Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
От издателя:
“Основи мікроекономіки” (2-ге видання, перероблене і доповнене) — системний підручник проміжного й поглибленого рівнів для студентів програм бакалаврів та проміжного рівня для студентів магістерських програм. Підручник устаткований Модельно-комп’ютерним додатком на лазерному диску, вправами, тестами, темами для самостійних досліджень, глосарієм, предметним та іншими покажчиками, допоміжним математичним довідником. Матеріал викладається з використанням табличного, графічного та комп’ютерного аналізу.
Для студентів, що вивчають курс “Мікроекономіка”, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, слухачів системи післядипломної освіти, спеціалістів-практиків, науковців. Підручник може бути використаний також при вивченні курсів “Страхування”, “Інвестиції”, “Прийняття рішень”, “Виробничий/Операційний менеджмент”, “Управління проектами”, “Аналіз ризику”, “Фінансовий менеджмент”, “Економіка підприємства”, “Оподаткування”, “Маркетинг” та ін.
От издателя:
“Основи мікроекономіки” (2-ге видання, перероблене і доповнене) — системний підручник проміжного й поглибленого рівнів для студентів програм бакалаврів та проміжного рівня для студентів магістерських програм. Підручник устаткований Модельно-комп’ютерним додатком на лазерному диску, вправами, тестами, темами для самостійних досліджень, глосарієм, предметним та іншими покажчиками, допоміжним математичним довідником. Матеріал викладається з використанням табличного, графічного та комп’ютерного аналізу.
Для студентів, що вивчають курс “Мікроекономіка”, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, слухачів системи післядипломної освіти, спеціалістів-практиків, науковців. Підручник може бути використаний також при вивченні курсів “Страхування”, “Інвестиції”, “Прийняття рішень”, “Виробничий/Операційний менеджмент”, “Управління проектами”, “Аналіз ризику”, “Фінансовий менеджмент”, “Економіка підприємства”, “Оподаткування”, “Маркетинг” та ін.