Піаритись не можна зупинитись
Паперова книга | Код товару 983150
Yakaboo 4.8/5
Автор
Олександра Стельмахова
Видавництво
Ліра-Плюс
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
196
Ілюстрації
Чорно-білі, Таблиці, Схеми
Формат
132х206 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Піаритись не можна зупинитись

Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.

Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.

У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.

Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».

Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Олександра Стельмахова
Видавництво
Ліра-Плюс
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
196
Ілюстрації
Чорно-білі, Таблиці, Схеми
Формат
132х206 мм
Палітурка
Тверда
Рецензії
  •  
    Купив книгу, після короткого імейлу. Прочитав за 4 дні. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якщо коротко по суті,
    1) одна з головних ілюзій власників, піарників компаній полягає в тому, щоб думати що «ми розвиваємо економіку, платимо податки, робимо корисну справу» і тому нас всі повинні любити. Ні, ніхто любити вас не буде і любити вас нема за що, тому що розширення бізнесу (як ведмідь у посудній лавці) десь ти підтискаєш конкурентів, десь ти губиш місцевий локальний бізнес, десь ти щось будуєш і цим комусь заважаєш. Десь з точки зору регуляторів ринку ти щось недоплачуєш. І живеш в кислотному середовищі, в якій чекати позитиву абсолютно не доводиться, якщо не ставити власні цілі.
    2) Будь-яку дію можна інтерпретувати ста різними способами.
    3) В будь-якому благому намірі знайдеться багато проблем, для однієї групи, а для іншої ні.
    4) Секрет антикризової комунікації - підготовка заздалегідь та швидка реакція.
    5) Для найманих працівників у книзі є поради як коректно пояснити босу, наприклад, що не можна швидко внести зміни в статтю у Вікіпедії.
    6) Дружбу зі ЗМІ можна використовувати і в тих випадках, коли потрібно коректно відповісти “ні”.
    7) Є поетапні поради як працювати з медіа, як накопичувати базу контактів. Пояснюється, що таке конверсія прес релізів.

    Перечитав інші рецензії. Не зрозумів проблеми з цифрами та фактами по тексту, оскільки кожний розділ супроводжується URL (тобто існуюча, оприлюднена заява). А інші речі, якщо є сумніви, можна загуглити та перевірити самостійно. Я деякі перевірив, не полінився. Є над чим замислитися. Було б круто, якщо б у наступній редакції URL відкривалися через qr код.

    Передаю книгу знайомим, для тих хто на етапі discovery. Для роздумів та знахідок. Цікаво описаний кейс з банками.


  •  
    Гарна книга про створення привабливої пошукової видачі в Гугл 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Мені сподобалось. Гарно написано, про цілі, що переслідує “управління репутацією в інтернеті”.
    Аналіз інформаційного поля організації як метод зниження підприємницьких ризиків - так це воно. В Україні власної бізнес-літератури майже немає. Це унікальний досвід. Судження фахові, гарно провів час.
    Підійде:
    - при розробці стратегії і плануванні діяльності компанії;

    - при підготовці маркетингової або комунікаційної стратегії;

    - при запуску нового сайту або нової акції;

    - при перенесенні рекламних активностей з офлайна в онлайн;

    - під час кризи або в ситуації хронічної кризи;

    - для зниження підприємницьких ризиків.

    Я б радив тим, хто хоче попасти у ЗМІ швидко, щоб сформувати пошукову видачу про себе або свій бізнес із необхідними tone-of-voice. Для окремих фахівців завдяки ЗМІ можна робити себе більш цінним співробітником, керувати кар’єрою.

    Цікаво доноситься думка про “новинне піратство”.

    Автор - практик, ця перша книга проекту deadline, як я зрозумів, будуть й інші. Після прочитання книги, направив запит на пошту автору із додатковими питаннями, отримав якісний зворотній зв’язок. Дякую!
Купити - Піаритись не можна зупинитись
Піаритись не можна зупинитись
450 грн
Є в наявності
 

