Книга Піаритись не можна зупинитись

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.

Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.

У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.

Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».

Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.

Продавець товару
Код товару
983150
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.

Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.

У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.

Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».

Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.

Відгуки
9 Відгуків
Марина
29 грудня 2021 р
5 балів
Знайомтеся з деякими прийомами, та зможете відтворити не гірше.
Роблячи публікації в блозі, створюючи корисні статті та відео, регулярно з'являючись у медіа, будь хто може досягти позитивного ефекту за низьких витрат. Наприклад, з одного етеру або вебінару можна отримати десяток матеріалів для інших каналів. Контент-маркетинг включає два великі напрямки: внутрішній (створення статей, відео для сайту, блогу, соцмереж) та зовнішній – публікації у ЗМІ. Ну тут у книзі написано, як прогрівати потенційних клієнтів – зменшити вартість ліда (заявки) та підвищити ефективність інших рекламних інструментів. Заздалегідь підігріта аудиторія охочіше переходить за продуктовими рекламними оголошеннями та легше йде на контакт. Авторка розповідає, як побудовано виробництво безвідходного контенту.
Евгений
24 грудня 2020 р
5 балів
Найдешевша розкрутка для стартапів, аналог платних консультацій
Я б не сказав, що це розважальна література. Скоріше короткий опис, що потрібно знати, щоб швидко приймати рішення про взаємодію з пресою. 2 з 10+ підказок іншим стартапам: Аналіз новин інших компаній допомагає із просуванням власної ідеї. Коли компанія приймає рішення про запуск продукту по стратегії “аналог”, це нормальний хід. ЗМІ б полюбили новини, в яких українські компанії створювали б продукти чи послуги, які є дешевшими західних чи не дай боже китайських аналогів! Можна порівняти таблицею, перерахувати переваги (ціна, доставка, щось ще…), дати інфографіку журналісту і отримати матеріал безкоштовно. Може це наївно звучить, але саме так можна отримати якусь кількість згадок про себе. До речі, там про гроші не йдеться))) Полеміка: просто кажіть "Ні!" Працює у 95% випадків. Щоб такий інфопривід передати журналісту, знайдіть новину відомої установи чи певного лідера думок і виступайте з протилежною темою. Наприклад, фахівець з блокчейн та криптовалюти запевняє, що вже через кілька місяців вартість біткойна збільшиться. Що робити ви? Звісно вступаєте в полеміку та кажете: "Ні, цього не буде, тому що...". Трамп так робить завжди. Заходить нормально. Ціна - адекватна для ринку, якщо людина всерйоз ставиться до покупки. У мене гроші є, тому без проблем))
1
Владислав Бойко
21 грудня 2020 р
5 балів
Те, що сьогодні у журналіста у пошті - завтра відома стаття
Гідний інструмент, для керування медіа полем. Я так зрозумів, цей контент-маркетинг, що описаний у книзі базується на стереотипах і архетипах. І хто може цьому потоку протистояти - ті реальні лідери, які допомагають картинку засвоювати в голові, саме тому вони впливові і ми довіряємо їхній думці. Медіа - це лідери, четверта влада. Те, що сьогодні у журналіста у пошті - завтра відома стаття, яка може набрати 30-50 перепублікацій за добу і дострільнути інформацією куди завгодно. Як власник агенції, знаю, що іноді доводиться працювати з замовниками з України, переламуючи їхні позиції. Типу одного разу піар-директор підприємства (публічна особа компанії), щось бовкнув в своїй соц мережі таке, що компанії довелося після цього стояти на вухах, збирати кризові штаби, намагатися лікувати цю тему. Компанія стала на бік співробітника, почала захищати його. Однак громадська думка - це давня матерія, вона користується дуже примітивними категоріями, що потрібно принести якісь ритуальні жертви. Але все набагато простіше: організувати роботу співробітників треба жорстко і відразу, а не витрачати кілька днів, захищаючи співробітника, вважаючи, що цим вона дає необхідний посил колективу інших співробітників, типу «своїх не здаємо». Взагалі, якщо хтось не знає, спроба стояти на своїх позиціях і не здавати своїх вона завжди набагато більш програшна. Якщо ти згоден з претензією громадськості, то чим раніше це визнати, тим легше і швидше можна вийти з воронки злості. У чому секрет антикризової комунікації: Підготовка. Готуйтеся заздалегідь (написано як) Реагувати швидше (написано як) Приєднуватися емоційно до проблеми Розуміти токсичні теми і вміти з ними працювати. Вміти аналізувати, через свою призму пропускати, через комунікацію Читайте, думайте. Я радий, що оновлюється український друк по темі.
Виникли запитання? 0-800-335-425
374 грн
450 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки