Маркетингові війни
Паперова книга | Код товару 936188
Yakaboo 5/5
Автор
Джек Траут, Ел Райс
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2006
Перекладач
В'ячеслав Стельмах
Кількість сторінок
240

Усе про книжку Маркетингові війни

«Маркетингові війни» висвітлюють основні принципи успішного маркетингу з погляду військової справи. Автори Ел Райс і Джек Траут беруть за основу працю Карла фон Клаузевіца «Про війну» й адаптують її для зовсім іншої, здавалося б, сфери. Це не просто їхня вигадка чи вдала метафора — це тонко помічена особливість функціонування маркетингу. Відповідно до розміру й статусу компанії, автори пропонують кілька маркетингових стратегій, зокрема удар із флангу і партизанську війну. Власні переконання автори підкріплюють прикладами визначних маркетингових протистоянь: пивної війни, війни за колу, бургерної війни, комп’ютерної війни.

Характеристики
Автор
Джек Траут, Ел Райс
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2006
Перекладач
В'ячеслав Стельмах
Кількість сторінок
240
Рецензії
  •  
    До того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни! 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Так, до того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни!

    І я не жартую. Джек Траут розгортає перед нами одну просту думку. Ми не повинні забезпечувати потреби споживачів, створювати попит і реалізовувати пропозицію. Основна функція маркетолога - це боротьба з конкурентами. Це конкуренти змушують нас покращувати та розробляти нові ціннісні пропозиції. Саме конкуренція є рушійною силою, а не споживач. Якби не було конкуренції, ми б з вами й досі користувалися одним милом та однією зубною пастою. А можливо й мило використовували б як зубну пасту. А що, все можливо?

    За основний лейтмотив Траут взяв працю одного полководця. Той детально вивчив всі описані бої та війни, що розгорталися на нашій не надто мирній планеті Земля. Мова йде про Клаузевіца. Він зрозумів, що не залежно від часу та періоду, всі війни ведуться згідно одних й тих же стратегій та тактик. Змінюються лише інструменти/зброя. А фінал вельми передбачуваний.

    Саме порівнюючи з бойовими тактиками і стратегіями Траут розповідає про основні типи стратегій у світі реклами та підприємництва. Ми маємо перед собою ще й купу прикладів маркетингових воєн. Ну звичайно без кока-коли та пепсі тут ніяк. Книга містить багато коментарів до дописів, які дають новішу інформацію про стан згадуваних компаній та прогнозів щодо їхнього майбутнього.
    Більше не переказуватиму Вам, бо може ми з Вами конкуренти))
  •  
    Рецензія на книгу "Маркетингові війни"
    Це одна із "біблій маркетингу", до якої я дуже довго добиралась і дозрівала. Відразу зазначу, що є дуже мало книг із такої сфери, яка розвивається скаженими темпами, як маркетинг. Але ця живе якось поза роками і епохами. Головна ідея книги у її метафорах і практичних порівняннях із військовою сферою. Автори переконують, що маркетинг - це постійна війна між брендами і чим швидше бізнес це зрозуміє, тим краще. Джек Траут починає з того, що варто не зважати на те, коли великі бренди говорять, що в першу чергу для них важливі споживачі чи їхні працівники, тому що прибутковий бізнес знає, що в першу чергу важливо грамотно воювати із іншими брендами. З допомогою розписаних військових стратегій та тактик від Александра Македонського до нашого часу автор показує, що на полі маркетингу компанії роблять такі ж успішні і провальні кроки, як і на полі битви. Ключова думка - можна програти битву, але не війну, тому там є дуже багато порад, які може застосувати бізнес будь-якої величини і сфери, який бажає розвиватись.
Купити - Маркетингові війни
Маркетингові війни
280 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Джек Траут
Джек Траут

Один з кращих маркетологів світу, автор всесвітньо відомих бестселерів: "Позиціонування: битва за впізнаваність", "Маркетингові війни", "Диференціюйся або вмирай!", "Великі бренди - великі проблеми". Консультує найбільші компанії на сучасному ринку, а саме: Audi, MasterCard, Xerox, IBM, BurgerKing, Ericsson, TetraPak, Procter & amp; Gamble, SouthwestAirlines і багато інших. Простою і доступною мов...