Рецензії Піаритись не можна зупинитись

4.8/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Купив книгу, після короткого імейлу. Прочитав за 4 дні. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якщо коротко по суті,
    1) одна з головних ілюзій власників, піарників компаній полягає в тому, щоб думати що «ми розвиваємо економіку, платимо податки, робимо корисну справу» і тому нас всі повинні любити. Ні, ніхто любити вас не буде і любити вас нема за що, тому що розширення бізнесу (як ведмідь у посудній лавці) десь ти підтискаєш конкурентів, десь ти губиш місцевий локальний бізнес, десь ти щось будуєш і цим комусь заважаєш. Десь з точки зору регуляторів ринку ти щось недоплачуєш. І живеш в кислотному середовищі, в якій чекати позитиву абсолютно не доводиться, якщо не ставити власні цілі.
    2) Будь-яку дію можна інтерпретувати ста різними способами.
    3) В будь-якому благому намірі знайдеться багато проблем, для однієї групи, а для іншої ні.
    4) Секрет антикризової комунікації - підготовка заздалегідь та швидка реакція.
    5) Для найманих працівників у книзі є поради як коректно пояснити босу, наприклад, що не можна швидко внести зміни в статтю у Вікіпедії.
    6) Дружбу зі ЗМІ можна використовувати і в тих випадках, коли потрібно коректно відповісти “ні”.
    7) Є поетапні поради як працювати з медіа, як накопичувати базу контактів. Пояснюється, що таке конверсія прес релізів.

    Перечитав інші рецензії. Не зрозумів проблеми з цифрами та фактами по тексту, оскільки кожний розділ супроводжується URL (тобто існуюча, оприлюднена заява). А інші речі, якщо є сумніви, можна загуглити та перевірити самостійно. Я деякі перевірив, не полінився. Є над чим замислитися. Було б круто, якщо б у наступній редакції URL відкривалися через qr код.

    Передаю книгу знайомим, для тих хто на етапі discovery. Для роздумів та знахідок. Цікаво описаний кейс з банками.


  •  
    Гарна книга про створення привабливої пошукової видачі в Гугл 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Мені сподобалось. Гарно написано, про цілі, що переслідує “управління репутацією в інтернеті”.
    Аналіз інформаційного поля організації як метод зниження підприємницьких ризиків - так це воно. В Україні власної бізнес-літератури майже немає. Це унікальний досвід. Судження фахові, гарно провів час.
    Підійде:
    - при розробці стратегії і плануванні діяльності компанії;

    - при підготовці маркетингової або комунікаційної стратегії;

    - при запуску нового сайту або нової акції;

    - при перенесенні рекламних активностей з офлайна в онлайн;

    - під час кризи або в ситуації хронічної кризи;

    - для зниження підприємницьких ризиків.

    Я б радив тим, хто хоче попасти у ЗМІ швидко, щоб сформувати пошукову видачу про себе або свій бізнес із необхідними tone-of-voice. Для окремих фахівців завдяки ЗМІ можна робити себе більш цінним співробітником, керувати кар’єрою.

    Цікаво доноситься думка про “новинне піратство”.

    Автор - практик, ця перша книга проекту deadline, як я зрозумів, будуть й інші. Після прочитання книги, направив запит на пошту автору із додатковими питаннями, отримав якісний зворотній зв’язок. Дякую!
  •  
    Те, що сьогодні у журналіста у пошті - завтра відома стаття 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Гідний інструмент, для керування медіа полем. Я так зрозумів, цей контент-маркетинг, що описаний у книзі базується на стереотипах і архетипах. І хто може цьому потоку протистояти - ті реальні лідери, які допомагають картинку засвоювати в голові, саме тому вони впливові і ми довіряємо їхній думці. Медіа - це лідери, четверта влада. Те, що сьогодні у журналіста у пошті - завтра відома стаття, яка може набрати 30-50 перепублікацій за добу і дострільнути інформацією куди завгодно.
    Як власник агенції, знаю, що іноді доводиться працювати з замовниками з України, переламуючи їхні позиції. Типу одного разу піар-директор підприємства (публічна особа компанії), щось бовкнув в своїй соц мережі таке, що компанії довелося після цього стояти на вухах, збирати кризові штаби, намагатися лікувати цю тему. Компанія стала на бік співробітника, почала захищати його. Однак громадська думка - це давня матерія, вона користується дуже примітивними категоріями, що потрібно принести якісь ритуальні жертви. Але все набагато простіше: організувати роботу співробітників треба жорстко і відразу, а не витрачати кілька днів, захищаючи співробітника, вважаючи, що цим вона дає необхідний посил колективу інших співробітників, типу «своїх не здаємо».
    Взагалі, якщо хтось не знає, спроба стояти на своїх позиціях і не здавати своїх вона завжди набагато більш програшна. Якщо ти згоден з претензією громадськості, то чим раніше це визнати, тим легше і швидше можна вийти з воронки злості.
    У чому секрет антикризової комунікації:

    Підготовка. Готуйтеся заздалегідь (написано як)
    Реагувати швидше (написано як)
    Приєднуватися емоційно до проблеми
    Розуміти токсичні теми і вміти з ними працювати. Вміти аналізувати, через свою призму пропускати, через комунікацію

    Читайте, думайте. Я радий, що оновлюється український друк по темі.
  •  
    Чудова книга 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Прочитати цю книгу - пряма інвестиція, якщо маєте на меті просувати власний бізнес або діяльність!
    Також це чудова інвестиція грошей та власного часу для загального розвитку! Ви дізнаєтеся секрети по-справжньому ефективної комунікації!
    Це версія найсучаснішого "неопідручника", посібника, де в найлегшій, найдоступнішій, приємній формі подається надзвичайно концентрований зміст!
    Жодного разу не виникло відчуття обтяження фактами, цифрами, термінологією! При цьому в кожному реченні, без жартів, є що почерпнути, прочитавши!Без перебільшення складні факти, нюанси Ви збагнете, навіть не помітивши як!
    Книгу весь час хочеться читати далі! Ваш світогляд оновиться, з'явиться план дій! До того ж - відмінна поліграфія! Мова спілкування - як із другом!
    Автори провели надзвичайно кропітку роботу, надавши лише відмінні результати! 11 розділів, 193 сторінки, наповнені дійсно дієвими знаннями!
    Купуйте! Такого контенту немає більше ніде!
    "Піаритись не можна зупинитись" - надзвичайно якісний контент-продукт!
  •  
    Учебник по Пиару 75% користувачів вважають цей відгук корисним
    Знаком с автором, как с реальными специалистом, а не теоретиком. Поэтому и понравился живой журнальный язык. Круто работает и верстка, выгодно отличающаяся от «сплошных» текстов некоторых учебников. Списки, таблицы и иллюстрации помогают разобраться в непростом материале.

    Кому будет полезна книга:

    Для новичков в профессии — пошаговый учебник с живыми примерами из украинской реальности.

    Для специалистов — знакомство с новыми актуальными инструментами, поднимающих PR на новый уровень автоматизации и скорости.

    Для журналистов — чтоб лучше понимать задачи пиарщиков и их мотивацию.

    Для руководителей компаний — чтоб знать, что спрашивать с PR-специалиста, чем измерять эффективность PR-усилий.

    Для копирайтеров — чтоб познакомиться с реальными кейсами применения текстов, а с пониманием задач и писать станет легче, эффективнее.

    Для пересичных граждан — чтоб расширить кругозор и научиться отличать fake news и промокампании от реальных событий и новостей.

