Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.
Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.
У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.
Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».
Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.
Книга увійшла до освітньої програми Національного Авіаційного Університету та Державного Університету Телекомунікацій.
Книга «Піаритись не можна зупинитись» написана для сучасного маркетолога, піарника, власника бізнесу або держслужбовця, і розповідає, як через публікації у ЗМІ вирішувати бізнес-завдання.
У книзі пояснюються техніки лідогенераціі, управління продажами, розкрутки персонального бренду, керування циклом зростання стартапів, дій на стагнуючому ринку для «розігріву» будь-якої потрібної аудиторії і т.п. Реальні приклади допомагають пояснити та освоїти підходи до правильної роботі з журналістами.
Якщо читач займається бізнесом, політичною діяльністю, очолює громадську організацію або благодійний фонд, в книзі знайдуться поради, які допоможуть набрати додаткову медіавагу. Ділові рекомендації в книзі навчать читача системно підходити до Public Relations, як до управління армією, визначать види та елементи «ладу».
Автор Олександра Стельмахова є співвласником медіаплатформи Deadline в Україні.