На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
Паперова книга | Код товару 756429
Yakaboo 4.8/5
Автор
Нір Еяль, Раян Гувер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140x210 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Книжка «На гачку» Ніра Еяля, підприємця та бізнес-консультанта корпорацій зі списку Fortune 500, стала бестселером New York Times, найкращою бізнес-книжкою року за версією сервісу Goodreads та здобула чимало схвальних відгуків.

Тематика

Маркетинг, бізнес, підприємництво, психологія, дизайн.

Про книжку

Чому деякі товари захоплюють людство так сильно, що воно не уявляє свого життя без них? Чому вони перетворюються на наші звички й змушують нас повертатися до них знову і знову? Що лежить в основі технології, яка «чіпляє» споживача? У своїй книжці Нір Еяль пояснює читачеві «Модель потрапляння на гачок», яку застосовують успішні компанії, щоб непомітно мотивувати споживача купувати саме їхній продукт. Крок за кроком він розкриває секрети, на яких базується успіх будь-якої (і вашої також) компанії. Це зовсім не агресивна реклама чи дорогі промо-акції. Усе значно простіше…

Для кого книжка

Для всіх, хто прагне зрозуміти психологію споживача і без особливих фінансових затрат створити особливий продукт; для тих, кому цікавий маркетинг.

Чому ця книжка

Ця книжка навчить вас сформувати звички покупців, тримати їх «на гачку» завдяки чотирьом крокам, які не потребують значних витрат на рекламу. Книжка наповнена практичними порадами, які будуть корисними для будь-якого бізнесу.

Про автора

Нір Еяль – підприємець і викладач. Працював у сфері ігор і реклами, де вивчив і випробував техніки впливу на споживача. Завдяки цьому написав бестселер «На гачку», що вчить, як створити товар, який щиро полюблять користувачі. Нір Еяль викладав психологію споживача в Стенфордському університеті. Наразі консультує компанії зі списку Fortune 500 та пише для видань Harvard Business Review, The Atlantic, Tech Crunchі Psychology Today. Співзасновник стартапів Sunshine Business Development і AdNectar.

Відгуки про книжку

«Ця книжка підкаже вам, як створити наступне покоління продуктів. Прочитайте «На гачку» або ж її прочитає компанія, яка посяде ваше місце».

— Метт Мулленвіг, засновник Wordpress

«Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі».

— Борис Вельдуйзен ван Зантен, засновник TheNextWeb

«Книжка Ніра – це шпаргалка, необхідна кожному стартапу, який намагається зрозуміти психологію користувача».

— Дейв Маклур, засновник 500 Startups

«Книжка містить корисні поради й розповіді людей, які не одну собаку з՚їли на розробці продуктів. Це серйозна розмова про те, як робити речі, про які люди думатимуть "як же ми без цього жили"».

— Publisher՚s Weekly

Цитати

Про несвідому поведінку

Звичка — це поведінка, яка відбувається несвідомо. Що більше зусиль — чи то фізичних, чи то розумових, — то менша ймовірність того, що це станеться.

Про звичку і залежність

Розробка товарів, що викликають звикання, — це маніпуляція. Розробникам таких товарів спершу необхідно переконатися, що їхні товари створюють здорові звички, а не нездорові залежності.

Про створення тригерів

Кінцевою метою товару, що формує звичку, є вирішення проблеми користувача за допомогою створення асоціації товару чи послуги із джерелом задоволення його конкретної потреби.

Про гнучкість ціноутворення

У галузі безплатних відеоігор стандартною практикою для розробників є відхилення прохання про оплату доти, доки користувачі не почнуть грати постійно й за звичкою. Коли з’являється бажання грати в нову гру й досягати в ній значних успіхів, перетворити звичайних гравців у платоспроможних споживачів значно легше. На продажу віртуальних товарів, додаткових життів, суперсили тощо роблять неабиякі гроші.

Про соціальну винагороду

Не дивно, що соціальні мережі стали такими популярними. Facebook, Twitter, Pinterest і ще кілька сервісів забезпечують понад мільярд людей потужною соціальною винагородою. Публікуючи пост, твіт чи пін, люди прагнуть до соціального схвалення. Отримання соціальної валюти змушує людину постійно повертатися до товару та очікувати більшого.

Про успішні компанії

Компанії, що успішно змінюють поведінку людей, пропонують їм вибір між звичним і новим, але зручнішим способом вирішення проблем. Поважаючи свободу користувачів, такі компанії полегшують формування нових звичок і змінюють поведінку назавжди.

