Нейрокопірайтинг
Паперова книга | Код товару 869540
Yakaboo 4.4/5
Автор
Денис Каплунов
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Роман Трифонов
Кількість сторінок
352
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Нейрокопірайтинг

У книзі «Нейрокопірайтинг» об’єднано понад 100 прийомів впливу на свідомість читача за допомогою різних словесних хитрощів. Ви зможете збагатити ними свої тексти, до вас приплине хвиля натхнення, і я більш ніж певен, — ви зможете за їхньою допомогою прийти до самостійних ідей і власних секретів.
Характеристики
Автор
Денис Каплунов
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Роман Трифонов
Кількість сторінок
352
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Нейро? Копірайтинг? 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якщо б ви запитали, що найяскравіше у книжці «Нейрокопірайтинг» ,то, на мою суб’єктивну думку, - це обкладинка. Мабуть, недаремно видавництво застосувало такий маркетинговий хід.
    Декілька перших (десятків) розділів видались відвертим переспівування тривіальних способів написання тексту, аж до відчуття "дежавю". Звісно, це стосується людей, котрі вже мають певну бібліотеку відповідної літератури.
    Стилістика книги суха, як клімат Сахари. Відповідно й смисловий її ландшафт мало чим відрізняється від пустелі, якою читач бреде за примарними міражами супер-корисних порад.
    Понад сотня розділів і майже 350 сторінок заради кількох соковитих фраз – сумнівне задоволення для тих, хто цінує час. Можна, звичайно, розкрити таємницю та поділитись із потенційними читачами інформацією про найцікавіші моменти у книзі «Нейрокопірайтинг». Але такий «спойлинг» позбавить відчуття першовідкривача. Можливо, саме Вам сподобається, або ж ви по-своєму осмислите задум автора тих глав, які особисто мені видались непродуктивними. Тому читайте всі глави.
    Книгу можна рекомендувати людям, котрі роблять тільки перші кроки на шляху написання текстів. Їм все одно з чого починати, а автору книги буде приємно 
  •  
    Для тих, хто хоче майстерно висловлювати свої думки на папері 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Ця книга має бути настільною!!! Всі матеріали, які в ній викладені - гола практика. Прочитав, і вперед, застосовувати в житті! Дійсно, практичність видання складно переоцінити. Воно більше розраховане на людей, котрі вже мають досвід в написанні текстів, та бажають зробити їх більш яскравими, переконливими, енергійними та ефективними.
    Що в книзі «Нейрокопірайтинг» мені сподобалося особливо (людині, яка, в принципі, вже давно пише тексти найрізноманітнішого змісту):
    • кожен розділ - це той самий текст, який продає, заворожує, розшифровує, переконує, доводить, а місцями - навіть дає гарантії :)
    • Наявність конкретних і реальних прикладів з життя.
    • Не тільки пояснює, а й спонукає читача «поворушити звивинами».
    • Подані розумні та серйозні думки з цікавими фактами, історичними довідками й легендами (що мені особисто дуже імпонує).
    Чи варто читати цю книгу? ЗВИЧАЙНО! І ось чому…. Матеріал зібраний в окремі поради, пронумерований, потрібну інфу швидко записуєш та вже можеш обговорити її з друзями й колегами. Приклади просто класні, через них власне запам'ятовуєш той чи інший прийом. Особисто мені сподобалися «гравець №55» та «червона ікра». Окрім цього в книзі можна знайти чек-листи перевірки тексту на корисність для читача та чек-лист мануал з редагування. А також поради щодо генерації текстового контенту, якщо інформації по темі в доступі дуже мало.
    Хочеться сказати, що працювати з прийомами, які наводить автор, потрібно дуже акуратно, так як вони мають зворотну силу. Вони розраховані тільки на використання в благих цілях. Якщо хтось захоче їх застосувати на шкоду - постраждає від них в першу ж чергу.
    А так, то книга «Нейрокопірайтинг» дуже й дуже корисна. Для мене взагалі стоїть в одному ряду з бестселером «Пиши сокращай». Дуже багато інфо, яку хочеться зафіксувати в голові, запам'ятати, застосувати. Сам матеріал читати легко, слова самі ллються в вуха, а приклади з життя Дениса й влучні жарти розслаблюють мозок, особливо, коли читаєш довго. Можу лише додати, що початківцям-копірайтерам цю книгу краще буде читати після освоєння азів, з чим допоможе попередня книга Каплунова «Копірайтинг масового ураження» (особливо зверніть увагу на таблички - вони просто вогонь).
    Отож, якщо ваш найкращий текст ще не написаний, шліфуйте власні знання та вчіться, «Нейрокопірайтинг» вам в цьому буде кращим порадником.
Купити - Нейрокопірайтинг
Нейрокопірайтинг
250 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Денис Каплунов
Денис Каплунов

Зараз важко уявити собі інтернет без різноманітних інформативних текстів, що продаються, якими наповнені всі блоги і сайти. Займаються контентом - текстовим наповненням, копірайтери і рерайтери. Денис Каплунов - один з найдосвідченіших і найуспішніших копірайтерів, який не тільки сам пише і продаює тексти, а й навчає цьому всіх бажаючих. Для цього він викладає свої цікаві та пізнавальні статті в о...

Детальніше

Рецензії Нейрокопірайтинг

4.4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Нейро? Копірайтинг? 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Якщо б ви запитали, що найяскравіше у книжці «Нейрокопірайтинг» ,то, на мою суб’єктивну думку, - це обкладинка. Мабуть, недаремно видавництво застосувало такий маркетинговий хід.
    Декілька перших (десятків) розділів видались відвертим переспівування тривіальних способів написання тексту, аж до відчуття "дежавю". Звісно, це стосується людей, котрі вже мають певну бібліотеку відповідної літератури.
    Стилістика книги суха, як клімат Сахари. Відповідно й смисловий її ландшафт мало чим відрізняється від пустелі, якою читач бреде за примарними міражами супер-корисних порад.
    Понад сотня розділів і майже 350 сторінок заради кількох соковитих фраз – сумнівне задоволення для тих, хто цінує час. Можна, звичайно, розкрити таємницю та поділитись із потенційними читачами інформацією про найцікавіші моменти у книзі «Нейрокопірайтинг». Але такий «спойлинг» позбавить відчуття першовідкривача. Можливо, саме Вам сподобається, або ж ви по-своєму осмислите задум автора тих глав, які особисто мені видались непродуктивними. Тому читайте всі глави.
    Книгу можна рекомендувати людям, котрі роблять тільки перші кроки на шляху написання текстів. Їм все одно з чого починати, а автору книги буде приємно 
  •  
    Для тих, хто хоче майстерно висловлювати свої думки на папері 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Ця книга має бути настільною!!! Всі матеріали, які в ній викладені - гола практика. Прочитав, і вперед, застосовувати в житті! Дійсно, практичність видання складно переоцінити. Воно більше розраховане на людей, котрі вже мають досвід в написанні текстів, та бажають зробити їх більш яскравими, переконливими, енергійними та ефективними.
    Що в книзі «Нейрокопірайтинг» мені сподобалося особливо (людині, яка, в принципі, вже давно пише тексти найрізноманітнішого змісту):
    • кожен розділ - це той самий текст, який продає, заворожує, розшифровує, переконує, доводить, а місцями - навіть дає гарантії :)
    • Наявність конкретних і реальних прикладів з життя.
    • Не тільки пояснює, а й спонукає читача «поворушити звивинами».
    • Подані розумні та серйозні думки з цікавими фактами, історичними довідками й легендами (що мені особисто дуже імпонує).
    Чи варто читати цю книгу? ЗВИЧАЙНО! І ось чому…. Матеріал зібраний в окремі поради, пронумерований, потрібну інфу швидко записуєш та вже можеш обговорити її з друзями й колегами. Приклади просто класні, через них власне запам'ятовуєш той чи інший прийом. Особисто мені сподобалися «гравець №55» та «червона ікра». Окрім цього в книзі можна знайти чек-листи перевірки тексту на корисність для читача та чек-лист мануал з редагування. А також поради щодо генерації текстового контенту, якщо інформації по темі в доступі дуже мало.
    Хочеться сказати, що працювати з прийомами, які наводить автор, потрібно дуже акуратно, так як вони мають зворотну силу. Вони розраховані тільки на використання в благих цілях. Якщо хтось захоче їх застосувати на шкоду - постраждає від них в першу ж чергу.
    А так, то книга «Нейрокопірайтинг» дуже й дуже корисна. Для мене взагалі стоїть в одному ряду з бестселером «Пиши сокращай». Дуже багато інфо, яку хочеться зафіксувати в голові, запам'ятати, застосувати. Сам матеріал читати легко, слова самі ллються в вуха, а приклади з життя Дениса й влучні жарти розслаблюють мозок, особливо, коли читаєш довго. Можу лише додати, що початківцям-копірайтерам цю книгу краще буде читати після освоєння азів, з чим допоможе попередня книга Каплунова «Копірайтинг масового ураження» (особливо зверніть увагу на таблички - вони просто вогонь).
