Міфи про брендинг
Електронна книга | Код товару 1200369
Автор
Енді Мілліган, Саймон Бейлі
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Російська
Рік видання
2020
Кількість сторінок
256
ISBN
978-617-09-6010-8
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Міфи про брендинг

Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми їх любимо, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою?

Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка?

Перед вами книга, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліганом та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність й чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.

«Міфи про брендинг» — це книга не лише для власників брендів чи спеціалістів із брендингу, це книга для усіх, адже всі ми – споживачі брендів.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Енді Мілліган, Саймон Бейлі
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Російська
Рік видання
2020
Кількість сторінок
256
ISBN
978-617-09-6010-8
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Міфи про брендинг
Міфи про брендинг

Звичайна ціна: 120 грн

Спеціальна ціна: 96 грн

Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Міфи про брендинг

 
Характеристики Міфи про брендинг
Автор
Енді Мілліган, Саймон Бейлі
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Російська
Рік видання
2020
Кількість сторінок
256
ISBN
978-617-09-6010-8
Тип
Електронна