з її головних учасників. Але це скоріше всебічна історія внесків Талера в цю сферу. Хоча ці дві історії часто перекриваються за визначенням, вони аж ніяк не є одним і тим же. Це не є недоліком, але читач повинен знати той факт, що він не читає книгу з історії поведінкової економіки. Якщо ви хочете трохи краще розуміти галузь поведінкової економіки, то однозначно читайте цю книгу.
  •  
    Хорошая книга
    В своей очередной книге под названием ""Поведенческая экономика. Как эмоции влияют на экономические решения"" ее автор Ричапрд Талер рассказывает историю поведенческой экономики, а также ее роли и роли других гигантских факторов. Эта работа для меня лично стала очень увлекательной прогулкой по созданию дисциплины и отменной возможностью заглянуть в мир научных кругов, который может быть невероятно тщеславным и мелким (да-да, именно так!).

    В Талере сочетаются увлекательные - теперь уже знакомые - истории о человеческой иррациональности, «предположительно нерелевантных факторах», касающиеся финансов, справедливости и многих других тем. Мне особенно понравился пример того, как Чикагская школа экономики распределила новые офисы - даже несмотря на то, что преподаватели этой школы - все сильные рационалисты, которые (рационально) продали бы почки продавцу, предлагающему самую высокую цену, они не распределили свои офисы, скорее по старшинству и лотерее. Что хорошо для гуся, не всегда хорошо для гусенка.
  •  
    Экономика эмоций
    Когда-то было клише, что теория экономики имела дело только с полностью рациональными людьми, исходя из того принципа, что это был единственный способ разработки работоспособных моделей. Несмотря на то, что классические экономисты, от Смита до Кейнса, признавали, что поведение человека часто отклоняется от рационального, в этом фундаменте сохранились модели. Я предполагаю, что теория состояла в том, что отклонения от обоснования будут в порядке, потому что поведение человека будет меняться случайным образом, и рациональное «среднее» все равно будет сохраняться.

    То, что это нелепое предположение было в значительной степени отброшено, объясняется работой нескольких замечательных людей, таких как Даниэль Канеманн (см. Мышление, быстрое и медленное), Роберт Шиллер (из известности Case-Shiller Home Price Index), Амос Тверский и другие ... в том числе Ричард Талер, автор этой книги (и, прежде, Nudge). Эти экономисты и психологи преодолели большой разрыв между этими дисциплинами и создали поведенческую экономику, демонстрируя, что в реальном мире люди, как правило, демонстрируют одно и то же нерациональное поведение снова и снова. Предположение о том, что люди ведут себя как «экон», просто ошибочно - и, очевидно, так оно и есть в реальных экспериментах.

    Когда-то было клише, что теория экономики имела дело только с полностью рациональными людьми, исходя из того принципа, что это был единственный способ разработки работоспособных моделей. Несмотря на то, что классические экономисты, от Смита до Кейнса, признавали, что поведение человека часто отклоняется от рационального, в этом фундаменте сохранились модели. Я предполагаю, что теория состояла в том, что отклонения от обоснования будут в порядке, потому что поведение человека будет меняться случайным образом, и рациональное «среднее» все равно будет сохраняться.

    То, что это нелепое предположение было в значительной степени отброшено, объясняется работой нескольких замечательных людей, таких как Даниэль Канеманн (см. Мышление, быстрое и медленное), Роберт Шиллер (из известности Case-Shiller Home Price Index), Амос Тверский и другие ... в том числе Ричард Талер, автор этой книги (и, прежде, Nudge). Эти экономисты и психологи преодолели большой разрыв между этими дисциплинами и создали поведенческую экономику, демонстрируя, что в реальном мире люди, как правило, демонстрируют одно и то же нерациональное поведение снова и снова. Предположение о том, что люди ведут себя как «экон», просто ошибочно - и, очевидно, так оно и есть в реальных экспериментах.

    Талер рассказывает историю поведенческой экономики, его роли и роли других гигантов. Это увлекательная прогулка по созданию дисциплины и заглянуть в мир научных кругов, который может быть невероятно тщеславным и мелким.
  •  
    Чи справедливі старі економічні закони сьогодні?
    Книга "поведінкова економіка" - це автобіографія написана Нобелівським лауреат Річардом Талером. Книга розповідає про протистояння декількох економічних таборів та становлення нової економічної науки. У роботі чітко і витончено викладено багато доказів, тому я вважаю буде достатньо зупинитися на декількох загальних моментах, які я сподіваюсь допоможуть вам визначитися у питанні придбання книги.

    Річард Тайлер розповідає про зміну парадигми в галузі економіки, від початкової ворожнечі до стриманого прийняття, а пізніше до широкого святкування поведінкової економіки. На сьогодні більше десяти її основних прихильників отримали Нобелівську премію

    На сьогоднішній день поведінкова економіка використовується в державній політиці.Наприклад в Англії вона використовується для боротьби з ухиленням від податків. Однак існує "зворотня сторона" поведінкової економіки, адже існують, як хороші "поштовхи" так і погані. Завжди існує небезпека стати маніпулятором.

    Економісти вже не можуть ігнорувати набору поведінкових ідей: відраза від втрати, ефект дарування, розумовий облік, гіперболічна дисконтування, чесні переваги та вузькі фрейми.

    Деякі частини книги - це лише видобуток аномалії з подальшим теоретизацією і обґрунтування їх з точки хору психології та економіки.
 
Характеристики Поведінкова економіка. Як емоції впливають на економічні рішення
Автор
Річард Талер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Світлана Крикуненко
Кількість сторінок
464
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х210 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7388-72-1
Вага
800 гр.
Тип
Паперова