Детальніше

Рецензії Маркетингові війни

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    До того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни! 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Так, до того як братися за виконання маркетингових обов'язків, треба прочитати Маркетингові війни!

    І я не жартую. Джек Траут розгортає перед нами одну просту думку. Ми не повинні забезпечувати потреби споживачів, створювати попит і реалізовувати пропозицію. Основна функція маркетолога - це боротьба з конкурентами. Це конкуренти змушують нас покращувати та розробляти нові ціннісні пропозиції. Саме конкуренція є рушійною силою, а не споживач. Якби не було конкуренції, ми б з вами й досі користувалися одним милом та однією зубною пастою. А можливо й мило використовували б як зубну пасту. А що, все можливо?

    За основний лейтмотив Траут взяв працю одного полководця. Той детально вивчив всі описані бої та війни, що розгорталися на нашій не надто мирній планеті Земля. Мова йде про Клаузевіца. Він зрозумів, що не залежно від часу та періоду, всі війни ведуться згідно одних й тих же стратегій та тактик. Змінюються лише інструменти/зброя. А фінал вельми передбачуваний.

    Саме порівнюючи з бойовими тактиками і стратегіями Траут розповідає про основні типи стратегій у світі реклами та підприємництва. Ми маємо перед собою ще й купу прикладів маркетингових воєн. Ну звичайно без кока-коли та пепсі тут ніяк. Книга містить багато коментарів до дописів, які дають новішу інформацію про стан згадуваних компаній та прогнозів щодо їхнього майбутнього.
    Більше не переказуватиму Вам, бо може ми з Вами конкуренти))
  •  
    Рецензія на книгу "Маркетингові війни"
    Це одна із "біблій маркетингу", до якої я дуже довго добиралась і дозрівала. Відразу зазначу, що є дуже мало книг із такої сфери, яка розвивається скаженими темпами, як маркетинг. Але ця живе якось поза роками і епохами. Головна ідея книги у її метафорах і практичних порівняннях із військовою сферою. Автори переконують, що маркетинг - це постійна війна між брендами і чим швидше бізнес це зрозуміє, тим краще. Джек Траут починає з того, що варто не зважати на те, коли великі бренди говорять, що в першу чергу для них важливі споживачі чи їхні працівники, тому що прибутковий бізнес знає, що в першу чергу важливо грамотно воювати із іншими брендами. З допомогою розписаних військових стратегій та тактик від Александра Македонського до нашого часу автор показує, що на полі маркетингу компанії роблять такі ж успішні і провальні кроки, як і на полі битви. Ключова думка - можна програти битву, але не війну, тому там є дуже багато порад, які може застосувати бізнес будь-якої величини і сфери, який бажає розвиватись.
  •  
    Підручник зі стратегічного маркетингу
    Одна з найцікавіших і найбільш структурованих книжок з маркетингу, яку читав. Автори поєднали у виданні:
    1) військову стратегію (напрацювання Карла фон Клаузевіца та приклади з історії військових дій),
    2) теорію стратегічного маркетингу (пристосувавши військову класифікацію) та
    3) прикладний маркетинг (чого вартують лише аналізи маркетингових "воєн" за колу, пиво, бургери, комп'ютери).
    Додаткову цінність становить той факт, що обидва автори протягом кількох десятиліть займалися маркетинговим консалтінгом для найбільших корпорацій та діляться ... своїми інсайтами. Фактично у «Маркетингових війнах» подані «рецепти» як правильно вибрати свою стратегію відповідно до ринкової позиції та заощадити мільйони. Цікаво, що ці поради є універсальними, і їх можна застосовувати і в малому та середньому бізнесі.
    Книжка читається дуже легко і захоплює з перших сторінок, тому спокійно можна віднести її до категорії «подорожніх» книжок. Єдиний мінус - дещо незвичний формат видання (більш подібний до альбому, ніж книжки).
 
Характеристики Маркетингові війни
Автор
Джек Траут, Ел Райс
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2006
Перекладач
В'ячеслав Стельмах
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
195х195 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Minion
Тираж
3000
ISBN
978-617-09-5385-8
Тип
Паперова
 

Про автора Маркетингові війни