Про нові віяння

Старі звички важко відходять, і дуже небагато людей володіють проникливістю, необхідною для того, щоб побачити, як інновації змінюють їхнє рутинне життя. Проте спостерігаючи за першими прихильниками, які вже засвоїли нові віяння, підприємці та розробники можуть виявити напрямки, які здатні перетворитися у мейнстрім.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Нір Еяль, Раян Гувер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140x210 мм
Палітурка
Тверда
Цитата
Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі
Борис Вельдуйзен ван Зантен, засновник TheNextWeb
Рецензії
  •  
    Мистецтво чіпляти на гачок
    Чи задумувались ви колись про свої щоденні звички, пов'язані з використанням якихось послуг, соц мереж чи асортименту товарів улюбленого бренду? Справа в тому, що ви підсіли на гачок. Мистецтво інтегрувати в звичку користування послугами чи товарами на регулярній основі застосовується всіма без винятку топовими компаніями. Саме цьому процесу і присвячена дана книга. Нір Еяль аналізує чотири складники, що сприяють підсіданню на щось - це тригер (мотивація що спонукає), дія, мінлива нагорода та інвестиція. Проходячи ці чотири фази користувач інтегровує комплекс дій, пов'язаний з тим чи іншим товаром і послугою у свою звичку і часто може стати залежним. І багато компаній експлуатують ці закони поведінки людини з метою збагачення. Прочитавши дану книгу, яка насичена численними прикладами, дуже по-простому написана і систематизована можна отримати чітке уявлення про найпопулярніші маркетингові пастки, що роблять з нас залежних. Крім того, прості завдання в кінці кожного розділу дозволяють моделювати засвоєні знання на свої товари чи послуги і навчитись використовувати їх у просуванні власної справи. Чудова книга, яка заслуговує уваги!
  •  
    Пойми психологию влияния на решения
    Каждый, кто начинает свою деятельность или работает маркетологом на другого - должен понимать, что сегодня не так важно делать красивые рекламы, как уметь продукцией влиять на решения людей. Сегодня маркетинг - синоним слова психология. Тот, кто понимает, как мыслит его целевая аудитория и понимает, как на неё влиять - победит богатые компании, которые делают акцент на рекламе, а не влиянии.

    Книга "На крючке" Нир Эяля даёт читателю схему из четырех ступеней влияния на людей. Автор помогает понять, в какой последовательности человек попадает под влияние бренда и совершает покупку.

    Четыре этапа попадания на крючок. Зная, что за чем идет и как можно на каждом этапе действовать с клиентом - это сильнейшее оружие на рынке.

    Понравилось, как автор в конце каждой главы делает итоги и задания, которые нужно выполнить. Эти практически задачи делают книгу так же неким практическим пособником, помогающее сразу применить полученные знания, не пропустить информацию мимо и закрепить их у себя глубоко в памяти.

    Отличная книга, стоит читать каждому!
Купити - На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
175 грн
Немає в наявності
 

Цитата На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

Це книжка, про яку в Кремнієвій долині говорять усі
Борис Вельдуйзен ван Зантен, засновник TheNextWeb
 

Рецензії На гачку. Як створити продукт, що чіпляє

  •  
    Мистецтво чіпляти на гачок
    Чи задумувались ви колись про свої щоденні звички, пов'язані з використанням якихось послуг, соц мереж чи асортименту товарів улюбленого бренду? Справа в тому, що ви підсіли на гачок. Мистецтво інтегрувати в звичку користування послугами чи товарами на регулярній основі застосовується всіма без винятку топовими компаніями. Саме цьому процесу і присвячена дана книга. Нір Еяль аналізує чотири складники, що сприяють підсіданню на щось - це тригер (мотивація що спонукає), дія, мінлива нагорода та інвестиція. Проходячи ці чотири фази користувач інтегровує комплекс дій, пов'язаний з тим чи іншим товаром і послугою у свою звичку і часто може стати залежним. І багато компаній експлуатують ці закони поведінки людини з метою збагачення. Прочитавши дану книгу, яка насичена численними прикладами, дуже по-простому написана і систематизована можна отримати чітке уявлення про найпопулярніші маркетингові пастки, що роблять з нас залежних. Крім того, прості завдання в кінці кожного розділу дозволяють моделювати засвоєні знання на свої товари чи послуги і навчитись використовувати їх у просуванні власної справи. Чудова книга, яка заслуговує уваги!
  •  
    Пойми психологию влияния на решения
    Каждый, кто начинает свою деятельность или работает маркетологом на другого - должен понимать, что сегодня не так важно делать красивые рекламы, как уметь продукцией влиять на решения людей. Сегодня маркетинг - синоним слова психология. Тот, кто понимает, как мыслит его целевая аудитория и понимает, как на неё влиять - победит богатые компании, которые делают акцент на рекламе, а не влиянии.

