Книга Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній

Книга Людський фактор. Секрети тривалого успіху видатних компаній

3 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.

Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації:

  • довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?);
  • розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?);
  • командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим);
  • смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Як знайти емоційні точки дотику?);
  • історія (яким був саме ваш шлях? Перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших).

«Кажуть, що скоро на більшості професій нас замінять роботи, – коментує PR-директорка 1+1 Медіа, Світлана Павелецька. – Майже всюди, де людський фактор можна прибрати. Але все ж таки, саме він залишиться обов’язковою запорукою успіху для будь-якої компанії. Що робити компаніям, аби постійно розвивати свої «soft skills» та завдяки потужній команді протистояти кризам і викликам часу, – ця книжка саме про це. Обов’язковий must read для тих, хто хоче залишатися конкурентоспроможними в епоху роботів».

Продавець товару
Код товару
748395
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Як збудувати сильну й успішну компанію, що впевнено впроваджує інновації та зберігає стабільність навіть у кризові часи? Річ Карлґаард, видавець американського ділового журналу Forbes, видатний підприємець та аналітик, переконаний: ключ до успіху варто шукати в нематеріальній складовій бізнесу – так званому «людському факторі». Автор розповідає про те, як сформувати сильну команду, створити ідеальні умови для її розвитку та, зрештою, привести свою компанію до високих успіхів і перемог на тривалий період.

Карлґаард ідентифікує п’ять ключових змінних, які складають «Людський фактор» кожної організації:

  • довіра (як створити середовище, що породжує довіру і стимулює високу продуктивність?);
  • розум (формальна освіта швидко застаріває. Як іти в ногу з часом?);
  • командна робота (дізнайтеся, як світовий гігант FedEx залишається максимально згуртованим);
  • смак (деякі називають це «невловимим місцем між істиною фактів і людською істиною». Як знайти емоційні точки дотику?);
  • історія (яким був саме ваш шлях? Перетворіть історію свого успіху в стимул і мотивацію для інших).

«Кажуть, що скоро на більшості професій нас замінять роботи, – коментує PR-директорка 1+1 Медіа, Світлана Павелецька. – Майже всюди, де людський фактор можна прибрати. Але все ж таки, саме він залишиться обов’язковою запорукою успіху для будь-якої компанії. Що робити компаніям, аби постійно розвивати свої «soft skills» та завдяки потужній команді протистояти кризам і викликам часу, – ця книжка саме про це. Обов’язковий must read для тих, хто хоче залишатися конкурентоспроможними в епоху роботів».

Відгуки
3 Відгуки
Илющенко Егор
13 грудня 2021 р
2 бали
Водичка
Написано хорошо, но смысл про успешный успех успешных людей которые верили в себя. Я бы сказал что книга - сборник фактов, не факт что правдивых, про малозначимых или не известных бизнесменов. Смысл бы я описал как: смотрите какие молодцы берите пример. От начала и до конца в уши льется мотивационная водичка, что в целом нормально для такого типа книг, но в данном случае это всё что есть. Не рекомендую тратить время на прочтение этого материала. Я, пролистал, читать целиком не стал, потому-что течет этот ручей вдоль всей книги.
Виктория
10 грудня 2021 р
5 балів
Секрет успеха
Брала книгу специально для того, чтобы научиться смотреть на вещи более практично и научиться быть лидером в своей команде, книга довольно многообещающая, но впечатления произвела двоякое. Из положительных сторон хотелось бы в первую очередь отметить то, что в книге автор уделяет не только внимания рассказам о том как знаменитым компаниям удалось добиться успеха и по сей день оставаться успешными, но так же учит тому, как нужно правильно строить взаимоотношения в своей команде, чтобы у людей, которые в ней работают была мотивация делать вещи, которые будут успешны для работы. Но были и минусы - некоторые советы нельзя просто взять и использовать в своей стране, потому что нормы права довольно сильно отличаются от того места, где живёт автор, так же менталитет другой, что тоже добавляет сложностей в осуществлении всего задуманного чему учит автор .
Tatiana Sierova
7 липня 2017 р
5 балів
Запорука успіху
За кожною великою компанією стоїть щоденна наполеглива праця її співробітників. Як це сумно не звучить, але вже зараз повним ходом комп'ютери замінюють працю живої людини. Вони більш продуктивні, майже не роблять помилок та повністю підпорядковуються керівнику. Але чи достатньо цього для успішного результату?! І, на мою думку, відповідь очевидна: “НІ”! Людський фактор – ось запорука успіху. Це мене в першу чергу і привабило в книзі Річа Карлгаарда. Автор дає дільні поради щодо створення сильної команди, кожний член якої буде мотивований на успішну діяльність компанії. Також Річ Карлгаард виділив свої складові людського фактору, на думку автора, це довіра, розум, командна робота, смак, історія. Я з цим погоджуюсь на всі 100%. Я вже довгий час цікавлюсь історіями успіху наймогутніших міжнародних компаній, і, на мою думку, найголовніше, що їх об’єднує – це грамотне керівництво та злагоджена командна робота. І це все підтверджує думку автора. А ще погодьтесь, що цікаво познайомитись зі світоглядом людини, яка досягла успіху в своїй сфері, адже Річ Карлгаард – видавець журналу Forbes, який відомий у більшості країнах світу. Книга “Людський фактор” вчить не тільки тому, як правильно керувати компанією, вона також розповідає про те, як будувати успішні стосунки з людьми. Особисто для мене книга стала гарним мотиватором для побудови успішної кар'єри.
Виникли запитання? 0-800-335-425
255 грн
300 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки