Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Паперова книга | Код товару 936915
Yakaboo 5/5
Автор
Євген Жигилий
Видавництво
Моноліт-Bizz
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
376
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (~150х205 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном

Уміння спілкуватися телефоном чи не найголовніша наша зброя і знаряддя праці. Автор книжки — відомий бізнес-тренер і мотиваційний спікер Євген Жигілій — стверджує, що опанувати цю навичку до снаги кожному: потрібно чітко вибудовувати розмову за скриптами й алгоритмами, готуватися й тренуватися заздалегідь, відчувати впевненість, внутрішню радість і вірити в успіх. Усі секрети вдалого телефонного спілкування чекають на вас у цій книжці. Певні, що навіть досвідчений спеціаліст знайде тут корисні прийоми для свого арсеналу! 

Із цією книжкою ви:

  • дізнаєтеся, що телефонні перемовини мають низку переваг, і користуватиметесь ними;
  • навчитеся досягати мети дзвінка за кілька хвилин;
  • опануєте універсальні скрипти й алгоритми;
  • засвоїте корисні прийоми, що стануть у пригоді під час розмов із клієнтами;
  • відточуватимете навички під час практичних тренувань, поданих у кожному розділі;
  • станете справжнім майстром телефонного спілкування!

Цитати:

Відчувайте достаток — нічого не потребуйте!

"Достаток — це внутрішній стан, перебуваючи в якому ви не боїтеся, що вам відмовлять, що у вас нічого не вийде, що ви програєте. Це не апатія і не байдужість, як каже багато людей, уперше почувши це поняття. Це стан, коли ви щиро хочете досягнути чогось, дієте, але нічого не потребуєте. Якось Джо Джирард, успішний продавець автівок, спілкувався зі своїм клієнтом, коли його осінила дивна думка: якщо з якоїсь незрозумілої причини цей клієнт зараз встане й піде, нічого не купивши, то він, Джо, залишиться таким самим успішним продавцем. Але його бажання допомогти людині купити автомобіль не зникло. Воно було таким самим сильним. Просто Джо відчув, що, хоча й прагне укласти угоду, він не боїться її втратити".

Промовляйте скрипти з душею!

"Чи не кожен із нас був у театрі, сміявся під час комедії або плакав, спостерігаючи за драмою на сцені. А тепер задумайтесь: актори, які викликали в нас емоції — сміх і сльози, — такі самі люди. Просто вони вивчили текст і промовили його зі сцени, роблячи відповідні паузи й жестикулюючи. Заздалегідь потренувавшись, вони зуміли пробудити в нас почуття й емоції. Але є один нюанс: вони вклали в п’єсу душу. І тому достукалися до нас. Отже, якщо актори можуть вивчити «чужі» тексти, вкласти в них свої почуття й викликати в нас сильні емоції, то чому під час спілкування телефоном ми не можемо використовувати заздалегідь написаних і вивчених ефективних скриптів? Авжеж, можемо!"

Я впораюся. Я собі довіряю!

"Довіряйте собі! Коли я вперше почув ці слова, то не зрозумів, що вони означають. Хіба я не довіряю собі? Довіра — це ключ до впевненості. На наше ставлення до сьогодення і до майбутнього прямо впливає те, чи довіряємо ми собі. Коли думаємо про майбутнє, найчастіше на гадку спадають побоювання, з яких народжуються очікування. Побоювання породжують страх, а очікування, навіть якщо вони позитивні, ніколи не здійснюються повністю, бо ми їх вигадали. Ми засмучуємося, і так триває постійно. Довіра до себе — це стан упевненості і спокою, який можна описати так: «Хоч би що сталося завтра, я з цим впораюся!»"

Імпровізувати чи готуватися?

"Багато хто виправдовує своє небажання готувати запитання любов’ю та вмінням імпровізувати. Але практика доводить: добре імпровізує той, хто підготувався, найкраща імпровізація — заздалегідь підготовлена. Наприклад, професійний тренер завжди має докладний сценарій тренінгу з можливими складними запитаннями аудиторії, навіть із прописаними анекдотами, як у п’єсі! І дозволяє собі імпровізувати тільки тоді, коли знає свій текст напам’ять у вигляді стійкої навички!"

Перехоплюйте ініціативу!

"Людина, яка телефонує нам, звичайно, зацікавлена у розв’язанні свого питання, але попередньо не готується до розмови і найчастіше не знає тонкощів нашого бізнесу. Якщо віддати їй ініціативу, то ризик, що розмова затягнеться, стає максимальним. Допомагати клієнтові — наше завдання, а отже, ініціатива має належати нам! Правило перехоплення допомагає керувати розмовою і досягати результату найкоротшим шляхом".

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Євген Жигилий
Видавництво
Моноліт-Bizz
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
376
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (~150х205 мм)
Палітурка
Тверда
Рецензії
  •  
    Посібник із переконливої розмови телефоном
    Для мене книга виявилася корисною.
    ЇЇ порекомендували колеги. Я ніколи раніше не займалася дзвінками, тому майже все в цій книзі було для мене новим і досить переконливим.
    Книга дає не тільки інформацію ЩО потрібно робити, але і описує ЯК це зробити.
    Книжка містить багато кейсів, прикладів, діалогів. Після кожного блоку інформації дані вправи.
    Книга має ляссе, надрукована на гарному папері, у неї стильна обкладинка - її приємно тримати в руках. Я ціную не тільки зміст книги, але й її зовнішній вигляд.
Купити - Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
320 грн
Є в наявності
 

Рецензії Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Посібник із переконливої розмови телефоном
    Для мене книга виявилася корисною.
    ЇЇ порекомендували колеги. Я ніколи раніше не займалася дзвінками, тому майже все в цій книзі було для мене новим і досить переконливим.
    Книга дає не тільки інформацію ЩО потрібно робити, але і описує ЯК це зробити.
    Книжка містить багато кейсів, прикладів, діалогів. Після кожного блоку інформації дані вправи.
    Книга має ляссе, надрукована на гарному папері, у неї стильна обкладинка - її приємно тримати в руках. Я ціную не тільки зміст книги, але й її зовнішній вигляд.
 
Характеристики Майстер дзвінка. Як пояснювати, переконувати і продавати телефоном
Автор
Євген Жигилий
Видавництво
Моноліт-Bizz
Мова
Українська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
376
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (~150х205 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-577-168-6
Тип
Паперова