Книга Почни з чому

Книга Почни з чому

2 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Чому деякі люди і організації більш інноваційні, більш впливові та більш успішні, ніж інші? Чому деякі компанії викликають більшу любов від клієнтів?

При вивченні лідерів, які вже мали найбільший вплив у світі, Саймон Сінек виявив, що всі вони думають, діють, і спілкуються так само, і це повна протилежність того, що роблять усі інші. Такі люди, як Мартін Лютер Кінг молодший, Стів Джобс, і брати Райт, можливо не мають багато спільного, але всі вони почали з «Чому». Спираючись на широке коло реальних життєвих історій, Сінек описує чітке бачення того, що дійсно потрібно, щоб бути лідером і надихати.

Ця книжка про природну модель, спосіб мислення, дії та спілкування, яка дає деяким лідерам здатність надихати людей, які їх оточують. Хоча ці «лідери від природи» прийшли у цей світ з умінням і прагненням надихати інших, і ця здатність не є їхньою прерогативою. Всі ми можемо навчитися цьому. Трохи дисципліни – і будь-який лідер чи підприємство зможуть служити джерелом натхнення для інших, як у самому цьому підприємстві, так і поза ним, допомагаючи просувати їхні ідеї та їхнє бачення. Всі ми можемо навчитися вести за собою.

Мета цієї книжки полягає не у тому, щоб просто спробувати налагодити те, що не працює. Навпаки, Сінек написав цю книжку як путівник по тих методах, які працюють. Книга не має наміру розвінчувати рішення, запропоновані іншими. Більшість відповідей, які ми отримуємо, якщо вони побудовані на ґрунтовних свідченнях, ідеально працюють. Поза тим, якщо ми починаємо з неправильних запитань, якщо ми не розуміємо причини, тоді навіть правильні відповіді завжди ведуть нас у неправильному напрямку … зрештою. Правда, як вам відомо, завжди стає явною… врешті-решт.

В книзі викладено розповіді тих осіб та організацій, які природно втілюють цю модель. Всі вони починали з «Чому».

Продавець товару
Код товару
560557
Опис книги

Чому деякі люди і організації більш інноваційні, більш впливові та більш успішні, ніж інші? Чому деякі компанії викликають більшу любов від клієнтів?

При вивченні лідерів, які вже мали найбільший вплив у світі, Саймон Сінек виявив, що всі вони думають, діють, і спілкуються так само, і це повна протилежність того, що роблять усі інші. Такі люди, як Мартін Лютер Кінг молодший, Стів Джобс, і брати Райт, можливо не мають багато спільного, але всі вони почали з «Чому». Спираючись на широке коло реальних життєвих історій, Сінек описує чітке бачення того, що дійсно потрібно, щоб бути лідером і надихати.

Ця книжка про природну модель, спосіб мислення, дії та спілкування, яка дає деяким лідерам здатність надихати людей, які їх оточують. Хоча ці «лідери від природи» прийшли у цей світ з умінням і прагненням надихати інших, і ця здатність не є їхньою прерогативою. Всі ми можемо навчитися цьому. Трохи дисципліни – і будь-який лідер чи підприємство зможуть служити джерелом натхнення для інших, як у самому цьому підприємстві, так і поза ним, допомагаючи просувати їхні ідеї та їхнє бачення. Всі ми можемо навчитися вести за собою.

Мета цієї книжки полягає не у тому, щоб просто спробувати налагодити те, що не працює. Навпаки, Сінек написав цю книжку як путівник по тих методах, які працюють. Книга не має наміру розвінчувати рішення, запропоновані іншими. Більшість відповідей, які ми отримуємо, якщо вони побудовані на ґрунтовних свідченнях, ідеально працюють. Поза тим, якщо ми починаємо з неправильних запитань, якщо ми не розуміємо причини, тоді навіть правильні відповіді завжди ведуть нас у неправильному напрямку … зрештою. Правда, як вам відомо, завжди стає явною… врешті-решт.

В книзі викладено розповіді тих осіб та організацій, які природно втілюють цю модель. Всі вони починали з «Чому».

Відгуки
2 Відгуки
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
255 грн
Архівний товар
Паперова книга