Книга Менеджмент

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

От издателя:

Успіх професійної діяльності та особистого життя значною мірою визначається рівнем комунікативної культури, яка охоплює мовні, паравербальні, ілокутивні, інтеракційні, соціокультурні, міжкультурні знання, уміння і навички. Їх опануванню сприятиме матеріал пропонованого навчального посібника, який спрямовує на вивчення основ сучасної теорії мовної комунікації, актуальних досліджень природи комунікативних процесів, ознак і чинників комунікативної вправності та причин комунікативних невдач. Усе це допоможе глибше зрозуміти специфіку комунікативних явищ, легше орієнтуватися в комунікативному процесі, узгоджувати свої комунікативні цілі і наміри, добирати моделі мовленнєвої поведінки до умов спілкування, виявляти та нейтралізовувати комунікативні проблеми, посилювати свою комунікативну позицію.

Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, освіти і культури, сфери послуг, усім, хто відповідає за роботу з персоналом організації, зовнішні та внутрішні комунікації, а також намагається вдосконалити власні навички ефективного спілкування.

Продавець товару
Код товару
430166
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

От издателя:

Успіх професійної діяльності та особистого життя значною мірою визначається рівнем комунікативної культури, яка охоплює мовні, паравербальні, ілокутивні, інтеракційні, соціокультурні, міжкультурні знання, уміння і навички. Їх опануванню сприятиме матеріал пропонованого навчального посібника, який спрямовує на вивчення основ сучасної теорії мовної комунікації, актуальних досліджень природи комунікативних процесів, ознак і чинників комунікативної вправності та причин комунікативних невдач. Усе це допоможе глибше зрозуміти специфіку комунікативних явищ, легше орієнтуватися в комунікативному процесі, узгоджувати свої комунікативні цілі і наміри, добирати моделі мовленнєвої поведінки до умов спілкування, виявляти та нейтралізовувати комунікативні проблеми, посилювати свою комунікативну позицію.

Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться журналістам, фахівцям із реклами і паблік рілейшнз, освіти і культури, сфери послуг, усім, хто відповідає за роботу з персоналом організації, зовнішні та внутрішні комунікації, а також намагається вдосконалити власні навички ефективного спілкування.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
77 грн
Немає в наявності
Паперова книга