    Отож, якщо ваш найкращий текст ще не написаний, шліфуйте власні знання та вчіться, «Нейрокопірайтинг» вам в цьому буде кращим порадником.
  •  
    Для початківців 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Після прочитання книги зрозуміла, що не винесла для себе чогось цікавого, якихось інсайтів, я вже мовчу про те, що поняття "нейро" було вжито лише для назви цієї книги і зовсім не для того, щоб відкрити якісь нові знання для читачів. Денис Каплунов - відомий український копірайтер, можливо, ця книга більше орієнтується не на читачів-копірайтерів, а власників невеликого бізнесу, які роздумують, що їм підходить краще - самостійно писати тексти чи віддавати це на аутсорсинг. Якщо це справді так, то мабуть для них книга буде цінною, тим паче на кожній другій сторінці автор не забуває вказувати про свої досягнення, навіть якщо це не зовсім є вдалим. Але якщо ця книга - для його додаткової реклами і розвитку власного бренду як автора, то це прийнятно. У мене були більші очікування щодо інформації у книзі. Було кілька цікавих моментів, які думаю взяти собі у роботу, але в більшості це були речі, які трапляються на шляху копірайтерів-початківців, або просто вода. Досі для мене загадкою залишається, чому копірайтери часто пишуть такі великі за обсягом книги, тому що вони, як ніхто інший, мають знати, що головне зміст, а не кількість сторінок
  •  
    Сучасна професія 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Для пересічної людини назва книги може здатися чимось загадковим, але не все так складно. Коротко, то це книга про поради написання рекламних текстів, що є дуже популярним, "копірайтинг" з модною приставкою попереду. Підійде для широкого кола читачів, маркетологів, хто цікавиться таким напрямом і як підгледів в мережі "письменників рекламних текстів").
    Чим менше читач має досвіду у відповідній темі, тим більш цікавою і корисною стане для нього ця книга. І в зворотньому напрямі, для людей з досвідом в цій рекламній галузі, можуть бути невеличкі розчарування в напрямі нових ідей, порад. Але все одно впевнений, що кожен зможе щось підглянути для себе.
    Чого варте оформлення самої книги, можна розглядати як подарунковий варіант, якісний папір і тому подібне. Хоча можна помітити декілька малопомітних хиб в тексті, некритичних. Автор спирається на власний досвід викладаючи поради, і це зрозуміло, хоча не знаю як для інших, але хотілось би більшого відсторонення і незалежнішого викладення теми.
  •  
    Посібник з написання текстів
    У сучасному бізнес-світі є одна очевидна тенденція: скорочення. Мало хто готовий витрачати багато часу на такі буденні явища як читання рекламних текстів, оголошень, агітацій і т.д. Тому очевидною є необхідність опанувати вміння привертати увагу за кілька секунд з метою просування своїх ідей. І тут в нагоді стане книга Дениса Каплунова "Нейрокопірайтинг". Читаючи книгу розумієш, що автор дуже обізнана в даній сфері людина, яка переконує фактами. В даній книзі можна почерпнути інформацію про всі аспекти написання тексту. Сюди входять: підготовчий етап, вміння привернути увагу з допомогою заголовка, інструменти для скорочення тексту і надання йому привабливості, слова, які слід використовувати і які завжди варто уникати, різні "кейси" для посилення переконливості тексту. Варто зазначити що поради з книги можна використовувати не тільки у написанні текстів а й при комунікації з іншими людьми, так як вони базуються на людській психології. Книга насичена численними прикладами, що робить процес читання легким і доступним. Води налито по-мінімуму і то на початку книги, де йдуть більш загальні глави. Загалом, "Нейрокопірайтинг" - чудова книга, що зможе значно покращити тексти свого читача.
  •  
    Пособие для HR-специалистов
    Книга посвящена лайфхакам и секретам написания продающих текстов. Особенность подачи материала, заключается в том, что автор учит не навязывать товар или услугу, а показывать ценность и основные преимущества для потенциальных покупателей. На конкретных примерах Каплунов показывает, как симбиоз маркетинга и правильный подбор слов (копирайтинг) может поднять продажи, обеспечить лояльность покупателей к вашему продукту, увеличить узнаваемость бренда, сделать торговое предложение или обычный прайс более привлекательным. При этом, создавая тексты, нужно учитывать не только ценность продукта для потребителя, но психологические факторы, влияющие на принятие решения о покупке. А так, как в современном мире любая специальность - это своеобразный микс из необходимых навыков, она, несомненно, будет полезна и HR-специалистам.
    Предложение вакансии кандидату - это ни что иное, как продажа услуги трудоустройства потенциальным соискателям. Поэтому при ее описании приходится вкладывать определенный посыл и побуждение к действию, о чем и рассказывает автор. По его мнению, основная ошибка рекрутеров - очень сухое изложение основных требований к кандидату и его обязанностей. Следовательно, вместо хорошего отзыва HR сталкиваются с единой проблемой: претенденты проходят мимо их предложения. Книга как раз и учит тому, чтобы поставить себя на место конечного потребителя (кандидата, в данном случае) и выявить его основные потребности и ожидания.
    Еще один «ин фэйл» в составлении текста вакансии - категоричность или излишняя эмоциональность. Автор учит находить баланс между логикой и эмоциональной составляющей текста. Кроме того, рекрутеру необходимо иногда предлагать свои услуги клиентам. По сути - это тоже коммерческое предложение, поэтому также требует грамотного составления. Все фишки, описанные в книге, могут качественно помочь при формировании конкурентоспособного оффера и выгодно выделить его на фоне похожих предложений.
    Что касается моего личного опыта, то книга, безусловно, вдохновила на авторские эксперименты. После прочтения хочется сразу проверить на практике, как работают техники Дениса, как меняется отношение окружающих к тексту. Да и сам мой текст (а работаю я контентщиком в одном из крупных интернет-магазинов) стал более структурированным, сбалансированным в плане логики и эмоций, понятным и легким для восприятия. Самому приятно, что уже есть результаты.
    Итак, рекомендую книгу всем специалистам в сфере HR - для раскрытия ваших писательских талантов и завоевания расположения клиентов и кандидатов с первых строк.
    Книгу купил себе и подружке-коллеге, как раз на день рождения. Недавно получил хвалебный отклик. Что касается качества, то здесь все гуд: яркая твердая обложка привлекает внимание, бумага страниц белая, шрифт «нежный», не бьет по глазам. Вместе с толщиной в 350 с лишком страниц, издание смотрится достаточно солидно. Хорошая книга, рекомендую.
  •  
    Три "К" копірайтингу від Дениса К.
    Вмієте писати? Впевнені? Тоді ви не вмієте писати. У книзі "Нейрокопірайтинг. 100+ засобів впливу за допомогою тексту" ви знайдете для себе масу нових підказок, щоб писати переконливо. Книга підійде як початківцям, так і тим копірайтерам, що вже працюють на ринку. Ви дізнаєтеся, як написати не просто текст, який продає, а текст, який зробить вас найкращим другом покупця. Також розберетеся з тонкощами шрифтів та влучністю заголовків.
    Денис Каплунов - сучасний гуру копірайтингу, який "перетворює слова на гроші". Якщо ви мрієте заробляти словом - ця книга саме для вас. Вона написана "людською мовою", тобто просто, доступно, чітко, а нотки гумору роблять її живою та цікавою. Ви не тільки дізнаєтеся про тонкощі написання, а й краще пізнаєте психологію покупця. Денис Капланов не тільки дасть поради, а й примусить вас думати. Такий собі брейншторм, який змінить ваше бачення ринку.
    Якщо ви прагнете прокачати свої скіли, навчитися чогось новому та стати кращим копірайтером, тоді ця книга стане вашою Біблією з копірайтингу.
  •  
    Практичні поради для новачків і не дуже
    “НАВІЩО мені це читати? Знаєте, чому читач ставить таке питання? Бо він такий самий егоїст, як і автор. Він думає про себе, свої бажання та потреби.”