    Книга "На крючке" Нир Эяля даёт читателю схему из четырех ступеней влияния на людей. Автор помогает понять, в какой последовательности человек попадает под влияние бренда и совершает покупку.

    Четыре этапа попадания на крючок. Зная, что за чем идет и как можно на каждом этапе действовать с клиентом - это сильнейшее оружие на рынке.

    Понравилось, как автор в конце каждой главы делает итоги и задания, которые нужно выполнить. Эти практически задачи делают книгу так же неким практическим пособником, помогающее сразу применить полученные знания, не пропустить информацию мимо и закрепить их у себя глубоко в памяти.

    Отличная книга, стоит читать каждому!
  •  
    Психологические трюки
    Чрезвычайно ценная книга для тех, кто делает продукт, предназначенный для привлечения людей. Учитывая, что я каждый день думаю о том, как сделать свой сайт лучше и интереснее для людей, это была полезная книга. Я думаю, что уже многое знаю, но часто также думаю о вещах, которые могу узнать - и есть несколько новых полезных способов мышления о вещах, которые я узнал из данной книги.

    Одной из основных полезных идей, о которых говорится в книге при привлечении пользователей, является наличие триггеров для возвращения пользователя к продукту. Это может быть внешний триггер - например, электронное письмо, уведомление или реклама, которая возвращает пользователя - но лучшие продукты также формируют внутренние триггеры. Вам скучно или одиноко, и вы попали в Facebook? Или интересно, что происходит в мире и в конечном итоге в Twitter? Или увидеть что-то красивое или вдохновляющее, а затем вытащить Instagram? Или чувствуете необходимость сбежать и расслабиться и открыть книгу или включить фильм или спортивную игру? Наши эмоции часто управляют нашим поведением, и каждая эмоция сопоставляется с набором продуктов, которые мы могли бы использовать, чтобы «почесать зуд» того, что мы чувствуем!
  •  
    Рецензія на книгу "На гачку. Як створити продукт, що чіпляє"
    Чому ми купуємо певні продукти або користуємось певними послугами? Особливо цікавить, чому ми сильно "потребуємо" продукт хоча поки про нього не дізнались жили собі спокійно? Як засновники бізнесу роблять так, що ми "чіпляємось на гачок"? У цій книзі отримаєте відповіді на ці та інші питання. Особливо корисною і цікавою буде ця книга для тих, хто сам мріє створювати послуги чи товари, які "чіпляють". Схема створення є дуже простою: треба знати мотивацію, розробити "тригери", надихнути на певну дію і закріпити це все "інвестицією". У книзі це все розписано детально та доступно, таким чином ви отримуєте вже готову інструкцію щодо того, як вивести свій бізнес на новий рівень. Окрім того, книга буде корисна усім, хто працює у громадському секторі, адже людська психологія "купівлі-продажу" там теж діє. Автори переконують, що люди звертаються до вас за товарами-послугами тоді, коли ви вирішуєте те, що їх "свербить", або те, що їх "болить". Щоб зрозуміти, як відрізнити перше від другого, та як стати затребуваними, обов'язково прочитайте цю книгу!
  •  
    Як нас "чіпляють на гачок"
    Для мене лейтмотивом книги є практичні поради, які використовує всесвітньовідомі компанії, щоб зачепити на гачок потенційного клієнта та перетворити на затятого поціновувача продукту чи послуги. І річ не у витратній рекламній компанії або в утриманні клієнтів промоакціями, все набагато простіше. Достатньо замотивувати споживача купувати з допомогою моделі потрапляння на гачок: вивчити його поведінку, як варіант на собі, створити тригери, запропонувати мінливі винагороди, сформувати звичку використання. Це застосували Facebook, Twitter, Google, на цьому базуються відеоігри, відомі мобільні додатки, гральний бізнес… Вони надають споживачам «вітаміни», для яких згодом вкрай необхідне використання продукту стає «знеболювальним». Звісно, девелоперам не обійтись без знань психології, нейролінгвістики, ергономіки, комунікаційних навичок, інших знань із сучасних галузей науки. Посібник містить прикладні інструменти, рекомендую прочитати для розробників, маркетологів, фахівців з досліджень клієнтського досвіду, осіб, які цікавляться тим, як зробити продуктові рішення довготривало успішними.
 
Характеристики На гачку. Як створити продукт, що чіпляє
Автор
Нір Еяль, Раян Гувер
Видавництво
Наш Формат
Мова
Українська
Рік видання
2017
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140x210 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7388-66-0
Тип
Паперова