Електронна книга Поведінкова економіка. Чому люди діють ірраціонально і як отримати з цього вигоду

Електронна книга Поведінкова економіка. Чому люди діють ірраціонально і як отримати з цього вигоду

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

ЦЯ КНИГА Є ОНОВЛЕНИМ ВИДАННЯМ ВЖЕ ВІДОМОЇ ВАМ "ПОВЕДІНКОВА ЕКОНОМІКА. ЯК ЕМОЦІЇ ВПЛИВАЮТЬ НА ЕКОНОМІЧНІ РІШЕННЯ".

ТЕМАТИКА.
Поведінкова економіка, психологія, фінанси.

ПРО ЕЛЕКТРОННУ КНИГУ.
За класичною економічною теорією, люди діють раціонально. Та й самі ми схильні думати, що ухвалюємо рішення з максимальною вигодою для себе. Однак нашим вибором часто керують емоції, і Річард Талер на основі численних досліджень та прикладів із життя переконає вас у цьому. Яких помилок ми як споживачі припускаємося щодня? За яких обставин ми більше схильні до ризику та як ефективно заощаджувати кошти? Про розумні капіталовкладення, гіпотезу ефективного ринку, фреймінг, про наші упередження та самоконтроль він розповідає не лише зрозуміло та цікаво, а й навіть із гумором.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для всіх, хто цікавиться поведінковою економікою та психологією, зокрема процесом прийняття рішень. Для бізнесменів, маркетологів, державних управлінців, політиків, працівників соцслужб.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Річард Талер доступно розкриває психологію ухвалення рішень і пояснює, як завдяки поведінковій економіці зробити світ кращим.

ПРО АВТОРА
Річард Талер — професор економіки та поведінкових наук Чиказького університету. Науковий співробітник Національного бюро економічних досліджень. Лауреат Нобелівської премії з економіки (2017) за ґрунтовний внесок у дослідження економічної поведінки та психології покупців. Був одним із радників Барака Обами. Автор економічних колонок для New York Times, а також п’яти книжок, зокрема «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір» («Наш формат», 2017).

Код товару
1499042
Характеристики
Мова
Українська
Видавництво
Оригінальна назва
Misbehaving: The Making of Behavioral Economics
Де читати книгу?
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
Опис книги

ЦЯ КНИГА Є ОНОВЛЕНИМ ВИДАННЯМ ВЖЕ ВІДОМОЇ ВАМ "ПОВЕДІНКОВА ЕКОНОМІКА. ЯК ЕМОЦІЇ ВПЛИВАЮТЬ НА ЕКОНОМІЧНІ РІШЕННЯ".

ТЕМАТИКА.
Поведінкова економіка, психологія, фінанси.

ПРО ЕЛЕКТРОННУ КНИГУ.
За класичною економічною теорією, люди діють раціонально. Та й самі ми схильні думати, що ухвалюємо рішення з максимальною вигодою для себе. Однак нашим вибором часто керують емоції, і Річард Талер на основі численних досліджень та прикладів із життя переконає вас у цьому. Яких помилок ми як споживачі припускаємося щодня? За яких обставин ми більше схильні до ризику та як ефективно заощаджувати кошти? Про розумні капіталовкладення, гіпотезу ефективного ринку, фреймінг, про наші упередження та самоконтроль він розповідає не лише зрозуміло та цікаво, а й навіть із гумором.

ДЛЯ КОГО КНИЖКА
Для всіх, хто цікавиться поведінковою економікою та психологією, зокрема процесом прийняття рішень. Для бізнесменів, маркетологів, державних управлінців, політиків, працівників соцслужб.

ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА
Річард Талер доступно розкриває психологію ухвалення рішень і пояснює, як завдяки поведінковій економіці зробити світ кращим.

ПРО АВТОРА
Річард Талер — професор економіки та поведінкових наук Чиказького університету. Науковий співробітник Національного бюро економічних досліджень. Лауреат Нобелівської премії з економіки (2017) за ґрунтовний внесок у дослідження економічної поведінки та психології покупців. Був одним із радників Барака Обами. Автор економічних колонок для New York Times, а також п’яти книжок, зокрема «Поштовх. Як допомогти людям зробити правильний вибір» («Наш формат», 2017).

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
260 грн
Електронна книга
Зверніть, будь ласка, увагу! Через вимоги правовласників доступ до читання книги надається лише в мобільному застосунку Yakaboo.
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі