Автор |
Ерін Маєр, Рід Гастінгс |
Видавництво |
Vivat |
Серія книг |
Актуальна тема |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Перекладач |
Вероніка Галичина |
Кількість сторінок |
352 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Усе про книжку Netflix і культура інновацій
До Netflix щороку хоче долучитися безліч фахівців, а вже сформована команда — лояльна, щаслива та ефективна. У Netflix немає чітких правил, проте кожен виконує завдання максимально якісно. Рід Гастінгс та Ерін Маєр проаналізували історію успіху цієї компанії й визначили, чому бізнесів багато, але інноваційними та прогресивними серед них стають одиниці.
Секрет Netflix — у людях: уся команда працює злагоджено тільки тоді, коли кожен її учасник почувається комфортно і знає, що він — важливий елемент системи, а не абстрактна робоча одиниця. У цій книжці ви знайдете поради, як створити компанію, у якій хочеться працювати та впроваджувати інновації. Крім того, ви дізнаєтеся про залаштунки роботи в найбільшому стримінговому сервісі, який досягнув неабияких успіхів завдяки унікальній корпоративній культурі.
Автор |
Ерін Маєр, Рід Гастінгс |
Видавництво |
Vivat |
Серія книг |
Актуальна тема |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Перекладач |
Вероніка Галичина |
Кількість сторінок |
352 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
-
Цікавий досвідПрочитавши книгу "Netflix і культура інновацій" я отримала досить цікавий досвід, він дещо суперечливий. Книга дає можливість побачити зсередини механізми однієї із найуспішніших компаній на ринку відеопрокату та кіноіндустрії. Дослідивши, з чого вони починали, як росли, можна побачити їх нелегкий шлях, ті моменти, коли здавалося б, повний провал і вчитуючись у кожну сторінку книги, розкриваючи для себе деталі можна явно бачити, які результати давали певні їхні так би мовити "правила". Чим більше я читаю про Netflix, чим більше я дізнаюся про цю підводну частину айсбергу, тим більше захоплює мене ця книга і вже важко зупинитися від читання. Деякі принципи цієї компанії є абсурдними з одного боку і, здавалося б, необґрунтовано дієвими з іншого боку. Мені взагалі то дуже подобається провідна риса цієї компанії, яка плекається від самісінького її заснування - це прямота. Прямота у всьому, навіть у тому, що інші компанії також застосовують, але про це замовчується. Відсутність чітких вказівок, обмежень, правил та законів і створення умов для того, щоб кращі з кращих хотіли бути ще кращими - запорука успіху цієї компанії. Книга написана дуже цікаво.
-
КнигаЯк має працювати сучасна компанія? Нам кажуть, що сучасна компанія повинна бути орієнтованою на клієнта, забезпечувати широку віддачу і бути вправною, щоб переходити від однієї можливості до іншої. Ця книга містить провокаційну відповідь на ці запитання безпосередньо від генерального директора.
У цій книзі окреслено кроки для створення організації, яка забезпечує видатні інновації та продуктивність. Ця книга пропонує розуміння того, як керувати творчою компанією з використанням нетрадиційних методів управління, які надають співробітникам більшу свободу та відповідальність.
Книга має достатню кількість цікавих анекдотів і гарного тексту, щоб утримати вашу увагу.
Книгу можна читати кількома способами: 1. Прочитати виключно для інтересу і дізнатися, що зробив Netflix, щоб досягти свого успіху. 2. Прочитати як посібник для творчих організацій.
Я ставлю книзі "Netflix і культура інновацій" 5 з 5, оскільки мені сподобалося читати про цю знамениту культуру Netflix і всі історії, які показують реальні приклади того, наскільки потужною та надихаючою може бути відвертість. Це чудова книга, яку варто прочитати керівникам, тому що вона показує, що чесність через зворотний зв’язок із співробітниками та можливість їм робити те саме для вас — шлях до успішної компанії.

Звичайна ціна: 230 грн
Спеціальна ціна: 225 грн
Рецензії Netflix і культура інновацій
-
Цікавий досвідПрочитавши книгу "Netflix і культура інновацій" я отримала досить цікавий досвід, він дещо суперечливий. Книга дає можливість побачити зсередини механізми однієї із найуспішніших компаній на ринку відеопрокату та кіноіндустрії. Дослідивши, з чого вони починали, як росли, можна побачити їх нелегкий шлях, ті моменти, коли здавалося б, повний провал і вчитуючись у кожну сторінку книги, розкриваючи для себе деталі можна явно бачити, які результати давали певні їхні так би мовити "правила". Чим більше я читаю про Netflix, чим більше я дізнаюся про цю підводну частину айсбергу, тим більше захоплює мене ця книга і вже важко зупинитися від читання. Деякі принципи цієї компанії є абсурдними з одного боку і, здавалося б, необґрунтовано дієвими з іншого боку. Мені взагалі то дуже подобається провідна риса цієї компанії, яка плекається від самісінького її заснування - це прямота. Прямота у всьому, навіть у тому, що інші компанії також застосовують, але про це замовчується. Відсутність чітких вказівок, обмежень, правил та законів і створення умов для того, щоб кращі з кращих хотіли бути ще кращими - запорука успіху цієї компанії. Книга написана дуже цікаво.
-
КнигаЯк має працювати сучасна компанія? Нам кажуть, що сучасна компанія повинна бути орієнтованою на клієнта, забезпечувати широку віддачу і бути вправною, щоб переходити від однієї можливості до іншої. Ця книга містить провокаційну відповідь на ці запитання безпосередньо від генерального директора.
У цій книзі окреслено кроки для створення організації, яка забезпечує видатні інновації та продуктивність. Ця книга пропонує розуміння того, як керувати творчою компанією з використанням нетрадиційних методів управління, які надають співробітникам більшу свободу та відповідальність.
Книга має достатню кількість цікавих анекдотів і гарного тексту, щоб утримати вашу увагу.
Книгу можна читати кількома способами: 1. Прочитати виключно для інтересу і дізнатися, що зробив Netflix, щоб досягти свого успіху. 2. Прочитати як посібник для творчих організацій.
Я ставлю книзі "Netflix і культура інновацій" 5 з 5, оскільки мені сподобалося читати про цю знамениту культуру Netflix і всі історії, які показують реальні приклади того, наскільки потужною та надихаючою може бути відвертість. Це чудова книга, яку варто прочитати керівникам, тому що вона показує, що чесність через зворотний зв’язок із співробітниками та можливість їм робити те саме для вас — шлях до успішної компанії.
Автор |
Ерін Маєр, Рід Гастінгс |
Видавництво |
Vivat |
Серія книг |
Актуальна тема |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Перекладач |
Вероніка Галичина |
Кількість сторінок |
352 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Формат |
150х205 мм |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
ISBN |
978-966-982-303-8 |
Вага |
300 гр. |
Тип |
Паперова |