    80/20 Десь так я б охарактеризувала книжку для читача, який працює в комерції (як от я) і простого пересічного читача, увагу якого привернув заголовок.

    Звичайно, якщо ви пишете некомерційні тексти, ведете блог чи хочете просто навчитись писати пости, які зачіпають в потоці інформації, тут є багато цікавих прийомів:

    як писати незатерті заголовки і підзаголовки
    як погратись з увагою читача
    як спонукати того ж таки читача дочитати текст до кінця.

    Та все ж комерції в книжці більше, тобто, як продавати з допомогою слова. Це не погано, просто, щоб ви знали чого очікувати від книжки.

    Дуже багато, чого з книжки я вже знаю і сама користуюсь. До того ж вже давно слідкую за роботою Дениса Каплунова (раджу знайти його сайт). Але навіть з урахуванням всього цього винесла з книги кілька цікавих прийомів. Тож книжка однозначно варта уваги.

    З мінусів книжки - періодичний самопіар автора.

    Кілька слів про видання - книжка зроблена шикарно - груба палітурка, хороша прошивка, білі, щільні листи (хоча мої очі більше люблять жовтуваті), але яка ж вона важезна! І підозрюю, що це був переклад з російської, бо місцями прямо відчувається, якби мала звучати фраза в оригіналі.

    “Кажуть копірайтер - це адвокат, який захищає товар або послугу клієнта, а присяжні - цільова аудиторія, яка зважено підходить до кожної покупки і ніколи не поспішає віддавати грошики, що так важко заробляються. І тут починається велика гра “хто кого?”.”
  •  
    Прийоми копірайтингу
    Не так давно це слово з'явилось у нашому просторі - «копірайтер». Від англійських слів - рукопис і писати, тобто - той, що пише тексти. В даному випадку - рекламні. Автор сам займається цим вже 8 років і ділиться своїми секретами, як бути більш переконливим та ефективним.
    Книжка має 110 розділів, вони невеликі, містять виділення, різноманітні шрифти, картинки, власне, підтверджуючи описаний тут принцип трьох «К»: текст має бути короткий, конкретний і красиво оформлений.
    Автор наводить багато прикладів і цитат, зокрема, на початку кожного розділу.

    Книга корисна і цікава для тих, хто пише в комерційних цілях. На сторінках можна знайти прийоми, як за допомогою тексту «допомогти» людині звернути увагу та придбати саме цей товар чи послугу.
    Якщо відкинути комерційну складову, то книга може пригодитись, скажімо, педагогам. Бо вони теж, свого роду, продавці. Вони «продають» знання. І треба зробити так, щоб учень/студент захотів їх «купити» та ще й зберігав протягом усього життя. В педагогіці це називається методи, принципи, прийоми, технології. Обов'язкова логіка, раціональність, актуальність, враховується емоційна складова.
  •  
    Цікаво для ознайомлення
    Книга-посібник як робити рекламу у соціальних мережах призначена не лише для маркетологів, а й для простих користувачів. Крок за кроком автор вчить, як можна вдосконалювати свої пости на просторах інтернету за допомогою дієвих засобів. Адже кожне слово, кожен розділовий знак має свою вартість та вплив на оточення.
    Багато способів є досить типовими, і до них неодноразово й сама зверталася, але й нові методи, і способи покращення уже застарілих.
    Для мене це була перша книга цього автора. Відповідно почерпнула із неї багато нового, хоча й зустрічаються старі добрі прийоми реклами в новій "модній" обгортці. Це книжка, з якою потрібно постійно працювати, вона повинна лежати на робочому столі, аби при потребі підглянути якийсь новий спосіб для привернення уваги потенційно клієнта. Але й зловживати не варто, адже тоді втратиться ідентичність написання тексту і все перетвориться на звичайні "заїжджені" тексти, якими рясніють соцмережі. Тож ватро бути пильним - вивчати запропоновані способи, але й не втрачати власної ідентичності.
 
Характеристики Нейрокопірайтинг
Автор
Денис Каплунов
Видавництво
Фабула
Серія книг
Нон-фікшн ("Фабула")
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Роман Трифонов
Кількість сторінок
352
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
165х235 мм
Палітурка
Тверда
ISBN
978-617-09-4211-1
Тип
Паперова
 

Про автора Нейрокопірайтинг