    Для всех, кто ищет полезный бизнес-подарок — купили сразу 15 книг, дарим ее клиентам и партнерам.
  •  
    Шукав відповіді, які б допомогли переживати легше токсичні теми 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книгу отримав від друга, не купляв. Але відгук залишу. Шукав відповіді для себе, які б допомогли переживати легше токсичні теми. Після прочитання дійшов висновку, що великій компанії «прилетіти» обов'язково може в будь-який час. Це робота не з ймовірністю «а раптом пронесе», а питання розміру. Заздалегідь ніхто не готується, у нас немає школи і культури звички підготовки до криз. Це нудно, не цікаво, рутина, не перший пріоритет.
    Але у кожній компанії є переломний момент, коли вона стає цікава своїм стейкхолдерам, партнерам. Світ досить ворожий до будь-якої компанії, коли організація перевалює за певний рубіж вона відчуває опір інших сил. Скандали та напади, кризи - є ресурсом для учасників спільноти, світу. Багато хто користується цією енергією, цим паливом, провокуючи кризи зі знаком мінус або плюс. Не дивно, що медіа «харчуються» кризами, напрацьовують собі репутацію через провокаційні заголовки і резонансні заяви. Різні активісти і громадські діячі, роблячи добру справу, виступаючи «санітарами лісу» сигналізують про проблеми, але насправді отримують собі якісь ресурси. Увага - один з них в 21 столітті. І виходить, що компанія входить в кризову ситуацію тоді, коли вже має якусь значимість на ринку і її видно.
    До грипу не можна підготуватися, його можна підхопити де завгодно. Але якщо імунітет сильний - то перенести можна легко. В цьому і полягає суть підготовчих антикризових дій, поради про які я знайшов на сторінках.
    Привіт команді)))) Ви впевнені, що за вами міністерство не підглядає? Що сказав комітет з телебачення та радіомовлення?
  •  
    Рецензія на книгу "Піаритись не можна зупинитись" 57% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга точно не виправдала очікування і тим паче свою недешеву ціну. Що було корисно-цікаво прочитати: поради щодо технічних ресурсів, наприклад, де можна знайти базу міжнародних журналістів, або деякі поради щодо встановлення зв'язків із медіа поетапно. Але у той же час у книзі є чимало кричущих неточностей і невідповідностей, здається, авторка не до кінця розібралась у певних темах, які намагалась охопити у книзі. Є багато "води" або цифр без посилання на дослідження чи опитування. Це насторожило і розчарувало, тому що поки серед вітчизняних авторів і так небагато, хто висвітлює тему маркетингу, піару, комунікацій. Мабуть, цільова аудиторія цієї книги - все-таки не люди, які мають навіть мінімальний досвід у комунікаціях чи піарі, а представники бізнесу, які ще розбираються, чи потрібен їм піар, які мають функції виконувати ці люди (чи людина) і т. п. А ще все зводиться вкінці (і протягом прочитання) книги до використання платформи "deadline", тобто мета книги - ще продати вам щось додатково.
  •  
    Найдешевша розкрутка для стартапів, аналог платних консультацій 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Я б не сказав, що це розважальна література. Скоріше короткий опис, що потрібно знати, щоб швидко приймати рішення про взаємодію з пресою.
    2 з 10+ підказок іншим стартапам:
    Аналіз новин інших компаній допомагає із просуванням власної ідеї. Коли компанія приймає рішення про запуск продукту по стратегії “аналог”, це нормальний хід. ЗМІ б полюбили новини, в яких українські компанії створювали б продукти чи послуги, які є дешевшими західних чи не дай боже китайських аналогів! Можна порівняти таблицею, перерахувати переваги (ціна, доставка, щось ще…), дати інфографіку журналісту і отримати матеріал безкоштовно. Може це наївно звучить, але саме так можна отримати якусь кількість згадок про себе. До речі, там про гроші не йдеться)))
    Полеміка: просто кажіть "Ні!" Працює у 95% випадків. Щоб такий інфопривід передати журналісту, знайдіть новину відомої установи чи певного лідера думок і виступайте з протилежною темою. Наприклад, фахівець з блокчейн та криптовалюти запевняє, що вже через кілька місяців вартість біткойна збільшиться. Що робити ви? Звісно вступаєте в полеміку та кажете: "Ні, цього не буде, тому що...". Трамп так робить завжди.
    Заходить нормально. Ціна - адекватна для ринку, якщо людина всерйоз ставиться до покупки. У мене гроші є, тому без проблем))
  •  
    Знайомтеся з деякими прийомами, та зможете відтворити не гірше. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Роблячи публікації в блозі, створюючи корисні статті та відео, регулярно з'являючись у медіа, будь хто може досягти позитивного ефекту за низьких витрат.

    Наприклад, з одного етеру або вебінару можна отримати десяток матеріалів для інших каналів.

    Контент-маркетинг включає два великі напрямки: внутрішній (створення статей, відео для сайту, блогу, соцмереж) та зовнішній – публікації у ЗМІ.

    Ну тут у книзі написано, як прогрівати потенційних клієнтів – зменшити вартість ліда (заявки) та підвищити ефективність інших рекламних інструментів.

    Заздалегідь підігріта аудиторія охочіше переходить за продуктовими рекламними оголошеннями та легше йде на контакт.

    Авторка розповідає, як побудовано виробництво безвідходного контенту.
 
Характеристики Піаритись не можна зупинитись
Автор
Олександра Стельмахова
Видавництво
Ліра-Плюс
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
196
Ілюстрації
Чорно-білі, Таблиці, Схеми
Формат
132х206 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-966-981-234-6
Тип
Паперова